2021-05-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu är negerskriket igång igen, hoppas hon blir magsjuk o lämnar
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2021-05-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men joel hälsade väl till madde eller fantiserar jag nu

Madde frågade kompisarna som kom dit om de pratat med Joel och Rasmus sa att han hade gjort det och att han mår bra. "Världens finaste" benämndes han som. Så kanske ingen direkt hälsning som så men ändå lite underförstått, ju.
2021-05-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah I know! Neeeeeeeej, han kommer inte till final, det kan jag sätta alla mina pengar, min lägenhet och min katt (som är basically mitt liv) på. Om han nu skulle slå ut Madde på måndag, så är han GARR den minst omtyckta kvar i huset.

Sant! Undrar bara hur och när de kommer börja ryka.
Håller med, det kan fan inte finnas på kartan att Gamnacken slår ut någon av de andra.

För min del får gärna Rovjudith ryka direkt efter Pedram..sen kan de andra vara kvar tills 5 minuter innan Tanja vinner. Desto större snuvning på millen och snubblande på målsnöret.
Medlem
har de öl kvar också?Jag tippar på simon sover innan 22.00 tanja får aja baja runt 23.00.Plask-märta kommer vilja bada nardinissan kommer mucka lite mer med emelie efter 2 timmars spegeltwerk, madde får medla i gymmet till två inatt.Peddo jagar demoner som springer i hans trappa.
Medlem
Klart Nardos hittar glasdörren att spegla sig i när hon dansar på utegården

sjukt att hon hittar någonstans att glo på sig själv i _varenda_rum_hon_är_i_

förstår inte hur hon inte tröttnar på sig själv? som hör och ser sig själv 24fucking7
2021-05-15, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syrra sa just på Adrian och Pedrams brorsas live att HON och Adrians pappa packade upp Adrians väskor igår
När man inte trodde att han kunde sjunka lägre.

Han stod väl bredvid och speglade sig i senaste mössan.
2021-05-15, 19:25
Medlem
ziggarillens avatar
Mössan är nog deprimerad då han skämde ut sig totalt och förlorade både jobbet och miljonen. Det enda han har kvar är kaninkokerskan.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-15 kl. 19:27.
2021-05-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Jag tolkade som att Rasmus och Joel hade snackat och mycket väl där kan Joel hälsat. Skulle mycket till om Joel inte hälsade.
Däremot tror jag Maddes syster och Rasmus var smarta att inte säga att folk hälsar, för Maddes bästa. De har nog sett igenom falskheten hos vissa som åkt (host Mergim och Vickan).
Sen helt ärligt, tror inte Adrian hälsat. Han är för upptagen av sig själv..
ok ja mergrin och vickan ska man nog inte blanda in i sitt liv i onödan
2021-05-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Håller med, det kan fan inte finnas på kartan att Gamnacken slår ut någon av de andra.

För min del får gärna Rovjudith ryka direkt efter Pedram..sen kan de andra vara kvar tills 5 minuter innan Tanja vinner. Desto större snuvning på millen och snubblande på målsnöret.
Det gör det inte! Det kan vi i alla fall vara lugna med.

Jag röstar på att Emelie eller Nardos ryker efter Pedram. Och resten kan få vara närvarande när Tanja utropas som vinnare!
Medlem
basiss avatar
Kan stå ut med Pedrams fuldans, då han håller tyst, gentemot vissa andra som har liiite svårare att 🤐
Medlem
Nu ska den kåta kamerasnubben på tv4 filma Nardos när hon dansar som vanligt! Hur fan kan dom tro att vi vill se det? Dom vet inte vad underhållning är!
2021-05-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syrra sa just på Adrian och Pedrams brorsas live att HON och Adrians pappa packade upp Adrians väskor igår

Hahahaha. Att hon ens är ärlig med en sådan sak när hon vet hur snacket om honom sett ut. Det har ändå något!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in