Det är kul att reta sig på personer i tv, lite därför vi kollar på denna skiten. Men Simon stör sig likt en tjock liten flicka som hatar en realitydeltagare pga av avund i kombination med att han tycker sig vara bättre än deltagarna.
Känner han sig mindre än dem?
Det är mååånga som retar mig men absolut inte så att jag tycker dem är sämre för att dem är med i en dockhussåpa. Det hade varit så platt om det bara var sköna personer med
Det är endast han som frågat om sociala medier till anhöriga. Och uppmanat dem att de får göra vad de vill med hans konto, gärna kaos. Och så undrade han om han hade många supportrar..
nåt med tanja stör ju honom väldigt mycket som han inte kan hålla tyst om när han har supit till, tror det handlar mer om att han har mindervärdeskomplex gentemot tanja än att hon har varit med PH.
exakt det kan ju inte bara vara PH... Så måste det ju vara. han ser upp till henne och det är just därför han vill klå henne.
Hahaha eran dubbelmoral visar sig igen, Tanjas familj skriker och ingen klagar här HAHAHAH jävla rasist kackerlackor hela bunten
Du vet inte vad dubbelmoral innebär tydligen!
Tanja skrek en kort stund när hennes familj kom!
Nardossisten skriker hela jävla tiden för att få uppmärksamhet!
Hahaha eran dubbelmoral visar sig igen, Tanjas familj skriker och ingen klagar här HAHAHAH jävla rasist kackerlackor hela bunten
Skillnaden är att detta är ett känsofyllt möte. Narnia skriker hela jävla tiden för att Mergim har tutat i henne att tittarna tycker det är kul. Det är Mergims hämnd mot oss.
Fan vad trist att se alla lila hjärtan på BB:s insta och hur folk kan vara så jävla naiva och lättlurade så ja, vi får nog dras med Pedram ytterligare! Dock är väl inte Insta en garanti på att han får stanna? Hoppas han gör bort sig under frågestunden och att frågorna är riktigt avslöjande.
De flesta vänner o familjer har sagt liknande saker tycker jag, inget stack ut med emelies vänner i det pratet. Anar att emelie precis som många andra skyddar sig själv genom murar, men som du säger. så fint när dem rivs 🙂 dompa lär lyckas riva fler.
Ingen annan har sagt att "många vill att du ska vinna" eller hintat om att de har chans att/kommer vinna, de har bara sagt att de får kärlek. Det stack verkligen ut jämfört med alla andra och borde inte vara ok. De murar han rev hos henne drog ju dock fram hennes absolut sämsta sidor.