Citat:
Ursprungligen postat av
1754
Efter gårdagens censur när tittarsiffrorna plötsligt blev skyhöga på just badrumskameran när Madde skulle duscha, och när censuren hävdes när hon duschat klart, så fick vi ännu ett bevis på att fittproduktionen censuerar lite hur dom vill utan någon egentlig anledning.
Den här säsongen är i samma klass som när det var en svacka i säsongerna när dom slog ihop Norge och Sveriges Big Brother, och när dom byggde in Big Brotherhuset i nått jäkla kontorshus och enbart tog in unga hunkar med backslick och donnor med sililonläppar. Dom säsongerna avbröt jag mitt tittande efter några dagar. Alla andra säsonger har jag sett. Jag var även i publiken på finalen på dom säsonger jag såg. Det var otroligt häftigt.
Nä tillbaka som första säsongen av Big Brother om konceptet ska kunna räddas i Sverige.
Då har jag en fråga till er som kan det här med BB. Jag har bara sett 2012, och jag tyckte den säsongen var skitbra. Hur tyckte ni att den var jämfört med de andra säsongerna? Älskade deltagarna där. Joe, Tenny, Hanna W, Amandus, Sipan, Marcel, Marcelo & Annica osv.
Tycker inte att 2021 ens är jämförbart med 2012. Spolar igenom avsnitten enbart för att jag vill se Simon.