2021-05-14, 21:50
Avstängd
Tror fasiken nardos plockade ut sin 24h
2021-05-14, 21:50
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Varför Visar DC och programmet så mycket av Pedram nu helt plötsligt?! Och i tävling om Berra klipptes Madde bort. Uppenbart att produktionen försöker rigga ut Madde
Peddot har de senaste veckorna fått mer TV-tid i avsnitten. Ett tag var han helt osynlig som Madde.

På Instagram har de också börjat göra ''memes'' om honom. I mitten av säsongen så fick han inga.

Jag tycker det är uppenbart att TV4 vill ha ut Madde denna måndagsfinal. Jag antar att de inte vill ha 1 kille och 5 tjejer i finalveckan?

Men jag tror att det inte spelar någon roll. Jag tror Madde är säker och att Peddot åker på måndag oavsett vad produktionen vill ska hända. Det är likadant med Nardos. Det spelar ingen roll hur mycket de favoriserar Nardos då jag tror att Emelie och Tanja kommer få fler röster än henne i finalen.
2021-05-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde måste räddas annars får vi stå ut med Pedram en vecka till och han ska bara ut för han förtjänar inte att vara kvar. Ja Madde kanske är för lugn för många men hon har klarat så mycket mer, stått ut med att hänga löst flera gånger utan att ta det personligt. Madde ska vara kvar och jag kommer att ge henne alla mina röster!

Mouchino. Det är bättre att Pedram klarar sig... killen får hybris....och sen åker han! Vill se hans min när Emelie når final och han ryker..!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skulle aldrig hända.

Nardos vill ha miljonen så hon skulle aldrig lämna. TV4 skulle aldrig tillåta det heller då hon är deras vinnare.
Medlem
Zingo2s avatar
Egentligen är utröstning på måndag ointressant, endera åker Pedram eller Madde.
Den som klarar sig åker först vid nästa utröstning ändå, så skit samma.
2021-05-14, 21:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni får inte vara så hårda mot Lill Vickan. Finns några som konstigt nog gillar henne här.
Dom kommer snart och citerar mig😀 Tror ni andra klarar er, hoppas iaf på det.👍
Bara för din skull vore det fruktansvärt tillfredställande om vackra och underbara Emelie vann. Då hade hon fått både miljonen och prins Dennis. Om man hörde tjutande sirener så skulle du misstänkas för att ligga i ambulansen med stroke, infarkt och diarre. Nästan så jag har lust att lägga en röst på skönheten....
2021-05-14, 21:54
Medlem
Afterski utan partaj? Bara lite glass och choklad..

Allt för att Simon fått alkolförbud och trotsar produionen eller!? Igår hade de ju hur trevligt som helst och hade till och med kvar alkohol nör de gick och la sig...
2021-05-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Tänk om vi levde i en värld där vi slapp henne ända fram till final? 😩 O att hon går ut självmant..hoppas du har rätt, men tror dessvärre att det bara förblir en dröm..
2021-05-14, 21:55
Medlem
Ni som följer dom utröstade deltagarna på sociala medier, har ni hört någon reaktion från dom på att det inte är riktiga avsnitt i år? Lär ju kännas som ett skämt när dom kommer ut och får se vad fyran har gjort med deras säsong.
2021-05-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Peddot har de senaste veckorna fått mer TV-tid i avsnitten. Ett tag var han helt osynlig som Madde.

På Instagram har de också börjat göra ''memes'' om honom. I mitten av säsongen så fick hatat fortplanta men inga.

Jag tycker det är uppenbart att TV4 vill ha ut Madde denna måndagsfinal. Jag antar att de inte vill ha 1 kille och 5 tjejer i finalveckan?

Men jag tror att det inte spelar någon roll. Jag tror Madde är säker och att Peddot åker på måndag oavsett vad produktionen vill ska hända. Det är likadant med Nardos. Det spelar ingen roll hur mycket de favoriserar Nardos då jag tror att Emelie och Tanja kommer få fler röster än henne i finalen.

Så är det. Men också lika bra. Bye Madde, hitta någon att fortplanta med..
2021-05-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

På Instagram har de också börjat göra ''memes'' om honom. I mitten av säsongen så fick han inga.

De redovisar ju inte resultatet så produktionen kan i princip strunta i rösterna och bestämma själva vem som ska ut . Och tyvärr har de bestämt sig för att Madde ska ut
2021-05-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Vill du ha Emelie kvar rösta på Emelie! Såna som du (stödröstare) fuckar systemet. Om alla tänker så har Emelie inga röster...
Var inte orolig! Inte mot Madde och Pedram...
Emelie har stor fan-krets. Hon vinner ju oftast tittar omröstningar så röster får hon gott och väl!

Madde kommer få min röst 👏🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in