2021-05-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Är du dum i huvudet eller? Hon bor med sina föräldrar så hon lär ju träffa dom. Skärp dig!
Varför är jag dum i huvudet för jag skriver vad nardos själv sagt? Okej visste inte att nardos bodde med sina föräldrar, då var det väldigt konstigt av henne att säga att hon inte skulle ringa sin mamma eller träffa henne om dom bor ihop. Men varför skulle jag vara dum i huvudet för att nardos sagt detta om sig själv?
2021-05-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
De var inte ens i klass med hur mycket Nardos trio berättade om hur hon skulle vinna och att alla ville se henne skrika och dansa.

tycker dock inte nån ska få berätta hur mycket stöd dem har från utsidan och liknande
2021-05-15, 11:35
Medlem
Och nu kommer Emelie snacka om det här hela jävla dagen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fan vad mycket dom filmar ystadsludret i DC. spyr!
Ja Fyfan!
Hon är ju numera precis lika vidrigt jobbig som Nardos och Oljudith, man hör ju inget annat än hennes vedervärdiga jävla gutturala skånska, hela jävla tiden! 🤮

Dom tre har på helt egen hand havererat årets katastrofsäsong.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Vem hejar du på nu då?
Nardos såklart men spelar ingen roll Emelie kommer vinna men den som kommer komma långt är Nardos. Tro mig ni kommer få se
2021-05-15, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ut med Simon nu. Kommer o avbryter emelie bara för han ska äta. o judith sagt till han INTE ska äta nu utan vänta.

Simon borde skämmas som nominerade henne. Tror han tycker det är lite pinsamt nu när han inser att han ev kan få massa Emelie fans mot sig om det blir utröstning istället för kvarröstning längre fram haha.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-15 kl. 11:51.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nardos såklart men spelar ingen roll Emelie kommer vinna men den som kommer komma långt är Nardos. Tro mig ni kommer få se

Tyckte jag läste att du ville ha ut Nardos så fort som möjligt!? Du verkar ändra dig snabbt! Alla som är kvar har redan kommit långt så ja det har du ju rätt i!
Avslutad
Citat:

Varför i helvete röstar du på Nardos? Ge mig en vettig anledning?
2021-05-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Tyckte jag läste att du ville ha ut Nardos så fort som möjligt!? Du verkar ändra dig snabbt! Alla som är kvar har redan kommit långt så ja det har du ju rätt i!
Jag var full och ångrade vad jag skrev
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Varför är jag dum i huvudet för jag skriver vad nardos själv sagt? Okej visste inte att nardos bodde med sina föräldrar, då var det väldigt konstigt av henne att säga att hon inte skulle ringa sin mamma eller träffa henne om dom bor ihop. Men varför skulle jag vara dum i huvudet för att nardos sagt detta om sig själv?
det blev ett missförstånd du pratade om nardos den andra om emelie
Medlem
Citat:
Jag var full och ångrade vad jag skrev

Hahahahahahahahaha 😂🤣😂🤣😂 Du är vettigare när du är full tydligen! 😂
2021-05-15, 11:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Och nu kommer Emelie snacka om det här hela jävla dagen
Är så fruktansvärt trött på hennes existens så jag nästan hoppas att hon åker ut på måndag. Usch!
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja Fyfan!
Hon är ju numera precis lika vidrigt jobbig som Nardos och Oljudith, man hör ju inget annat än hennes vedervärdiga jävla gutturala skånska, hela jävla tiden! 🤮

Dom tre har på helt egen hand havererat årets katastrofsäsong.
Håller med. Dessa tre längtar jag tills de åker ut en efter en. Men Emelies röst är cancer i mina öron för hon håller aldrig käft

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in