2021-05-14, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Hold it, läs vad jag skrev en gång till. Jag anser att Trump är en clown, men den behandling han har fått utstå saknar all rim och reson. Är ej heller blind för de bra saker han utfört. Det är därför han blivit förföljd. Han vägrade samarbeta med krigshetsarna.

USA är ett shithole country fullt av shithole people och när jag tittade på det sista valet slog det mig att det bästa USA hade att skaka fram var Trump och Biden, vilket egentligen inte motsäger den vy jag har av USA. De exporterar sina sketna konflikter, krig och rasism. Vad ska vi med BLM till i Sverige? De kan stoppa upp all sin dynga och all ondska de skapat rakt upp i röven. Varhelst i världen där det dödas människor ligger USA bakom det. Och vill du veta varför - (som Bush sa) War is business.

Exakt vad var det som Trump gjorde/sa som fick dig att få ont i slidan?
Citera
2021-05-15, 01:15
Medlem
karlsoons avatar
Verkar som USA börjar fatta hur bra Trump egentligen var.
Citera
2021-05-15, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Du vet väl att du har fel va?

Trump tog över ett tåg som redan lämnat stationen och gick för full fart.
Klart det sattes nya rekord då. Men tex skapades det fler jobb Obamas sista tre år, än Trump första tre.

Mäklade fred? Var hur? Du menade "fred" mellan länder som inte ens varit i krig?
Tror det är dags för Löfven att mäkla fred med Norge. Det vore tillräckligt för Nobels fredspris!

Blandade sig inte i?
Jaså - flyttade ambassaden i Israel, rev upp Iran-avtal, gav Nordkoreas ledare jävligt mycket cred för att ha få träffat usas president - och fick inte ett skit för det.

Gjorde väl sista bästa för att skapa krig med Iran iallafall. Men var väl en vettig ledare i den konflikten. ...

Jävlar vad du ljuger.

DJT startade inga krig.
Obama Hussein Barack fick Nobels fredspris och är den President som det fällts flest bombe under den sitt presidentskap.

Sluta ljug.
Citera
2021-05-15, 01:41
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar som USA börjar fatta hur bra Trump egentligen var.
Det tror jag också, ge dom ett år till så kommer folket förstå allvaret.
Citera
2021-05-15, 02:19
Medlem
Citat:
Hold it, läs vad jag skrev en gång till. Jag anser att Trump är en clown, men den behandling han har fått utstå saknar all rim och reson. Är ej heller blind för de bra saker han utfört. Det är därför han blivit förföljd. Han vägrade samarbeta med krigshetsarna.

USA är ett shithole country fullt av shithole people och när jag tittade på det sista valet slog det mig att det bästa USA hade att skaka fram var Trump och Biden, vilket egentligen inte motsäger den vy jag har av USA. De exporterar sina sketna konflikter, krig och rasism. Vad ska vi med BLM till i Sverige? De kan stoppa upp all sin dynga och all ondska de skapat rakt upp i röven. Varhelst i världen där det dödas människor ligger USA bakom det. Och vill du veta varför - (som Bush sa) War is business.

tror du jag är dum och läser vad du skriver
Citera
2021-05-15, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Jävlar vad du ljuger.

DJT startade inga krig.
Obama Hussein Barack fick Nobels fredspris och är den President som det fällts flest bombe under den sitt presidentskap.

Sluta ljug.

"The US dropped more bombs on Afghanistan in 2019 than any other year since the Pentagon began keeping a tally in 2006"
https://www.theguardian.com/us-news/2020/jan/28/us-afghanistan-war-bombs-2019

https://www.statista.com/chart/16079/weapons-released-by-the-us-coalition-over-afghanistan/

Roa dig själv.
Citera
2021-05-15, 03:43
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Jävlar vad du ljuger.

DJT startade inga krig.

Sluta ljug.

