2021-05-14, 22:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bara för din skull vore det fruktansvärt tillfredställande om vackra och underbara Emelie vann. Då hade hon fått både miljonen och prins Dennis. Om man hörde tjutande sirener så skulle du misstänkas för att ligga i ambulansen med stroke, infarkt och diarre. Nästan så jag har lust att lägga en röst på skönheten....
Gör det😀 men det finns IECDKDG😀😀😀😀😀
Medlem
Blir det något BB nästa år så får dom börja med matbudget igen. Att detta har ni att leva på under en vecka, beställ vad ni vill ha. Missköter ni er på något sätt så dras pengar från matkassan. Det var så jävla mkt bättre då när dom körde det systemet. Nu får dom ju mat så det räcker till hela Afrika för fan, inte konstigt att dom är bortskämda
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att de som är kvar är mycket roligare i nyktert tillstånd... det spelar ingen roll hur mycket alkohol de får in. Festen är mer avslagen än när de chillar utan alkohol ändå. Sen kanske det är för Simon det kan hända.. Tycker dock att alkoholinskickandet har varit helt sjukt denna säsong. De har väl gjort alla till alkisar nu eftersom de fått dricka varje kväll nästan.
Hoppas de inte får alkohol till finalkvällen nu
Säg inte det?

Fyran kanske tänker Fuck It!
"Vi har ju ändå misslyckats totalt två år i rad så nu stänger vi butiken med en jävla smäll!"

Och kastar in tre helrör till Tanja och Simon på finaldagen, så det blir en nostalgitripp tillbaks till den allra första Big Brother finalen för 20 år sen med en totalt redlös vinnare.

Och cirkeln är sluten. 😁
Medlem
Funderar också på att rösta på Madde bara för att få ut Pedram
2021-05-14, 22:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Mouchino. Det är bättre att Pedram klarar sig... killen får hybris....och sen åker han! Vill se hans min når Emelie när final och han ryker..!

Jo jag förstår hur du menar och klart man vill se Pedrams min men är rädd att det inte blir som vi tänker. Förra gången han hängde löst så menade folk här, att det inte är någon risk för Simon, då många var oroliga för hur det skulle gå för honom om Pedram åkte då han tillhör turkosa och Simon skulle inte ha någon som höll hans rygg o.sv. Vad hände, Pedram röstades kvar och högg Simon i ryggen strax därefter! Absolut fattar jag din poäng om att få se Pedram snubbla på målsnöret men jag vill inte ens att han ska få den uppmärksamheten av att komma tvåa om ens trea!

Så less på hans framfart i huset så det finns inte!
2021-05-14, 22:04
Medlem
Zingo2s avatar
Håller med dig Ridne👍 Mycket roligare att se och bedöma dom nyktra, därför ser jag inte festerna.
2021-05-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Funderar också på att rösta på Madde bara för att få ut Pedram
Gör du helt rätt i!
2021-05-14, 22:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Så är det. Men också lika bra. Bye Madde, hitta någon att fortplanta med..
Mössan har ju sagt att han väntar och ska dejta kanininkokerskan så det kan bli smått fram till jul..
2021-05-14, 22:08
Bannlyst
Så ni anser att Emelie har fler fans än Madde? Jag tror tvärtom, jag röstar på Emelie för nu är det pedroz som ska ut..
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Håller med dig Ridne👍 Mycket roligare att se och bedöma dom nyktra, därför ser jag inte festerna.
När tittar du då? På morgonen?
Bannlyst
Var är simon?
2021-05-14, 22:09
Medlem
Dagens avsnitt.
Inte ett ljud om Simons opassande beteende och tillsägningar från produktionen.
Inte ett ljud om att han har alkoholförbud för han inte kan hantera det.
Inte ett ljud om hur han betedde sig igår pga det förbudet.

Också, Nardos har aldrig varit min favorit, även om hon ibland kan vara lite underhållande och ibland har visat tendenser till att faktiskt ta till sig och lära av de andra i huset.
Men de senaste dagarna har hon varit i princip outhärdlig. 100% egenfokus, och ett konstant jäkla skrikande rakt ut. Hon har tagit ett stort kliv bakåt sista tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in