2021-05-15, 18:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
9:00 "det går alltså inte att komma förbi"...testade han ens att gå förbi? Nae...

Gubben som älskar att skapa drama ur ingenting lmao teater

9:50 Kärringen med "press"-väst på sig hahaha....har dom börjat spontanklä sig i pressvästar för att hävda sin journalistiska rätt? XDD Underbart hahaa jävla muppcirkus
Mycket kvinnor i "övre medelåldern", vilket inte brukar borga för snille och sunt förnuft. Håkan är skrävlaren från förortstorgets parkbänkar som slagit sig in på en större scen - det är bara att ta av sig hatten och buga! Kompis med Lennart M och allt...
Citera
2021-05-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
9:00 "det går alltså inte att komma förbi"...testade han ens att gå förbi? Nae...

Gubben som älskar att skapa drama ur ingenting lmao teater

9:50 Kärringen med "press"-väst på sig hahaha....har dom börjat spontanklä sig i pressvästar för att hävda sin journalistiska rätt? XDD Underbart hahaa jävla muppcirkus

Haha, ja men detta går HELT i linje med deras världsbild. Kunskap och meriter är inget som någon behöver studera sig till och vetenskap trollas fram ur tomma intet med tyckande. Det räcker således att du säger dig vara journalist, läkare eller valfritt yrke. Ingen kommer att hävda motsatsen och ingen kommer säga emot. Självklart utgörs journalistyrket av att du klistrar på en papperslapp på din jacka. Självklart är du forskare, vetenskapsman eller läkare om du står med en megafon och skriker dina åsikter till sekten som med fuktig blick sväljer allt du säger.
Citera
2021-05-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mycket kvinnor i "övre medelåldern", vilket inte brukar borga för snille och sunt förnuft. Håkan är skrävlaren från förortstorgets parkbänkar som slagit sig in på en större scen - det är bara att ta av sig hatten och buga! Kompis med Lennart M och allt...

Blir det bunkerparty ikväll tro?
Eller dans i friggeboa?
Citera
2021-05-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Eller dans i friggeboa?

Klanmedlemmarna kör helt säkert efterfest i bunkern. Sen blir det en BIB som nattfösare innan sängdags i friggeboa.
Citera
2021-05-15, 18:31
Medlem
Citat:
Eller dans i friggeboa?

Ser gärna en blöt fest från bunker'n med dunka direkt på bordet och lärjungarna samlade i en ring medans HB hovrar en halvmeter ovan marken sittandes i en sån där Buddha ställning med foliehatten på sned!
Gärna över 8 st totalt.
Citera
2021-05-15, 18:50
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Eller dans i friggeboa?

Undrar också vilken omgjord cover det ska bjudas på ikväll? Coronatider?

https://www.youtube.com/watch?v=mdJzMoe1KVQ
Citera
2021-05-15, 19:05
Medlem
Lite skruvat att HB har lyckats hjärntvätta sektmedlemmarna med alla sina hitta-på-stories. Stackars satar när de har insätt att mytomanen håkan bergmark är en pajas som hittat på allt vad han har lurat i dessa stollar.

https://www.mabra.com/halsa/sa-kanner-du-igen-en-mytoman/6491747
Citera
2021-05-15, 20:53
Avslutad
Citat:
Bedräglig som fan är han, och han kan ju typ leva på tiggeriet. Att ingen av alla dom som skänker stör sig på att han kan sitta och lalla hela dagarna och kvällarna utan att behöva ställa klockan på morgnarna. Han bor i Stockholm ffs, jag skulle inte ha några svårigheter att se honom arbeta inom hemtjänsten, som bud eller som personlig assistent - han är ju pigg och rask. Jag önskar att folk inte var så trigger-happy utan kunde hämma sina impulser innan det klickas "swisha belopp" - men dom är väl lika lulliga dom...

Han klarar inte ett arbete så alkad som han är nu. Om han skulle vara tvungen så tror jag inte han skulle klara det. Han skulle nog sätta sig utanför ica med en mupp och en skylt med "Frihetschämpe" på.
Citera
2021-05-15, 20:57
Avslutad
Citat:

Ja vad har hänt med Matikainen ? Han måste väl för tusan se vilken charlatan mytomanen är ?
Citera
2021-05-15, 21:14
Avslutad
Ska man tro att dom på demon är sekten tro ? Det ligger väl nära till hands att det är så. Inga andra åker väl dit ? I sådant fall så räcker det långt till brännvin och pizza om bara hälften av dom swischar en hundring i månaden. Jag vet inte hur många det var men säg att det var 500 stycken och 250 x100. Det är 25 000 skattefritt. Mycket pengar om man har sina saker i plastpåsar och bor gratis i bunker och friggebod.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-05-15 kl. 21:31.
Citera
2021-05-15, 21:41
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ja vad har hänt med Matikainen ? Han måste väl för tusan se vilken charlatan mytomanen är ?

Det är rent ut sagt oseriöst av LM att beblanda sig med HB, happ, där sjönk LM lite i mina ögon... jag som trodde han var seriösare än så.
Citera
2021-05-15, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Det är rent ut sagt oseriöst av LM att beblanda sig med HB, happ, där sjönk LM lite i mina ögon... jag som trodde han var seriösare än så.

Totalt oseriöst. Det trodde jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in