Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
21-05-15, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Tvek på vad? Facit säger just Norberg - inget annat. Det är några newbies som kommit in och gissat på Adam Pålsson.
Har någon gjort en 100% korrekt sammanställning av vilka alla är?
Citera
21-05-15, 04:27
Medlem
I teorin kan man lista ut alla genom att lyssna på de när de sjunger, eftersom deras sångröster aldrig censureras.
Citera
21-05-15, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Finns inget facit som läckt.
Förstås. Annars skulle de fått böta en ganska kraftig summa kan jag tänka mig.
Citera
21-05-15, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Noyman
Men hur långt i förväg är det inspelat? Är finalprogrammet inspelat? Och var det i så fall inspelat innan facit läckte ut?
Ingen vet. Jag vet inte om allt är förinspelat redan eller om det bara är ett avsnitt i taget som spelas in varje vecka, under säsongens gång.
Citera
21-05-15, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Har någon gjort en 100% korrekt sammanställning av vilka alla är?

Ja, det gjordes ungefär när Christina Schollin åkte ut. Sedan började tv4 lägga ut villospår vilket en del inte fattar. Typ Adam Pålsson, Anja Pärson och Kenny Bräck. Hur har de stämt?
Citera
21-05-15, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Din lista ser ganska bra ut. Om jag ska vara ärlig har jag inte granskat de senaste programmens ledtrådar, men av de tidigare programmens ledtrådar att döma så är förmodligen Godisautomaten Daniel Norberg.
Jag säger Daniel på rösten.
Citera
21-05-15, 04:32
Medlem
Citat:
Ja, det gjordes ungefär när Christina Schollin åkte ut. Sedan började tv4 lägga ut villospår vilket en del inte fattar. Typ Adam Pålsson, Anja Pärson och Kenny Bräck. Hur har de stämt?
En annan skrev till mig att de bokstavligen ljög om en del ledtrådar för att vilseleda oss.
Citera
21-05-15, 04:33
Medlem
Kan man anmäla till Granskningsnämnden om de bevisligen kommit med falska ledtrådar?
Citera
21-05-15, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Tvåan och trean är för mig särskilt slående. Känns troligt att det är Adam i så fall.

Du kan ju prova att lyssna på rösten, och förklara varför Armand Krajnc berättar att han fallit på målsnöret mot Godisautomaten. Gärna även om det är en slump att Daniel Norberg berättat i en intervju att han tappat bort Bert Karlssons telefonnummer.
Citera
21-05-15, 04:34
Medlem
Citat:
Du kan ju prova att lyssna på rösten, och förklara varför Armand Krajnc berättar att han fallit på målsnöret mot Godisautomaten. Gärna även om det är en slump att Daniel Norberg berättat i en intervju att han tappat bort Bert Karlssons telefonnummer.
Nej, du har rätt, kan vara en grov vilseledning. Utifrån rösten borde det vara Norberg.
Citera
21-05-15, 04:44
Medlem
Citat:
Syftar du på Ensamhet.:s inlägg, som du svarade på?:
Senast redigerad av Heymid 21-05-15 kl. 04:48.
Citera
21-05-15, 04:47
Medlem
Vilka tycker ni har varit de självklaraste och vilka anser ni av de som är kvar är de självklaraste?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in