2021-05-15, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Men din personlighet är fantastisk. Det här man sett bara idag .😂 Du ska nog be din mamma lära dig lite vett

Tack så mycket! Det var snällt av dig! Du är också extremt trevlig!
Om hon får behandla alla som skit så får väl jag behandla henne som skit? Nej jag är inte alls snäll mot Nardos, för hon förtjänar det verkligen inte!
Senast redigerad av Esthlm 2021-05-15 kl. 00:44.
2021-05-15, 00:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jahapp, nyss hemkommen från en trevlig middag. Har det hänt något nämnvärt ikväll?
Nja. Det höll på att hetta till lite mellan Judith och Simon och Pedram om huruvida getingar förtjänar att leva. Sen fick de glass och alla var glada, Emelie påpekade att Nardos varit laktosintolerant och kanske inte borde tåla glass (det här såg jag inte själv), Nardos försvann in i bikten en stund och när hon kom ut var hon inte längre sugen på glass.
2021-05-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag kommer rösta på Pedram!
Inte för att jag gillar honom speciellt mycket. Mer att jag inte tror inte han har sån stor fanbase som de andra har.

Den här veckan kan Pedram få Tanjas, Judiths och eventuellt Simons fans att rösta på honom.

Jag skickar hellre ut Madde eller Emelie som jag tror är starkare än Pedram. Är pedram kvar så är han inget större hot för Tanja och Simon i en eventuell final.

Fast vänder jag det lite IGEN och om Madde eller Emelie försvinner så kommer den som åkt ut, vars fans rösta på den andra och bli ännu starkare.

Fan vad svårt! Jag vill göra det bästa för Simon och Tanja.

Skål förresten

En piss i havet eller många bäckar små, vem vet.

Min röst går till Emelie, hela vägen till och i finalen.

Det är Madde eller Pedram som åker.
Om sejja sPeKuLeRAr sååååå blir det så här:
Maddes röster går 50-60% till Emelie, övriga till Tanja/Judith
Peddots röster till Nardos med majoritet eftersom han inte haft några egna supportrar och hardcore fans går till Tanja/Judith/Simon
2021-05-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Äh, bläddra genom några klipp i appen så är du ikapp.

Madde, Emelie och Pedram är nominerade, vi försöker lista ut hur man ska rösta för att ens favoriter ska gå till final. Går sådär, eftersom alla i tråden är aspackade.

(Det sista var min tolkning.)
Jag är så full efter en dagsfylla som aldrig slutar men tack för det. Har verkligen insett vilka sinnessjuka jävlar vi är som tratt på dessa retards 24/7. Vad fan är vi för människor?
2021-05-15, 00:52
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag är så full efter en dagsfylla som aldrig slutar men tack för det. Har verkligen insett vilka sinnessjuka jävlar vi är som tratt på dessa retards 24/7. Vad fan är vi för människor?

Man vet att det är helg när ketchup gör entré full på fb. Fan vad glad man blir ändå. Helvete, skål goding
2021-05-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Man vet att det är helg när ketchup gör entré full på fb. Fan vad glad man blir ändå. Helvete, skål goding
När ketchup får kröka ordentligt men inte kan kolla liven eftersom jag umgås med vanliga människor som tycker det är helt jävla sinnessjukt att kolla på bb. Efter 48 timmar är jag ju värre en än herointorsk.
2021-05-15, 01:03
Medlem
Citat:
När ketchup får kröka ordentligt men inte kan kolla liven eftersom jag umgås med vanliga människor som tycker det är helt jävla sinnessjukt att kolla på bb. Efter 48 timmar är jag ju värre en än herointorsk.
helloww ketchup har du varit ute och smygätit innjjerran nu igen
2021-05-15, 01:03
Medlem
Inte ens Peddot orkar prata ikväll fan vad skönt !!
2021-05-15, 01:04
Medlem
Citat:
Mina älsklingar. Har det hänt någonting sista dygnen? Jag har varit upptagen med fylla 24/7 så har helt övergett liven för mitt riktiga liv.
Japp, jag har sträckkollat på galningen i massajhyddan..helvete sån underhållning!!
2021-05-15, 01:05
Medlem
Kan någon spekulera varför vi inte har fått se någon mjukporr och sexscen i årets big brother? Det är ju halva grejen med såna här dokusåpor
2021-05-15, 01:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Haha, om någon räknade ut det till fullo så skulle det inte finnas något Big Brother..!
2021-05-15, 01:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Kan någon spekulera varför vi inte har fått se någon mjukporr och sexscen i årets big brother? Det är ju halva grejen med såna här dokusåpor
Nja, de har varit jäkligt flitiga med att censurera från liven, men det har kommit med en hel del klipp även i avsnitten och på måndagsfinalernas sammanfattning. Flera klipp på rytmiska rörelser under täcket som har få eller inga andra förklaringar än att något fuffens pågick..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in