Att Obama är den som fällt flest bomber är en myt, du har blivit programmerad att upprepa en talking point (hört från typ Crowder? Shapiro?) men det finns en rätt logisk förklaring till att Trump bombade mer än Obama som i sin tur bombade mer än GW Bush och det är att teknologin hela tiden går framåt och det blir enklare att bomba med drönare.

Trump har ju förvisso inte haft sitt egna presidentkrig (även om han bombade Syrien och försökte starta krig mot Iran) men jag fattar inte hur man kan måla upp honom som en fredsduva när han, som tidigare nämnt, eskalerade bombningarna i MÖ och även stödde Saudiarabien i deras krigsbrott i Yemen. Det verkar som att den förprogrammerade talking pointen faktiskt enbart är "Trump startade inga krig" och sen slutar det där.
Citera
2021-05-15, 04:57
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JewBiden
Myteri? 120+ amiraler och generaler i brev till Biden att han är psykfall och valtjuv
Det är inte myteri när det är sant att Biden är en valtjuv och ett psykfall. Vad de anklagar honom för är ju helt sant. Hade amerikanska vänstern varit lite ärligare så hade de inte låtsats som att han vann valet, och Biden hade varit bakom galler eller åtminstone förpassats till ett äldreboende och aldrig tillåtits ställa upp i ett amerikanskt presidentval med tanke på hans tillstånd.
Citera
2021-05-15, 06:24
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Exakt vad var det som Trump gjorde/sa som fick dig att få ont i slidan?

Trump ist ein Untermensch och Undermänniskorna vill inte se upp till någon och imponeras utan lukta på fisarna och raparna tillsammans.

Det finns inte ett ögonblick där det inte går att undgå att förstå att Trump är undermänniska. Trump har många likheter med sina anhängare från det amerikanska proletariatet - han har noll klass, är äcklig, ful, fet, efterbliven, obildad, utan ryggrad och med mikropenis. Klart att de känner gemenskap genom hans dagliga bevis på att han är underklass.

Jag har svårt att förstå hur det republikanska partiet har sjunkit så lågt att de placerar honom på posten efter presidenter som Ronald Reagan och George Bush I. Fast man får inte glömma George Bush II som ärvde presidentskapet. Den undermänniskan var helt värdelös på alla plan. Fruktansvärt värdelös. Finns inga ord kvar som kan beskriva hur värdelös han var.

Demokraternas historia är inte heller mkt att hänga i julgranen. Clinton och sen Obama. Krighetsaren Obama genomförde sin värdelösa politik med lite klass i alla fall, men att angripa Trump på det sättet han gjort visar en grundläggande brist på värdighet som effektivt tvättar bort den aura av intellektualitet som vi fått ta del av tidigare. Men USA är alltid ett shithole country där världens allt slödder samlats och deras presidenter återspeglar nationens medborgares värdelöshet. Det går ej att komma ifrån.

Ok, vi har utvecklingsstörde Löfvén, vilket inte kan sägas vara något att skryta med. Hans utvecklingsstörning är det finaste man kan säga om honom. Resten är ännu värre. Han återspeglar det svenska folkets värdelöshet och de problem vi har med att svenska mäns testosteronnivåer sjunkit och att mikropenisarna tagit över. När man tittar runt i Europa hittar man Merkel och Boris Johnson och det går inte att undgå att folk väljer personer inte för deras politik utan för att de liknar dem själva - precis som Trump och jänkarna. "Undermänniskorna vill inte se upp till någon och imponeras utan lukta på fisarna och raparna tillsammans."
Citera
2021-05-15, 06:55
Avslutad
Citat:
Trump ist ein Untermensch och Undermänniskorna vill inte se upp till någon och imponeras utan lukta på fisarna och raparna tillsammans.

Det finns inte ett ögonblick där det inte går att undgå att förstå att Trump är undermänniska. Trump har många likheter med sina anhängare från det amerikanska proletariatet - han har noll klass, är äcklig, ful, fet, efterbliven, obildad, utan ryggrad och med mikropenis. Klart att de känner gemenskap genom hans dagliga bevis på att han är underklass.

