2021-05-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miche040
Men det hör ju hör ju ihopa med din skeva anti vita världsbild du kacklade om rasister i ett inlägg du raderade din lilla rasist.

Jag har inte raderat ett skit? Vad snackar du om? Om något överhuvudtaget är borta så är det MOD och inte jag, men jag ser att alla inlägg är kvar.

Du pushade IDF propaganda och jag pekade ut det och jag står för det. Inget konstigt, du är kraftigt partisk till Israel och du har inget emot att muslimer dör. Helt vanlig användare här bara.
Citera
2021-05-15, 12:51
Avslutad
BREAKING
Dom få levande "ledarna" kvar för Hamas ringer USA stup i kvarten och ber dom om nåd.
Telefonerna går varma, man har tydligen tjatat till sig ett sändebud från USA som tar flyget till Tel Aviv för att förmedla, be Israel visa nåd då Hamas gett upp och gråter ut.

Samma rykten säker att Judarna inte kommer visa någon nåd denna gång.
Tragiskt nog väntar mer blodbad i Gaza.
Citera
2021-05-15, 12:53
Medlem
Snapcounts avatar
Verkar som Hamas & co har fått ordning på kommunikationerna igen. Har ju börjat "regna" i större antal idag.
Citera
2021-05-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Går mycket rykten om att Hamas grundlurat befolkningen i Palestina.
Dom lurar befolkningen att mer än hälften av raketerna har landat i Israel och gjort stor skada.

Snacka om att skita i sitt folk och ständigt få dom dödade.
Tycker väldigt synd om barnen, ingen föds som en islamist. Alla föds som nyfikna barn redo för livet.
Synd att dessa mussar kraftigt begränsar sina barns möjligheter att lyckas i livet.

Tragiskt. Hjärntvättar dom sedan födsel.
Det positiva är att det är ett riktigt jävla fegt folkslag som flyr direkt det hettar till.
Flyr till hatade väst och krigar på internet, i svenska tryggheten.

Patetiskt folk och inte konstigt att dom förlorar alla krig.
Riktiga landsförrädare, flyr istället för att stanna och kriga för sin befolkning.
Går lite demonstrationer i Europas trygghet och sen tillbaka hem till tacos, netflix och ben jerry.
Medans erat folk dör som flugor. Ni borde skämmas.

Dom har aldrig brytt sig om sin befolkning helst inte gamla kvinnor och barn. Allt annat är motbevisat skit snacka. Det finns självklart ärliga rakryggade och handlingskraftiga personer i arabvärlden, dom som är kvar nu och krigar för sitt fria liv dom är ju muslimska hjältar modiga och övertygad. Det måste man säga. Men det gäller ju inte dom unga o vuxna män som är i Europa nu och moppsar upp sig på internet gator och torg. Ni borde skämmas men det gör ni inte vi vet, vi har fattat från början hur lågtbegåvade ni är på precis alla sätt. Ni är inte i nåt arabland nu där ni kan köra med era lögner för den stora massan det tar oss i väst ungefär 1 sekund för att lägga ihop 1+1 som blir 2 och genomskåda era lögner och feghet. Åk dit o kämpa för era systrar eller håll käften och visa lite uppskattning gentemot människor och länder som snällt har tagit emot er och låter er va ifred med pengar o mat. Men till och med det är ni för dumma för att kunna göra och fatta. Lämna bort barnen för deras skull men nej fattar inte det...
Citera
2021-05-15, 12:54
Medlem
Citat:
BREAKING
Dom få levande "ledarna" kvar för Hamas ringer USA stup i kvarten och ber dom om nåd.
Telefonerna går varma, man har tydligen tjatat till sig ett sändebud från USA som tar flyget till Tel Aviv för att förmedla, be Israel visa nåd då Hamas gett upp och gråter ut.

Det är nog israeler som ber om hjälp från USA, efter att deras städer har förvandlats till komposthögar
Citera
2021-05-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Inte speciellt svårt att se vilka postare i tråden som vill att människor ska dö. Det patetiska i sammanhanget är att ni låtsas vara humanister.
Det kan verka som överflödigt att påpeka det men jag uppskattade det
Citera
2021-05-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
Det brinner ordentligt i en boskapsfarm i Sderot pga missilattack.

https://twitter.com/AJABreaking/status/1393507280939855872

Vad ska israeler äta nu? Bajs kanske?
Haha vem vet.
Men som jag minns det är väll IL rätt nära att klara av självförsörjning av mat. ingen ny källa på det. Så en farm mindre är väll nada.
Dom skulle väll kunna köpa in mat från Turkiet imorgon utan några problem om det skulle krisa.
Citera
2021-05-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Dom har aldrig brytt sig om sin befolkning helst inte gamla kvinnor och barn. Allt annat är motbevisat skit snacka. Det finns självklart ärliga rakryggade och handlingskraftiga personer i arabvärlden, dom som är kvar nu och krigar för sitt fria liv dom är ju muslimska hjältar modiga och övertygad. Det måste man säga. Men det gäller ju inte dom unga o vuxna män som är i Europa nu och moppsar upp sig på internet gator och torg. Ni borde skämmas men det gör ni inte vi vet, vi har fattat från början hur lågtbegåvade ni är på precis alla sätt. Ni är inte i nåt arabland nu där ni kan köra med era lögner för den stora massan det tar oss i väst ungefär 1 sekund för att lägga ihop 1+1 som blir 2 och genomskåda era lögner och feghet. Åk dit o kämpa för era systrar eller håll käften och visa lite uppskattning gentemot människor och länder som snällt har tagit emot er och låter er va ifred med pengar o mat. Men till och med det är ni för dumma för att kunna göra och fatta. Lämna bort barnen för deras skull men nej fattar inte det...

Hela detta inlägg är ett exempel på hur lyckad propaganda kan vara. En person som gör det enkelt för sig: Ser problemet från ett håll och ignorerar allt annat. Jag har inga "bröder och systrar" där och är inte muslim eller jude. Jag kan bara se ett problem objektivt och förstå att båda sidor gör fel. Att tänka ett steg längre gör att man blir en outsider i konservativa kretsar som dessa
Citera
2021-05-15, 13:01
Medlem
Citat:
BREAKING

Det är lite typiskt palestinskt att tala om ett möjligt eldupphör samtidigt som man fortsätter att vräka iväg stora mängder av raketer mot civila i Israel..

Ska man gissa att dom vill inleda förhandlingar i nära anslutning till att eldkraften tar slut?

Israel såklart inte låta dom senaste dagarnas attacker gå ostraffat förbi, frågan är väl vad som kommer vara värst framgent. Det militära svaret eller sanktioner, blockader, ytterligare förlust av land och liknande?
Citera
2021-05-15, 13:02
Medlem
Missil får direktträff på flervåningshus i Sderot, israel.

video: https://streamable.com/fe6tfz
Citera
2021-05-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Jag har inte raderat ett skit? Vad snackar du om? Om något överhuvudtaget är borta så är det MOD och inte jag, men jag ser att alla inlägg är kvar.

Du pushade IDF propaganda och jag pekade ut det och jag står för det. Inget konstigt, du är kraftigt partisk till Israel och du har inget emot att muslimer dör. Helt vanlig användare här bara.

Oj det dära måste vara världsrekord i missuppfattning 🙂👍
Citera
2021-05-15, 13:07
Medlem
Ang eld upphör. Eftersom det är och alltid varit Hamas som fört detta krig så ser jag absolut inte någon trovärdighet i dessa rykten då dessa fortfarande krigar. Om de varit intresserade av detta hade de slutat får då vet dem om att Israel slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in