2021-05-14, 20:38
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Vänstern får huvudvärk.

Söder som kallas nazist sympatiserar med judar som hatas av nazister.

Han sympatiserar med Israels extremnationalistiska judar och vad de gör där i mellanöstern.

Vad många inte förstår är att Israel har många likheter med Nazityskland.
Man får inte gifta sig med icke-judar, man har en blut und boden filosofi (blod och jord) där rasen kommer alltid först , för att få medborgarskap måste man med DNA bevisa judisk ursprung, man aktivt håller på och skapar med våld och tvång lebensraum för judar, dvs kör bort palestinier och bosätter inflyttade judar på deras mark, osv...

Samtidigt är det massa israeliska diaspora judar som anklagar europeiska länder för att vara nazister om de kritiserar massinvandring eller vägrar öppna sina gränser.
Go figure...
Senast redigerad av stone_sleeper 2021-05-14 kl. 20:55.
Citera
2021-05-14, 20:50
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://twitter.com/bjornsoder/status/1393148222797930496

Björn Söder är en helt rabiat sionist. Förmodligen har han fått nån sorts order om det här (andra sabbatsgoj-partier av SD-typ i Europa har flaggat israeliskt), men det är ändå så extremt tondövt och korkat på ett sätt. Är det inte det? Jag började skratta när jag såg det. Diskutera.

Sen är det roligt (det är tragiskt och roligt) att Björn Söder, Jörgen Fogelklou osv är Israels mest fanatiska supportrar i Sverige. Undrar hur judarna i Sverige ser på den saken?

Jimmie har väl från dag ett i sin karriär viftat med illuminati-handsigns och varit pro-israel så jag tror inte detta är en "Björn söder"-specifik incident.
SD visar bara sina rätta färger helt enkelt.
Citera
2021-05-14, 20:58
Medlem
Drozds avatar
Kärleken är inte besvarad - Israels regering anser att SD är ett nynazistparti: https://motargument.se/2017/10/07/israels-regering-sd-ar-ett-parti-med-nynazistiska-tendenser/

Sen är ju SD:s devota Israelvurm rätt festlig ur en annan synvinkel: det är ju judarna som massinvandrat till Palestina och fördrivit ursprungsbefolkningen där.
Citera
2021-05-14, 21:01
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CivisHonestus
Det här bygger väl på ett resonemang, som tycks vara särskilt populärt bland sverigedemokrater, om att den som är emot islams utbredning i Sverige nödvändigtvis måste stå på Israels sida i Israel-Palestinakonflikten. Jag har dock aldrig träffat en sverigedemokrat (eller någon annan för den delen) som kunnat förklara vari det kausala sambandet mellan svensk migrationspolitik och Israel-Palestinakonflikten skulle ligga. Eller varför det för den delen öht skulle vara nödvändigt att välja sida i en konflikt tusentals mil bort på en annan kontinent.
Är inte Kent Ekeroth jude? Jag tror hela partiet är infiltrerat av shabbos goys eller långnäsor...
Bjuder man in judar i sitt parti så blir man ett sionistiskt parti.
Citera
2021-05-14, 21:01
Medlem
Om Ann Linde kan fira Ramadan så kan väl Söder få vifta med den israeliska flaggan. Vad är problemet?
Citera
2021-05-14, 21:08
Medlem
GeleZachas avatar
Wtf det hade varit mycket skumt om vi flaggade för Israel. Sverige ska fortsätta sträva efter en tvåstatslösning
Citera
2021-05-14, 21:11
Medlem
Jag kommer på en gång när det är relevant att flagga med andra staters flaggor, det är när Sverige tar emot statsbesök. Förresten borde Sverige hålla sig neutralt i konflikten, vi behöver inte spä på spänningar ytterligare i Sverige.
Citera
2021-05-14, 21:15
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Om Ann Linde kan fira Ramadan så kan väl Söder få vifta med den israeliska flaggan. Vad är problemet?

Det är muslimer som firar ramadan. Är verkligen Ann Linde muslim? Det måste jag ha missat!

Btw, har någon påstått att Söder inte får vifta med en israelisk flagga?
Citera
2021-05-14, 21:21
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D

Privat får Söder vifta hur mycket han vill, precis som alla andra, däremot ska svenska staten inte vifta med varken israelsk eller palestinsk flagg, i min mening i alla fall.
Citera
2021-05-14, 21:23
Medlem
Eoppoyzs avatar
Att flagga i solidaritet för Israel och mot terrorism vore ett välkommet förslag. Men med tanke på att regeringen är för terrorism, kommer en flaggning för Israel aldrig att hända. Israel är den enda demokratin i regionen och drabbas ofta av terrorism från araberna, som inte är israeliska medborgare. De araber som är medborgare är oftast välintegrerade i samhället. Jag har sett arabiska IDF-soldater där minst en av dem har dött de senaste dagarna. Terrorismen drabbar ju araberna också.

Om Israel kan gå in och utrota Hamas och senare även Fatah, så kommer den palestruntiska civilbefolkningen att genast få det bättre.
Citera
2021-05-14, 21:40
Medlem
UngCynikers avatar
Hade inte Israel ihjäl en Bernadotte? Har Sverige glömt det?
Sionister hör inte hemma på denna planet, möjligen i helvetet.
Citera
2021-05-14, 21:52
Medlem
sanningenskas avatar
Åt helvete med Söder och alla Sionistdemokraterna. Juden har orkestrerat samma jävla folkutbyte som Söder säger sig kämpa emot, hur jävla dum i huvudet kan han bli? Finns det inga gränser??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in