Citat:
Så skönt med någon som förstår mitt tänk 👍Om det är fyra i final så är antagligen Simon och Tanja där med Nardos och Emelie.
Simon och Tanja har samma fans så rösterna kommer fördelas mellan dem. Jag tror handen på hjärtat att de inte har en chans att vinna om båda är i final. Jag kommer iallafall rösta på Emelie oavsett vilken fyra det är då jag är rädd att produktionen lyckas och Nardos får en miljon.
Riktigt fult att TV4 har fyra i final istället för tre så att Nardos chanser att vinna ökar. Om de på något sätt fuskar Madde till final så minskar Emelies chanser att vinna samtidigt som Nardos chanser att vinna ökar ännu mer då jag tror att Maddes fans röstar på Emelie i en final.
Simon och Tanja har samma fans så rösterna kommer fördelas mellan dem. Jag tror handen på hjärtat att de inte har en chans att vinna om båda är i final. Jag kommer iallafall rösta på Emelie oavsett vilken fyra det är då jag är rädd att produktionen lyckas och Nardos får en miljon.
Riktigt fult att TV4 har fyra i final istället för tre så att Nardos chanser att vinna ökar. Om de på något sätt fuskar Madde till final så minskar Emelies chanser att vinna samtidigt som Nardos chanser att vinna ökar ännu mer då jag tror att Maddes fans röstar på Emelie i en final.
Apropå Simon tycker jag att det är tragiskt att se hur han gått ner sig bara de senaste dagarna. Jag har hållit på honom sen start, men har nu tyvärr övergivit honom. Det beror både på honom själv, men ännu mer på hans live i veckan.
Liven startades av kompisen Manfred som var en reko normal kille. Jag blev glatt överraskad, eftersom jag inte föreställt mig Simons kompisar som så välkammade och städade.
Hur som helst dog Manfreds batteri (han var utomhus) och en annan snubbe tog över liven.
Det var en fyllekompis som var berusad med ett ölglas i högsta hugg. Han såg precis ut som mina fördomar om hur Simons polare är och ser ut. När denne polare skulle berätta "pisshistorier" om Simon, gick jag och många med mig ur liven. Det var så pinsamt att se. Som en tonåring som precis upptäckt alkohol och skulle skrävla om hur "crazy" de beter sig.
Jag tror faktiskt att vi gör Simon en välgärning om vi INTE röstar på honom. Med en miljon på fickan hade det inte slutat väl för honom.
hon ryker nog efter peddi