2021-05-14, 22:29
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Var är Nardos? Inte sett henne på länge nu.
Hon kanske sover 🤔. Hon hade visst enorma mensmärtor.. kan inte vara kul där inne
2021-05-14, 22:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Säg inte det?

Fyran kanske tänker Fuck It!
"Vi har ju ändå misslyckats totalt två år i rad så nu stänger vi butiken med en jävla smäll!"

Och kastar in tre helrör till Tanja och Simon på finaldagen, så det blir en nostalgitripp tillbaks till den allra första Big Brother finalen för 20 år sen med en totalt redlös vinnare.

Och cirkeln är sluten. 😁

HAHA ja just det.. tantaluringen var ju fasen dyngrak när hon raglade ut från huset och kunde varken snacka eller fokusera blicken

Det var bättre förr när de fick både supa som de ville ca 2 ggr i veckan och faktiskt kunde säga nästan vad de ville utan att det blev tittarstorm.
2021-05-14, 22:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller helt med.. det är för sent in i spelet för att stödrösta å andras räkning nu. Ut med Peddot.. Rädda Madde

De som röstar på Pedram ser väl bara hans manipulerande charmiga sida via avsnitten och bikter!
2021-05-14, 22:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Jag har frågat detta innan. Någon som vet.
Är ju Banijay/meter som producerar BB för tv4. Vad jag tyckte mig läsa sist var att det var Banijay som hade rättigheterna till BB i sverige och då har tv4 köpt rätten att sända det i sverige av dom...
Men huvudrättigheterna har väl det holländska bolaget. Och DOM borde få veta hur tv4 förstör och sänder deras koncept.
massa cencur, inga riktiga bb dagliga avsnitt utan studioavsnitt med korta glimtar från huset.
Sen lägger dom till "bara huset" när tittarna klagar på upplägget. Men det är ju exakt samma som dagliga avsnitten bara utan studiopratet... helt meningslöst.
veckofinalerna interagerar bara med huset få minuter sammanlagt o alltid samma sak samma frågor.
Dom utröstade stressas ut o man får ingen DIREKT intervjuv med dom utan tv4 sänder den redigerade versionen dagen efter. Kolla på ex Adrians intervjuv den var sönderredigerad och tillrättalagd.
Dom fattar fattar inte att det riktiga BB är 24/ live & INTE dags avsnitten.
dagsavsnitten är bara tävlingar o fest. Man får inte lära känna deltagarna och se små sekvenser som SKULLE varit med som alla talar om i huset o räknar med är med...
O detta året sket dom i att producera själva o lät deltagarna göra allt jobb åt dom mycket. Dom gör egna tävlingar hela tiden....
Ja ändå har du ju bara petat lite på toppen av isberget som är Tv4/Meters enorma försummelse av BB I två jävla tragiska säsonger!
Men frågan är ju om det holländska moderbolaget vet/bryr sig om hur deras program vanvårdas och körs i botten i Sverige?

Nån typ av kontraktsbrott borde det ju räknas som?
2021-05-14, 22:32
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram och Madde sitter och pratar fortfarande ser jag!
2021-05-14, 22:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kommer nog ge Madde mina röster, sitter väldigt långt inne att rösta kvar antingen Emelie eller Pedram, oavsett stödröstning eller ej.

Bra Madde behöver våra röster för annars finns en risk att Pedram tar sig vidare!
Avstängd
KAN DC SLUTA FILMA bajsmadde o peddot. Filma Simon!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Kan han sedan ta emot frun judith o lillasyrran nardos o sin bror Simon 😜
Va!! Är alla släkt med varandra? Hoppas Simon tar ett DNA-test så han slipper familjebandet.
2021-05-14, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som röstar på Pedram ser väl bara hans manipulerande charmiga sida via avsnitten och bikter!

Själv får jag kalla kårar när han slår på säljarpersonligheten, ändrar tonläge och kör med valpögon och fina ord. Som ett skådespel när han talar med Arantxa.. Usch!
Må han få åka hem på Måndag alltså!
2021-05-14, 22:35
Medlem
Jag är kluven. Madde har fått min röst totalt 3 ggr nu tror jag. Men jag dras lite till att rösta Emelie ändå. Jag uppskattar en tjej med huvudet på skaft och det har Emelie. Sen tycker jag också att det är lite uppfriskande med nån som inte ler och gör sig till utan är som hon är, på gott och ont.
Men det stör mig samtidigt att Madde blir ett enkelt offer för dom andra och jag tror att det beror på 2 saker: att dom vet att hon inte ställer till ett h-vete (som vissa andra) och för att alla där inne tror att de har bäst chans att vinna mot henne om de skulle bli tvungna att sitta mot henne. Och mest därför vill jag lägga min jävla röst på Madde. För att visa dom där fega fitt**na där inne.
2021-05-14, 22:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ser aldrig avsnitten och biktningarna, men gillar ingen av de som är nominerade. Helst vill jag att Lill Vickan åker, men det gör hon inte. Då kan hellre Madde åka, så har Lill Vickan ingen att ty sig till sista dagarna i huset. Därför får Pedram mina 6 röster, hoppas det räcker men är inte så säker på det.
2021-05-14, 22:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Jag är kluven. Pedram är main goal. Men jag gillar Madde mindre och mindre. Inte ens syster och bästa vän kunde rädda upp besattheten. Tjejen behöver en kram och nära kära. Plus fatta Peddots min att ta sig till finalveckan för att ska ut.... guld!

Jag föredrar Madde framför Peddot alla dagar i veckan. Hon har åtminstone hjärtat på rätta stället och är go. Peddot, not so much :P Skulle verkligen inte stå ut med hans hybris om han lyckas slå ut Madde där så många andra misslyckats. Han skulle gå runt och brösta med gamnacken och skrika "SÄG TILL DOOOOM!" hela veckan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in