Jag har svårt att förstå hur det republikanska partiet har sjunkit så lågt att de placerar honom på posten efter presidenter som Ronald Reagan och George Bush I. Fast man får inte glömma George Bush II som ärvde presidentskapet. Den undermänniskan var helt värdelös på alla plan. Fruktansvärt värdelös. Finns inga ord kvar som kan beskriva hur värdelös han var.

Demokraternas historia är inte heller mkt att hänga i julgranen. Clinton och sen Obama. Krighetsaren Obama genomförde sin värdelösa politik med lite klass i alla fall, men att angripa Trump på det sättet han gjort visar en grundläggande brist på värdighet som effektivt tvättar bort den aura av intellektualitet som vi fått ta del av tidigare. Men USA är alltid ett shithole country där världens allt slödder samlats och deras presidenter återspeglar nationens medborgares värdelöshet. Det går ej att komma ifrån.

Ok, vi har utvecklingsstörde Löfvén, vilket inte kan sägas vara något att skryta med. Hans utvecklingsstörning är det finaste man kan säga om honom. Resten är ännu värre. Han återspeglar det svenska folkets värdelöshet och de problem vi har med att svenska mäns testosteronnivåer sjunkit och att mikropenisarna tagit över. När man tittar runt i Europa hittar man Merkel och Boris Johnson och det går inte att undgå att folk väljer personer inte för deras politik utan för att de liknar dem själva - precis som Trump och jänkarna. "Undermänniskorna vill inte se upp till någon och imponeras utan lukta på fisarna och raparna tillsammans."

Ta nu ett djupt andetag och läs igenom Wall of texten du själv skrivit. Du har inte gett en enda riktig anledning till varför du ogillar Trump. Du har inte angett något han har gjort/sagt. Det enda du säger är svepande förklaringar och att han är en ”undermänniska”.

”tRuMp äR eLaK oCh hAr iNgEn kLlAsS”. Hjärntvätten har fungerat bra på dig, du hatar en människa du aldrig träffat och vet inte ens varför.
Citera
2021-05-15, 08:31
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ta nu ett djupt andetag och läs igenom Wall of texten du själv skrivit. Du har inte gett en enda riktig anledning till varför du ogillar Trump. Du har inte angett något han har gjort/sagt. Det enda du säger är svepande förklaringar och att han är en ”undermänniska”.

”tRuMp äR eLaK oCh hAr iNgEn kLlAsS”. Hjärntvätten har fungerat bra på dig, du hatar en människa du aldrig träffat och vet inte ens varför.

Citat:
Biden har noll till inga positiva egenskaper. Han är ingen förebild, är inte rolig, är inte smart, har inte talets gåva, och är en skrynklig gammal gubbe. Den som på allvar tror att han är den som fått mest röster av alla någonsin, mer än Obama och mer än Reagan, är inte speciellt smart.

Och harris? Hon vann inte ens sin egna delstat i primary.

Jag läste inlägget ovan om Biden och tänkte fråga varför du var så kränkt? Kanske du behövde hjälp. Men hittade ditt senaste inlägg och insåg att du bara tycker om att gnälla, men blir ledsen när någon gnäller på din idol/fadersfigur. Så kan det vara
Citera
2021-05-15, 08:31
Medlem
trancass avatar
Citat:

Jag hatar ingen. Jag ser världen utifrån mitt perspektiv och det finns inte en möjlighet att jag skulle bli hjärntvättad av undermänniskor. Glöm ej bort att 99,99% av alla jordens invånare är undermänniskor som aldrig borde få fortplanta sig.

Trump är en undermänniska, och undermänniskans enda existensberättigande är att fungera som en referenspunkt för att göra de vackra vackrare. Är det något konstigt med det? Hans politik funkade bra, men hans sätt att framföra sina åsikter saknar all form av klass. Jag äcklas av fulhet och Trump är en grotesk varelse. Hänger du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in