Israel kommer klara sig utan Bibi men tro inte en sekund att Biden är Obama precis som Kristersson inte är Reinfeldt.
Klart Biden höll låg profil men han deltog i Sharons begravning
Demokraterna hatar bibi?? kan du tala för alla??? finns konservativa demokrater ditt stolpskott
Om Bibi ryker så finns det smarta starka ledare att ta över i jämförelse med våran regering men Bibi kommer alltid finnas där...
och ja du bor i mammas källare för du läser inte ett skit
Nasrallah erkände 2006 att hade han vetat responsen Israel gav skulle han aldrig kidnappat IDF soldaterna... de har tillräckligt dåligt och ett flyganfall skulle inte direkt stärka de...de vet detta
Och tro inte Biden kommer bara göra som Obama då många demokrater vill se ABSOLUT stopp och inte som Obama till 2030
Får läsa noggranare och komma ut från källaren...
Verkar tro USAs president är ensam i alla beslut...de har rådgivare och kan justera iran avtalet...men i slutändan så kommer Iran att anfallas... och tror du inte det så är du naiv...
Mullorna måste bort...
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Med tanke på all desinformation så bör man nog vara försiktig med sådan information.
Ojdå! Här sitter man i mammas källare och förstår inte hur världen fungerar.
Netanyahu är allmänt hatad hos Demokraterna även av många judar i partiet.
Jag ger mig på och riskerar min trovärdighet men jag tror inte att Netanyahu överlever detta. USA eller snarare Biden har ett unikt tillfälle att manipulera situationen här. Så hur än utfallet blir räkna inte med att Israel fortsätter på Netanyahus linje efter detta.
Och när det gäller Iran (eller Hezbollah här) så tror jag tvärtemot mot fler insatta analytiker just nu att de inte kommer att lägga sig i. Iaf inte öppet. Av flera skäl. Så länge det bara är Hamas ser det inte bra ut för Israel. Lägger sig Hezbollah i kommer Israel att få sympatier från omvärlden.
Och just nu försöker Biden backa från Trumps strategi och få USA med i JCPOA igen. Iran vill nog inte i första taget riskera att något krånglar till detta.