2021-05-15, 13:35
Avslutad
Det roligaste av allt? Att Hamas har köpt dessa raketer i många års tid, planerat och väntat.
Byggt sina tunnlar och organiserat sig.
För vad? För att bli rövpippade på en vecka igen och nu gråta efter vapenvila.

Gaza kommer vara helt judiskt innan månaden är slut.
Hade inte förvånat mig om Juden har infiltrerat Hamas och manipulerade dom att påbörja detta "krig" så att man har grund för att ta över område efter område, vilket man gör i skrivande stund.
Citera
2021-05-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Hoppas du har kul på demon Vad ska ni göra? Grilla lite? Elda nån flagga? Skrika lite ramsor? Sen avsluta och åka hem känna er nöjda med att ni åstadkommit jättemycket? Dom flesta bryr sig inte. Det här kriget kommer snart att vara över. Sen kommer Turkiet, Saudiarabien m.fl. att fortsätta samarbeta
med Israel. Business as ususal. Stora förlorarna, palestinierna. Bra jobbat Hamas.

Efter detta lilla krig så vet vi vem som verkligen är.fienden och vilka vi ska bojkotta och förgöra.
Citera
2021-05-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Efter detta lilla krig så vet vi vem som verkligen är.fienden och vilka vi ska bojkotta och förgöra.

Haha, ja hur många decennier har ni försökt?
Citera
2021-05-15, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Är redan ute med grabbar.
Jag personligen tänker inte vara på den "stora" då det visade sig vara suf/sac eller vad dom kallas skulle ha hand om det. Vill inte att vänstern ska föra våran talan.

Så uppmanar alla att köra i koretage, tuta och visa flaggan eller gå i grupper 10st i varje och söka konfrontation med eventuella judar och sionister.

Blir bara så trött på dessa Fjällräven tjejer och killar som ska komma och snacka för oss. Kommer inte ske.

Dina ursäkter är sämre än Hamas.
Vi visste att du bara snackar goja framför skärmen precis som vi visste hur detta skulle sluta.
Gillar inte judar men har hellre Judar med så mycket makt och territorium i mellanöstern än mussar.
Citera
2021-05-15, 13:38
Medlem
🔴 Ramat Gan i israel brinner efter raketattack

https://twitter.com/ALJADEEDNEWS/status/1393529140125605891
Citera
2021-05-15, 13:38
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Det finaste som finns för en muslim är att dö martyrdöden. I Palestina får familjemedlemmar till de som utför självmordsattentat t.o.m. livstids försörjning av bla de redan hårt prövade svenska skattebetalarna.
Jag är rätt säker på att de flesta vill leva, oavsett vilken religion man tillhör. Oavsett arabernas inställning till döden så är Israels krig inget annat än statsterror. Ett militärt överlägset land som ägnar sig åt att fördriva och terrorisera sina grannar palestinierna. Mördar barn och civila utan urskillnad.
Men det allra märkligaste är att inte omvärlden reagerar. Det finns inget land på jorden som kan bete sig på samma sätt ostraffat.

Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Inget konstigt? Ingen dödskult?
Börja med att googla på ordet "dödskult"...
Citera
2021-05-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Det roligaste av allt? Att Hamas har köpt dessa raketer i många års tid, planerat och väntat.

Hade inte förvånat mig om Juden har infiltrerat Hamas och manipulerade dom att påbörja detta "krig" så att man har grund för att ta över område efter område, vilket man gör i skrivande stund.

Israel vill inte ha Gaza. Och de definitivt inte ha några Palestinier i Israel. Så det passar rätt bra för de att ha ihjäl en hel del palestinier, bomba sönder och förstöra ännu mer och sedan gå tillbaka till hur det var innan. Skylla allt på Palestina och gråta ut för deras 12 döda eller vad det nu kommer bli... Offerkoftan är snart på igen och sedan kan de fortsätta tömma Jerusalem på palestinier...
Citera
2021-05-15, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller

Tror du det kommer vara helt judiskt innan månaden är slut? Jag är absolut inte säkert på det. Då menar jag inte att dem kommer förlorara utan snarare att jag inte är säker på att dem kommer försöka.
Citera
2021-05-15, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
Har sverige nån sorts insamling för israel? Jag vill skicka mitt bajs så israeler har nåt att äta.
Haha tror nog du bör skicka till Palestinierna isåfall.
Citera
2021-05-15, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDH
Står du stolt för formuleringen som jämställer terrorism med ev vräkningar och avvisanden från bussar? Är det nivån??
Vem har sagt att det är terror?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oasble
Inte konstigt att det går så dåligt för Hamas med deras raketer, alla raketforskarna har ju sökt asyl här!

Hahha, ja man märker det ekonomin går som tåget 🥴
Citera
Medlem
Judarna i tel Aviv tar ej detta på allvar.. tills dom insåg att bomberna landade i tel Aviv. Dom flydde dom från stranden i rädsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in