2021-05-15, 15:49
Medlem
Neeeeej är Madde igång med sitt Adrian snack igen vad fan
2021-05-15, 15:50
Medlem
Pratar de om ni vet vem igen?

Ja det gör de
2021-05-15, 15:50
Medlem
Popcorn76s avatar
Kan produktionen nu ta tillfället i akt och rätta misstaget mot Madde förra gången?? Räta ut det, hon mår ju piss fortfarande över nåt som inte hänt.
2021-05-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Bara för att han tycker att det är fel att sådana som Tanja som har varit med PH och liknande får vara med Big Brother. Behöver inte betyda att han inte tycker om personen Tanja.

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nåt med tanja stör ju honom väldigt mycket som han inte kan hålla tyst om när han har supit till, tror det handlar mer om att han har mindervärdeskomplex gentemot tanja än att hon har varit med PH.

Uppenbart att han har mindrevärdeskomplex. Gång på gång kommer ”dU äR oMöJlIg aTt iNtE tYcKa oM”, ”jAg KaN iNtE vInNa MoT DiG fÖr Du Är En UnDeRbAr PeRsOn” och så buhu-gråt-gråtande.

Han förlorar enbart på det själv. Klart han har rätt att tycka och tänka kring det faktum att hon har följare sen innan och så vidare men HÅLL KÄFT om det och jobba på din egen person istället för böla på om att någon annan är älskvärd. Patetiskt.
2021-05-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Simon hatar inte Tanja han tycker om Tanja som person. Han tycker bara att det är fel att redan kända personer får vara med i BB. Jag personligen tycker likadant. In med 16 helt okända personer då blir det intressant på riktigt.
han säger så mycket som låter bra i hans alkisskalle....köper jag vad han säger... Nej inte längre.
BB är ju ett program som behöver folk som drar tittare och de tyckte väl att tanja var den personen i år.Samma med rodney som de tog in flera gånger för att han drog tittare så vad simon dillar om i dimman tycker jag inte man kan lägga så stor vikt vid längre.
2021-05-15, 15:52
Medlem
Tanja får besök av familj & bästavän https://www.instagram.com/tv/CO5TVSdl3xK/?igshid=2ilnycxjrmof
2021-05-15, 15:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shafaloof
Tegu

Men den är ju från Argentina står det!! Ser dock ut som en sån som var i huset. BB kanske bara tänkte ödla som ödla..

Ormen var säkert inte från Australien heller iofs.
2021-05-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det verkar vara rackarns mycket komplex i den grabben. Han borde inte vara i det där huset egentligen, men man kan ju inte neka att det ar en riktig kaos-cast de fick till i honom. Mindre smickrande med förfall inför öppen ridå.

Något i mig vill att han inte ska vinna säsongen pga det. Det ska inte löna sig att bete sig sådär

Om det är någon som förtjänar vinsten så är det ju Tanja, det är vi många som vet.

Tanja ftw
Ja, hans självkänsla är verkligen icke-existerande. Det är synd, för han är en fin person med hjärtat på rätt ställe. Men hans osäkerheter gör tyvärr att hans negativa sidor kommer fram för mycket och ofta och han kan liksom inte behärska dem. Hade han bara lärt sig att han inte behöver säga exakt allt han tycker och tänker jämt så hade han stigit hos många, tror jag.

Det finns ingen annan vinnare än Tanja!
2021-05-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hehe ja såg nåt om det men läste inte. Det var upprörda toner tror jag.
Men det enda jag vet är att jag gillar string. På tjejer.
Tjejer e bra så du e bra.
Inte alla tjejer, men dom flesta.

Haha det var ju bra!
A sorry jag tog fan i lite för mycket förut! Ber om ursäkt att jag tog det så personligt!
Haha ja lite upprörda toner över stringtrosor blev det! Inte det vettigaste jag diskuterat i livet direkt! 😅
2021-05-15, 15:54
Medlem
xrlpyts avatar
Simon är lite som Olivier på fyllan, (BB 2004) om ni minns. Blir grinig och säger dumheter han inte riktigt kommer ihåg, men så avtar fyllan lite och vips inser han att han babblat loss och ångrar sig, så måste han kompensera åt andra hållet och allt och alla är så himla underbara..
2021-05-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, hans självkänsla är verkligen icke-existerande. Det är synd, för han är en fin person med hjärtat på rätt ställe. Men hans osäkerheter gör tyvärr att hans negativa sidor kommer fram för mycket och ofta och han kan liksom inte behärska dem. Hade han bara lärt sig att han inte behöver säga exakt allt han tycker och tänker jämt så hade han stigit hos många, tror jag.

Det finns ingen annan vinnare än Tanja!

Ja, ja och JA! Skallen på spiiiiken, kära du.
2021-05-15, 15:56
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Kan produktionen nu ta tillfället i akt och rätta misstaget mot Madde förra gången?? Räta ut det, hon mår ju piss fortfarande över nåt som inte hänt.
Å tack!!! Exakt va jag också önskar..
Synd att ingen av de anhöriga har hintat om det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in