2021-05-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
han ska bara hålla tal först
och spela grinmanipulativ kortet lite extra
2021-05-15, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ingen annan har sagt att "många vill att du ska vinna" eller hintat om att de har chans att/kommer vinna, de har bara sagt att de får kärlek. Det stack verkligen ut jämfört med alla andra och borde inte vara ok. De murar han rev hos henne drog ju dock fram hennes absolut sämsta sidor.

Det är så förvånansvärt att så många kvinnor faller för en kille med sådan äcklig attityd mot kvinnor som ger honom lite mothugg.
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad obehaglig Simon är nu med Tanja

Så jävla sliskig med alkohol i kroppen.
Medlem
Nu är Tanja i fokus efter besöket så då måste Simpa vara där. Ett getöga i kameran
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
som han kryper nu och ska be om ursäkt för femtielfte gången köper jag inte längre.Visst han kan vara jätterolig och skämta men har också en väldigt ful missunnsam sida.

>>Simon hatar inte Tanja han tycker om Tanja som person. Han tycker bara att det är fel att redan kända personer får vara med i BB. Jag personligen tycker likadant. In med 16 helt okända personer då blir det intressant på riktigt.
2021-05-15, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
exakt det kan ju inte bara vara PH... Så måste det ju vara. han ser upp till henne och det är just därför han vill klå henne.
Tanja är allt Simon önskar att han var, det är därför han stör sig på henne. Det är classic avundsjukshat. Jag HATAR folk som drar "du är bara avundsjuk", men Simon ÄR avundsjuk på henne. Det är därför han är stundom elak, stundom kärleksfull. Han älskar henne för det hon är men han hatar henne för det hon är på samma gång.

Simon är en sjukt osäker individ, som verkligen inte kan se sina egna positiva sidor – därför måste han snacka ner andras.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Cringggggggge-Simon..!

Han skulle behöva vara nykter i typ ett år.
han skulle behöva sitta på torken ett tag ja speciellt nu när man märker att han grinar som en patetisk alkis också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
nej, första gången var när dem fick brev från familjen på kärleksveckan, tror jag!!
Nej det var efter de varit i uppdragsrummet med ström, hon grät i bikten berättade att hon var så rädd under hela uppdraget.
Visar på vilka aphjärnor som styr BB.
2021-05-15, 15:44
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Hahaha oj då! Ja jag är tjej! Missade du stringpratet igår eller! 😂

Hehe ja såg nåt om det men läste inte. Det var upprörda toner tror jag.
Men det enda jag vet är att jag gillar string. På tjejer.
Tjejer e bra så du e bra.
Inte alla tjejer, men dom flesta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tanja är allt Simon önskar att han var, det är därför han stör sig på henne. Det är classic avundsjukshat. Jag HATAR folk som drar "du är bara avundsjuk", men Simon ÄR avundsjuk på henne. Det är därför han är stundom elak, stundom kärleksfull. Han älskar henne för det hon är men han hatar henne för det hon är på samma gång.

Simon är en sjukt osäker individ, som verkligen inte kan se sina egna positiva sidor – därför måste han snacka ner andras.
Kallas mindervärdeskomplex
Medlem
Popcorn76s avatar
Gud va Simon inser nu att han gått på för hårt. Igen. Det var ju helt uppenbart att det var hans undertryckta aggressioner mot Tanja som bubblade ut. Och står och påminner om att han lånat ut sin kamera. Och sista bilden. "Lova att du inte slänger den"...varför skulle hon göra det??? Och så lite fulgråt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är så förvånansvärt att så många kvinnor faller för en kille med sådan äcklig attityd mot kvinnor som ger honom lite mothugg.
Dompa har inte äckligare attityd än 99% av alla snubbar. Emelie var dock vidrig mot honom, rent ut sagt psykiskt misshandlade honom till och från.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in