2021-05-15, 19:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah kanske lika bra att inte hoppas/tänka för mycket! Det blir som det blir. Och blir det inte som man vill så får man i alla fall glädjas åt att han inte kommer sitta i final.

Jag minns inte hur folk åkte sista veckan förra året. Visst var de fyra fram till typ helgen innan finalen? Undrar hur/när folk kommer börja ryka.
Tror det var 3 i finalen. Äcklet Lennie, tjejen och Sami. En rysare då jag avskydde Lennie.
2021-05-15, 19:18
Avstängd
Nu är negerskriket igång igen, hoppas hon blir magsjuk o lämnar
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Gillar varken Emelie eller Madde.

samma här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Haha, fast det är roligt att spekulera. Men inte faaan kan han hamna i final......eller?!

Sista veckan har alltid varit skittråkig att kolla på, så det är tacksamt att produktionen sparar folk in i det sista.
Hahah I know! Neeeeeeeej, han kommer inte till final, det kan jag sätta alla mina pengar, min lägenhet och min katt (som är basically mitt liv) på. Om han nu skulle slå ut Madde på måndag, så är han GARR den minst omtyckta kvar i huset.

Sant! Undrar bara hur och när de kommer börja ryka.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag tycker Emelies moral och värderingar är sämre än Pedrams.

Hur tänker du då och hur är hennes moral sämre än Pedrams? Emelie går väl inte runt och predikar om kärlek och respekt för att sen bete sig lögnaktigt och inte stå för vad hon gör eller säger? Det är en enorm skillnad då hon är rakryggad och ärlig. Pedram sitter och ljuger i sina svar om t.ex om payback grejen mot Emelie där han säger att han bara agerade efter den veckan då hon spräckte hans ballong!

Flera gånger efter det och senast bara för högst två veckor sen använde han den motiveringen när han blockade Emelie just för att hon spräckte hans ballong. Tittarna krävde ärliga svar och han pissar de rätt i fejjan då de sett hur han hållt på och det är ju just därför de ställer den frågan.

Samma med frågan kring Nardos där han återigen låtsas som att han inte fattar att det handlar om hans känslomässiga utpressning då han i sin besvikelse gav henne skuldkänslor för att hon nominerade honom och med det påverkade hennes val mellan AD och honom själv.
Medlem
vi kan ju hålla tummarna
2021-05-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu är negerskriket igång igen, hoppas hon blir magsjuk o lämnar

Fy fan, rutten kebab som legat ute i timmar
2021-05-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Asså fy fan, äter dom kebaben som varit ute hela dagen!!!!
Nardos ska käka den nu, kanske hon är tyst resten av kvällen, magsjuka hej
Om den legat varmt hela dagen så är det en underbar risk för det, ät lite till Nardos!!
2021-05-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men joel hälsade väl till madde eller fantiserar jag nu

Jag tolkade som att Rasmus och Joel hade snackat och mycket väl där kan Joel hälsat. Skulle mycket till om Joel inte hälsade.
Däremot tror jag Maddes syster och Rasmus var smarta att inte säga att folk hälsar, för Maddes bästa. De har nog sett igenom falskheten hos vissa som åkt (host Mergim och Vickan).
Sen helt ärligt, tror inte Adrian hälsat. Han är för upptagen av sig själv..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Om den legat varmt hela dagen så är det en underbar risk för det, ät lite till Nardos!!

Haha ja den har ju legat i solen och hon fråga Pedram om hon kunde äta den och han sa ja, hahah
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Fy fan, rutten kebab som legat ute i timmar
Vidrigt är bara förnamnet.
2021-05-15, 19:21
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han kan inte själv. Efterblivet lat äckel. 🤢🤮