2021-05-15, 19:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är fyra i final så är antagligen Simon och Tanja där med Nardos och Emelie.

Simon och Tanja har samma fans så rösterna kommer fördelas mellan dem. Jag tror handen på hjärtat att de inte har en chans att vinna om båda är i final. Jag kommer iallafall rösta på Emelie oavsett vilken fyra det är då jag är rädd att produktionen lyckas och Nardos får en miljon.

Riktigt fult att TV4 har fyra i final istället för tre så att Nardos chanser att vinna ökar. Om de på något sätt fuskar Madde till final så minskar Emelies chanser att vinna samtidigt som Nardos chanser att vinna ökar ännu mer då jag tror att Maddes fans röstar på Emelie i en final.
Så skönt med någon som förstår mitt tänk 👍

Apropå Simon tycker jag att det är tragiskt att se hur han gått ner sig bara de senaste dagarna. Jag har hållit på honom sen start, men har nu tyvärr övergivit honom. Det beror både på honom själv, men ännu mer på hans live i veckan.

Liven startades av kompisen Manfred som var en reko normal kille. Jag blev glatt överraskad, eftersom jag inte föreställt mig Simons kompisar som så välkammade och städade.
Hur som helst dog Manfreds batteri (han var utomhus) och en annan snubbe tog över liven.

Det var en fyllekompis som var berusad med ett ölglas i högsta hugg. Han såg precis ut som mina fördomar om hur Simons polare är och ser ut. När denne polare skulle berätta "pisshistorier" om Simon, gick jag och många med mig ur liven. Det var så pinsamt att se. Som en tonåring som precis upptäckt alkohol och skulle skrävla om hur "crazy" de beter sig.

Jag tror faktiskt att vi gör Simon en välgärning om vi INTE röstar på honom. Med en miljon på fickan hade det inte slutat väl för honom.
2021-05-15, 19:51
Medlem
Nardos svennetorsk
Medlem
Anonym396s avatar
Vem tyckte du svarade bäst under BB Honesty?

37% Emelie
16% Madelene
5% Pedram
42% Nardos

Jag hoppas verkligen att Emelie kan sno miljonen från produktionens gullegris. Det är mer än en vecka kvar och TV4 kan ge Nardos ännu mer TV-tid. Så mycket kan hända. Hoppas bara inte att Madde når finalen då jag tror Maddes fans röstar på Emelie i en final. Men riktigt fult av TV4 att ha 4 i final istället för 3 för att öka Nardos chanser att vinna miljonen.
Avstängd
helvetes bög censur
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är väldigt nyfiken på vilka man kommer få rösta mellan som vinnare. Är det fyra finalister så blir det väl ändå Tanja Simon Emelie Nardos, om det inte sker ett mirakel och Madde på något sätt klämmer sig förbi någon. Men vem vill jag rösta på då?

Det har länge stått mellan Tanja och Simon för mig, men det har ju alltid funnits något som skaver med Simon, hans dyrkande av alkohol (hehe känner igen mig), hans dåliga humör och hans extremt barnsliga sidor, och Tanja.. hur härlig som helst, men det är lite synd att hon ska vara så himla positiv hela tiden och inte våga visa/känna när hon blir besviken eller ledsen. Visst, hon kanske verkligen är sån, men i så fall är hon en ganska ensidig individ. Lite Forrest Gump, lätt att tycka om, men.. Big Brother-vinnare?

Emelie? Jag tycker hon är rolig och hennes bitterhet kan vara ljuvlig och uppfriskande, men ibland kan det såklart bli jobbigt också. Hon kan kännas jäkligt avskärmad, nästan lite Asperger över henne (och hon har ju varit inne själv flera gånger att hon inte fattar sociala koder) även om jag hatar alla jävla diagnoser. Märks även när hon ber om ursäkt för något hon sagt eller gjort att hon egentligen inte fattar vad det är hon ber om ursäkt för, hon vet bara att det är så man säger, hon mår inte dåligt för att hon fått någon annan att bli ledsen, hon ser det bara som att den andra personen har missuppfattat henne och att det är hens problem.

Nardos? HEEEEEEEEEEEEELLLLLL NAW

Så om jag får välja helt fritt blanda alla i huset just nu så blir det Madde. <3
Jag hoppas på Simon. Utan honom hade jag inte ens klarat av att se TV-timmen. Mitt blodtryck höjs till max så fort dom andra visar sig av ren tristess. Detta djävla skrikande kan få vem som helst att hamna på intensiven.
2021-05-15, 19:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är väldigt nyfiken på vilka man kommer få rösta mellan som vinnare. Är det fyra finalister så blir det väl ändå Tanja Simon Emelie Nardos, om det inte sker ett mirakel och Madde på något sätt klämmer sig förbi någon. Men vem vill jag rösta på då?

Det har länge stått mellan Tanja och Simon för mig, men det har ju alltid funnits något som skaver med Simon, hans dyrkande av alkohol (hehe känner igen mig), hans dåliga humör och hans extremt barnsliga sidor, och Tanja.. hur härlig som helst, men det är lite synd att hon ska vara så himla positiv hela tiden och inte våga visa/känna när hon blir besviken eller ledsen. Visst, hon kanske verkligen är sån, men i så fall är hon en ganska ensidig individ. Lite Forrest Gump, lätt att tycka om, men.. Big Brother-vinnare?

Emelie? Jag tycker hon är rolig och hennes bitterhet kan vara ljuvlig och uppfriskande, men ibland kan det såklart bli jobbigt också. Hon kan kännas jäkligt avskärmad, nästan lite Asperger över henne (och hon har ju varit inne själv flera gånger att hon inte fattar sociala koder) även om jag hatar alla jävla diagnoser. Märks även när hon ber om ursäkt för något hon sagt eller gjort att hon egentligen inte fattar vad det är hon ber om ursäkt för, hon vet bara att det är så man säger, hon mår inte dåligt för att hon fått någon annan att bli ledsen, hon ser det bara som att den andra personen har missuppfattat henne och att det är hens problem.

Nardos? HEEEEEEEEEEEEELLLLLL NAW

Så om jag får välja helt fritt blanda alla i huset just nu så blir det Madde. <3
madde är helt utesluten med sina 30 odds hon ryker nog efter peddi
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, ska vi säga Tanja då?
Deal? 😁
Jag tar den som majoriteten enas om, dvs den som har bäst chans mot Nardos.

Återkommer om 7-8 dagar.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När var det gamla deltagare kom in och "grillade" förra året? Var det bara Lennie, Sami och Jassa kvar då?

Sjukt att man inte miiiiiiinns. Men undrar om de kommer göra det i år också.

Mergim blev grillad också väl? Men inte Frida..? Frida åkte ju måndagen innan finalen, Mergim på fredagen, så om de gör det igen så borde det komma nästa vecka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Statistiskt sett så är det flest kvinnor som vunnit BB, så dom behöver nog inte lobba så hårt för det.

du vet hur mycket pk sverige är idag klart en kvinna ska vinna
2021-05-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du vet hur mycket pk sverige är idag klart en kvinna ska vinna
Är det så det ligger till kommer Nardos stå som vinnare.
Medlem
Citat:
När var det gamla deltagare kom in och "grillade" förra året? Var det bara Lennie, Sami och Jassa kvar då?

De va under finalveckan innan Mergim åkte hem, så de va 4 st kvar då😊
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Jag tror det. Gaphalsen åkte först och jag trodde han skulle klamra sig fast och bloda ner hela studion när han fick lämna sin kelgris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in