2021-05-15, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Kan någon spekulera varför vi inte har fått se någon mjukporr och sexscen i årets big brother? Det är ju halva grejen med såna här dokusåpor
Ja metoo kom !! 2017 eller nått sånt och sen dess får vi inte längre se en naken kvinna/man förutom på valfri porrsida !!
2021-05-15, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
helloww ketchup har du varit ute och smygätit innjjerran nu igen
Jag är bara full som en kastrull. Att det skulle dycka upp en eritriksk handduk i detta område hade ju varit en chock.
2021-05-15, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag är bara full som en kastrull. Att det skulle dycka upp en eritriksk handduk i detta område hade ju varit en chock.
hahaha finns ju recept på ICA.se så man kan göra ett helt linneskåp hemma om man vill
2021-05-15, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hahaha finns ju recept på ICA.se så man kan göra ett helt linneskåp hemma om man vill
Det räcker med min städerska son inte kan ett ord av språken vi pratar. Skulle hon lägga märkliga handdukar i min kyl hade jag flippa fullständigt.
2021-05-15, 03:03
Medlem
idiootens avatar
Nu jävlar ska det byggas skåp
2021-05-15, 03:09
Medlem
Har blivit sviken och kommer inte rösta kvar pedram. Kommer rösta kvar madde
2021-05-15, 03:20
Medlem
Har ändrat mig hoppas Nardos åker ut fort
2021-05-15, 03:23
Medlem
Hoppas Emelie vinner
2021-05-15, 03:57
Medlem
ziggarillens avatar
Det ska bli riktigt skönt när den här skrikiga såpan är över. Den enda som är rolig att titta på är Simon. Resten är antingen urtråkiga eller skriker konstant. Finns inget underhållningsvärde alls och att titta igenom TV-timmen är direkt plågsamt största delen. Den där Nardos skulle jag vilja stoppa ner en negerboll i halsen på och bara trycka till och likadant med det stora fläskpaketet Judit. En stor lösfitta över huvudet så hon håller käften.

Jag håller tummarna för att Simon tar hem detta då han i alla fall varit naturligt rolig och vem gör inte övertramp i en miljö som denna. Tragiskt att TV4 ska få hålla i programmet som vurmar för bögar och invandrare. Om det vore bra invandrare men dom tar in värsta sorten och Nardos är både ful, vidrig och har förstört hela säsongen ihop med feta Flatan. Usch och tvi för dessa 2 kärringar.
2021-05-15, 05:27
Medlem
1754s avatar
Efter gårdagens censur när tittarsiffrorna plötsligt blev skyhöga på just badrumskameran när Madde skulle duscha, och när censuren hävdes när hon duschat klart, så fick vi ännu ett bevis på att fittproduktionen censuerar lite hur dom vill utan någon egentlig anledning.

Den här säsongen är i samma klass som när det var en svacka i säsongerna när dom slog ihop Norge och Sveriges Big Brother, och när dom byggde in Big Brotherhuset i nått jäkla kontorshus och enbart tog in unga hunkar med backslick och donnor med sililonläppar. Dom säsongerna avbröt jag mitt tittande efter några dagar. Alla andra säsonger har jag sett. Jag var även i publiken på finalen på dom säsonger jag såg. Det var otroligt häftigt.

Nä tillbaka som första säsongen av Big Brother om konceptet ska kunna räddas i Sverige.
2021-05-15, 05:46
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Efter gårdagens censur när tittarsiffrorna plötsligt blev skyhöga på just badrumskameran när Madde skulle duscha, och när censuren hävdes när hon duschat klart, så fick vi ännu ett bevis på att fittproduktionen censuerar lite hur dom vill utan någon egentlig anledning.

Den här säsongen är i samma klass som när det var en svacka i säsongerna när dom slog ihop Norge och Sveriges Big Brother, och när dom byggde in Big Brotherhuset i nått jäkla kontorshus och enbart tog in unga hunkar med backslick och donnor med sililonläppar. Dom säsongerna avbröt jag mitt tittande efter några dagar. Alla andra säsonger har jag sett. Jag var även i publiken på finalen på dom säsonger jag såg. Det var otroligt häftigt.

Nä tillbaka som första säsongen av Big Brother om konceptet ska kunna räddas i Sverige.

Ja..har också sett alla säsonger och frågan är om BB går att rädda så länge TV 4 är ansvariga?
Produktionen i år är under all kritik. Aldrig har det varit så mycket avbrott som i år. Händer ingenting när dom bryter mot regler.
2021-05-15, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Då har jag en fråga till er som kan det här med BB. Jag har bara sett 2012, och jag tyckte den säsongen var skitbra. Hur tyckte ni att den var jämfört med de andra säsongerna? Älskade deltagarna där. Joe, Tenny, Hanna W, Amandus, Sipan, Marcel, Marcelo & Annica osv.

Tycker inte att 2021 ens är jämförbart med 2012. Spolar igenom avsnitten enbart för att jag vill se Simon.
Senast redigerad av Kaffekropp 2021-05-15 kl. 06:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in