2021-05-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
En bikt där hon höll på att åka sig o posa o bete sej som att hon var på ett billigt photoshoot…
Hahaha men gud... har lust att testa skriva det bara för att se vad som händer. Socialt experiment!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Men vilka satt han mot? Madde osv har inte nardos-ligans stöd, således borde deras röster hamnat på Adrian. För jag antar att dom röstar till Nardos fördel även när hon inte hänger löst.
Några tror jag säkert gör det, men absolut inte i samma utsträckning som skulle ha röstat på Nardos om hon satt där. Finns nog de som skulle rösta på Nardos som också gillar Madde och röstade på henne, till exempel.
2021-05-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nardos efter 91 dagar i huset “Jag vet inte hur man startar ugnen” 😂😂

Haha inte förvånad! Kan hon någonting överhuvudtaget? Hon kan ju inte ens prata ordentligt!
2021-05-15, 19:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag kommer lägga min röst på Pedram.

Ja gör det om du känner att det känns rätt. 'För mig går moral och värderingar före allt och Pedram går emot allt jag har lärt mig!
2021-05-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nardos så glad och nöjd nu när hon fått ”sagt sitt” och hoppas på det bästa (att Emelie åker ut på måndag) och undrar nu vart festen är. Du förstörde stämningen bitch.
Hoppas de har intervention för henne för att hon ifrågsätter var festen är, som de hade efter Judiths tråkiga-kommentar
2021-05-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha men gud... har lust att testa skriva det bara för att se vad som händer. Socialt experiment!!!!

Några tror jag säkert gör det, men absolut inte i samma utsträckning som skulle ha röstat på Nardos om hon satt där. Finns nog de som skulle rösta på Nardos som också gillar Madde och röstade på henne, till exempel.
Jag hoppas du har rätt i det, då ökar chanserna för att Peddot ryker på måndag. Jag har velat få ut Gamnacken sedan vecka 2, svår jävel att bli av med.
2021-05-15, 19:02
Medlem
Conny63s avatar
Häftigt rock festival 😂
2021-05-15, 19:03
Medlem
1754s avatar
Dags att gå till jobbet och se på liven när man kan. Det som upprört här mest idag är visst celluiter. Över 10 svar i frågan.
2021-05-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Varför?

Gillar varken Emelie eller Madde.
2021-05-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Skönt pedram åker ut om några timmar.

Fy fan vad feg helvetet är !

kan inte svara ärligt på en enda fråga utan ska vara mer pk än tv4.

In med ett brev där det står att tittarna är MYCKET missnöjda med han trots mot dom att inte svara på frågorna han fick. Dom tar till sig hans oärlighet och har den med sig i måndagens utröstning.

Sen åker han ut på måndag .

Man skulle onekligen vilja se hur hans jävla trappa ser ut.
I vilken ordning placerar han sin "syster", sin "fru", sin "bruusha" och sitt "ligg"...
Inte konstigt att han vägrar svara, då det då skulle gå upp för i alla fall några av dom att han bara spelar dom. Och dåligt av Tanja och Judith att inte pressa honom hårdare.
(Tyckte tyvärr dom gjorde ett ganska uselt jobb över lag idag. Formulerade om frågorna så vi inte fick svar på det vi undrade mm)
2021-05-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Ja, det en intressant respons 😎
(Emilie-röst på den).

Är skåning ändå men ente så bre skånska som Emelie 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dags att gå till jobbet och se på liven när man kan. Det som upprört här mest idag är visst celluiter. Över 10 svar i frågan.
Jag var inte upprörd över dina påståenden, jag garvade åt dig. Men du lär dig nog med tiden vad som spelar roll i livet.
Ha det trevligt på jobbet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag hoppas du har rätt i det, då ökar chanserna för att Peddot ryker på måndag. Jag har velat få ut Gamnacken sedan vecka 2, svår jävel att bli av med.
Haha ja, han har verkligen hängt sig kvar. Men det lutar väl åt att det är han som åker eller? Har inte sett några omröstningar, så vet inte alls hur det ligger till nu. Förutom att jag förstår att Emelie tyvärr är safe. Får bara KÄNSLAN av att det är han som ligger risigast till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in