2021-05-14, 19:40
Medlem
CivisHonestuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://twitter.com/bjornsoder/status/1393148222797930496

Björn Söder är en helt rabiat sionist. Förmodligen har han fått nån sorts order om det här (andra sabbatsgoj-partier av SD-typ i Europa har flaggat israeliskt), men det är ändå så extremt tondövt och korkat på ett sätt. Är det inte det? Jag började skratta när jag såg det. Diskutera.

Sen är det roligt (det är tragiskt och roligt) att Björn Söder, Jörgen Fogelklou osv är Israels mest fanatiska supportrar i Sverige. Undrar hur judarna i Sverige ser på den saken?

Det här bygger väl på ett resonemang, som tycks vara särskilt populärt bland sverigedemokrater, om att den som är emot islams utbredning i Sverige nödvändigtvis måste stå på Israels sida i Israel-Palestinakonflikten. Jag har dock aldrig träffat en sverigedemokrat (eller någon annan för den delen) som kunnat förklara vari det kausala sambandet mellan svensk migrationspolitik och Israel-Palestinakonflikten skulle ligga. Eller varför det för den delen öht skulle vara nödvändigt att välja sida i en konflikt tusentals mil bort på en annan kontinent.
Citera
2021-05-14, 19:48
Medlem
Fejkits avatar
Vänstern får huvudvärk.

Söder som kallas nazist sympatiserar med judar som hatas av nazister.
Citera
2021-05-14, 19:53
Medlem
negrofobens avatar
Märkligt! Är det inte Söder som är Nazist?
Citera
2021-05-14, 19:55
Medlem
Björn Söder vill inte ha krig.
Citera
2021-05-14, 19:56
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Björn Söder kommer ut som en anti-svensk. Inte ens Annie Löff skulle få för sig något så korkat.
Möjligtvis Svensk antimuslim, Vilket är helt normalt idag!
Ingen normal svensk vill ha en fitterfirande muslim till granne!
Citera
2021-05-14, 20:06
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Vänstern får huvudvärk.

Söder som kallas nazist sympatiserar med judar som hatas av nazister.

Högern får huvudvärk också, speciellt judiska extremister

Ena stunden flippar de på söder, nu måste ni slicka hans pung för han stöttar srael 🤣 vilken jävla soppa
Citera
2021-05-14, 20:13
Medlem
Vintergrisens avatar
Dumheter! Vill Björn "solidaritetsflagga" får han göra det på egen hand. Det finns bara en flagga svenska myndigheter bör hissa och det är den svenska.
Citera
2021-05-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Björn Söder kommer ut som en anti-svensk. Inte ens Annie Löff skulle få för sig något så korkat.
Får nog rätta dej här, Löff kan få för sig sådant
Citera
2021-05-14, 20:19
Medlem
När såg Söder Sverige "solidaritetsflagga" med ett annat land senast?
Citera
2021-05-14, 20:23
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://twitter.com/bjornsoder/status/1393148222797930496

Björn Söder är en helt rabiat sionist. Förmodligen har han fått nån sorts order om det här (andra sabbatsgoj-partier av SD-typ i Europa har flaggat israeliskt), men det är ändå så extremt tondövt och korkat på ett sätt. Är det inte det? Jag började skratta när jag såg det. Diskutera.

Sen är det roligt (det är tragiskt och roligt) att Björn Söder, Jörgen Fogelklou osv är Israels mest fanatiska supportrar i Sverige. Undrar hur judarna i Sverige ser på den saken?

Staten sion behöver aldrig stressa med att verkställa sina planer. Så länge någon annan (tack vare media) utmålas som "det verkliga hotet" kan de lugnt operera ostört i bakgrunden.

Det är svårt att se skogen för alla träden.

Frågan man bör ställa sig: är jag mer orolig för att en galen arab ska knivhugga mig på stan imorgon (än så länge väldigt låga odds) eller att en koncentrerad grupp människor av samma släkte ska sätta agendan för mig och hela världen (pågående utan tendenser till förändring).
Enkel ekvation? Men som sagt, tänker man inte längre än näsan är lång så....
Citera
2021-05-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
När såg Söder Sverige "solidaritetsflagga" med ett annat land senast?
SD är ju mycket för flaggpolicy vanliga fall men varför gäller det bara HBTQ flaggor och inte Israel?
Citera
2021-05-14, 20:37
Medlem
Det är väl ständigt mera palestinier som dödas än israeler. Eller anses det vara alla palestiniers
vilja att det utförs terrordåd?.
SD började som nazister men slutade som det mest israelvänliga partiet, jag trodde det var liberalerna
som var det eller KD, men de är nog omsprungna av SD nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in