Har någon gjort en 100% korrekt sammanställning av vilka alla är?
Ja, det gjordes ungefär när Christina Schollin åkte ut. Sedan började tv4 lägga ut villospår vilket en del inte fattar. Typ Adam Pålsson, Anja Pärson och Kenny Bräck. Hur har de stämt?
Din lista ser ganska bra ut. Om jag ska vara ärlig har jag inte granskat de senaste programmens ledtrådar, men av de tidigare programmens ledtrådar att döma så är förmodligen Godisautomaten Daniel Norberg.
Ja, det gjordes ungefär när Christina Schollin åkte ut. Sedan började tv4 lägga ut villospår vilket en del inte fattar. Typ Adam Pålsson, Anja Pärson och Kenny Bräck. Hur har de stämt?
En annan skrev till mig att de bokstavligen ljög om en del ledtrådar för att vilseleda oss.
Tvåan och trean är för mig särskilt slående. Känns troligt att det är Adam i så fall.
Du kan ju prova att lyssna på rösten, och förklara varför Armand Krajnc berättar att han fallit på målsnöret mot Godisautomaten. Gärna även om det är en slump att Daniel Norberg berättat i en intervju att han tappat bort Bert Karlssons telefonnummer.
Du kan ju prova att lyssna på rösten, och förklara varför Armand Krajnc berättar att han fallit på målsnöret mot Godisautomaten. Gärna även om det är en slump att Daniel Norberg berättat i en intervju att han tappat bort Bert Karlssons telefonnummer.
Nej, du har rätt, kan vara en grov vilseledning. Utifrån rösten borde det vara Norberg.
Syftar du på Ensamhet.:s inlägg, som du svarade på?:
Godisautomaten - Daniel Norberg
Jokern - Lotta Schelin
Enhörningen - Ellen Bergström
Monstret - Kikki Danielsson
Sjöbjörnen - Anders Bagge
Draken - Johanna Nordström
Korpen - Robert Wells
Roboten - Nassim Al Fakir
Isvargen - Victoria Silvstedt
Voodoodockan - Hans Rosenfeldt
Senast redigerad av Heymid 21-05-15 kl. 04:48.