2021-05-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Madde frågade kompisarna som kom dit om de pratat med Joel och Rasmus sa att han hade gjort det och att han mår bra. "Världens finaste" benämndes han som. Så kanske ingen direkt hälsning som så men ändå lite underförstått, ju.
ja det kanske var lika bra fast nu tog ju madde det som att ingen hälsade för att de inte brydde sig.Men men kan tänka mig att de anhöriga lätt får hjärnsläpp och glömmer bort sig
2021-05-15, 19:28
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
har de öl kvar också?Jag tippar på simon sover innan 22.00 tanja får aja baja runt 23.00.Plask-märta kommer vilja bada nardinissan kommer mucka lite mer med emelie efter 2 timmars spegeltwerk, madde får medla i gymmet till två inatt.Peddo jagar demoner som springer i hans trappa.

Simon kommer ju däcka innan 22, var ju tidig start på dagen och med 2 dagars torka för honom, innan 21 är mitt bet.
2021-05-15, 19:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Kommer de ha 4 st kvar på finaldagen alltså? Då är det upplagt för att Nardos vinner, eftersom man antingel älskar eller hatar henne. De som hatar kommer ha 3 kandidater att välja på och därmed blir rösterna utspridda.

Vi som inte gillar henne måste ena oss om en kandidat. Den som har bäst chans är Emelie. och jag tänker nog gå all in på henne.

Som bonus ger vi en snyting åt Adrian och Peddi, och Porr-Tess.
2021-05-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahahaha. Att hon ens är ärlig med en sådan sak när hon vet hur snacket om honom sett ut. Det har ändå något!
Det har "dysfunktionalitet" skrivet i pannan
2021-05-15, 19:30
Medlem
gruvfyllot kör hårt
2021-05-15, 19:30
Medlem
Jag vill inte att nardos ska vinna o gillar henne inte så värst men snälla, sluta säg neger om henne.

Det är sjukt ålderdomligt och fult o nedvärderade för afrikanskt folk.

Dessutom, visste du, att du härstammar därifrån? Därifrån kommer vi alla i grund o botten.

Så e det!
2021-05-15, 19:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kommer de ha 4 st kvar på finaldagen alltså? Då är det upplagt för att Nardos vinner, eftersom man antingel älskar eller hatar henne. De som hatar kommer ha 3 kandidater att välja på och därmed blir rösterna utspridda.

Vi som inte gillar henne måste ena oss om en kandidat. Den som har bäst chans är Emelie. och jag tänker nog gå all in på henne.

Aldrig!

Simon eller Tanja förstås.
2021-05-15, 19:31
Medlem
Citat:
ooh shit ska de ta livet av deltagarna ...simon suparen är lycklig iaf.
Inte omöjligt det finns framtida alkoholister från huset.
2021-05-15, 19:32
Medlem
Citat:
När man inte trodde att han kunde sjunka lägre.

Han stod väl bredvid och speglade sig i senaste mössan.

Han är en stor bebis. Förstår inte vad Madde ser. AntGligen en omvårdNde gen…
Avslutad
Citat:

Jag går med all in på Emelie. Den enda som vågar säga emot Nardos , Pedram & Adrian.
Medlem
Citat:
ja det kanske var lika bra fast nu tog ju madde det som att ingen hälsade för att de inte brydde sig.Men men kan tänka mig att de anhöriga lätt får hjärnsläpp och glömmer bort sig

Hehe, ja. Verkar knappt minnas varken vad de heter eller var de bor i det känslokaoset.
2021-05-15, 19:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Aldrig!

Simon eller Tanja förstås.
Jag kan tänka mig att rösta på nån av dem också. Huvudsaken är att vi enas om EN kanidat. Annars blir det precis som produktionen vill, med Nardos som vinnare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in