2021-05-15, 19:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
madde är helt utesluten med sina 30 odds hon ryker nog efter peddi
Nej, jag ska rädda henne!
2021-05-15, 19:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har blivit helt crazy på utsidan I liven nyss vågade han svara på fuck, marry, kill mellan Nardos, Madde och Victoria.

Svaren han gav var marry Nardos, fuck Madde och kill Victoria. Om någon jävel bryr sig.
Precis som vi trodde då.
En riktig douche mot Madde.
2021-05-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du vet hur mycket pk sverige är idag klart en kvinna ska vinna
Det är statistik fördelat över 20 år, eller menar du att Sverige varit pk senaste 20 åren?
2021-05-15, 19:58
Bannlyst
Om det blir 4 i final och det är Emelie, Tanja, Simon och Nardos så kan det bli farligt och Nardos kan vinna.
Många har nog svårt att välja mellan Simon och Tanja.
Bästa vore en delfinal mellan Emelie och Nardos, då röstar vi ut Nardos.
2021-05-15, 19:59
Bannlyst
Varför leker idioterna snurra flaskan när idioterna har svårt att komma på en fråga 🤷🏻‍♂️
2021-05-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så skönt med någon som förstår mitt tänk 👍

Apropå Simon tycker jag att det är tragiskt att se hur han gått ner sig bara de senaste dagarna. Jag har hållit på honom sen start, men har nu tyvärr övergivit honom. Det beror både på honom själv, men ännu mer på hans live i veckan.

Liven startades av kompisen Manfred som var en reko normal kille. Jag blev glatt överraskad, eftersom jag inte föreställt mig Simons kompisar som så välkammade och städade.
Hur som helst dog Manfreds batteri (han var utomhus) och en annan snubbe tog över liven.

Det var en fyllekompis som var berusad med ett ölglas i högsta hugg. Han såg precis ut som mina fördomar om hur Simons polare är och ser ut. När denne polare skulle berätta "pisshistorier" om Simon, gick jag och många med mig ur liven. Det var så pinsamt att se. Som en tonåring som precis upptäckt alkohol och skulle skrävla om hur "crazy" de beter sig.

Jag tror faktiskt att vi gör Simon en välgärning om vi INTE röstar på honom. Med en miljon på fickan hade det inte slutat väl för honom.
simon är svår han har många roliga och bra sidor men känns ibland som den ledsna clownen som innerst inne inte mår så himla bra.Visst jag förstår att simon är 26 och vill festa men samtidigt kan man ju inte bara skoja bort hur spritsugen han är.Han har alla tecken på att kunna bli ett fullblodsproffs på att supa och det är inget jag säger för att vara elak jag tycker mest att det är tråkigt för honom.
2021-05-15, 20:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Apropå Simon tycker jag att det är tragiskt att se hur han gått ner sig bara de senaste dagarna. Jag har hållit på honom sen start, men har nu tyvärr övergivit honom. Det beror både på honom själv, men ännu mer på hans live i veckan.

Liven startades av kompisen Manfred som var en reko normal kille. Jag blev glatt överraskad, eftersom jag inte föreställt mig Simons kompisar som så välkammade och städade.
Hur som helst dog Manfreds batteri (han var utomhus) och en annan snubbe tog över liven.

Det var en fyllekompis som var berusad med ett ölglas i högsta hugg. Han såg precis ut som mina fördomar om hur Simons polare är och ser ut. När denne polare skulle berätta "pisshistorier" om Simon, gick jag och många med mig ur liven. Det var så pinsamt att se. Som en tonåring som precis upptäckt alkohol och skulle skrävla om hur "crazy" de beter sig.

Jag tror faktiskt att vi gör Simon en välgärning om vi INTE röstar på honom. Med en miljon på fickan hade det inte slutat väl för honom.
Ok, så du "övergav" Simon för att han har en polare som var full på en "live"??
Logiskt. Not!
2021-05-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Är det så det ligger till kommer Nardos stå som vinnare.

Det är väl bara orten som röstar på henne!? Då borde vi vara väldigt många fler som röstar på Tanja!
2021-05-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är ett jävla tippande på tårna för Pedram och han kommer aldrig att kunna förändras, för som han själv ser på det så är han sån bara.

Jämför hur olika personer hanterar tittarfrågorna.

Madde mådde skit i flera dagar för att en fråga påstod att hon sagt några fula ord (vilket inte ens var sant). Storgrät i bikten, försökte prata med de andra deltagarna och be om ursäkt mm. Ta ansvar.

Pedram svarade bara "det där är inte sant" på flera av frågorna, och vägrar ens lista vilka han vill sitta i final med. Vatten av en gås. Han har glidit på sina smygpakter nästan hela vägen till final.

Hur någon kan tycka han är värdigaste finalisten av de två övergår mitt förstånd.
Medlem
Citat:

då såg du inte den första liven manfred hade med simons syrra? där sa manfred att det bästa för simon är om han vinner millen för annars kommer det nog gå åt helvete då simon inte har nåt jobb eller något när han kommer ut. ock nämndes det ju av senaste liven du nämnde att simon fått många jobberbjudande på dm
Bannlyst
In i appen och rösta på Emelie före Nardos, 41% vs 39% just nu.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Om det blir 4 i final och det är Emelie, Tanja, Simon och Nardos så kan det bli farligt och Nardos kan vinna.
Många har nog svårt att välja mellan Simon och Tanja.
Bästa vore en delfinal mellan Emelie och Nardos, då röstar vi ut Nardos.

Har tänkt så också. Känns som att Simon och Tanja tar röster från varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in