2021-05-14, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
It takes one to know one, kanske? 🙂
Jasmin? Nä! Eller, njaä. Vettefan?

Japp! Och du ska veta hur många fler bittra kvinnor det finns därute. MED ALL RÄTT. PMS, barnfödsel, kåta män som jagar en osv krav som män inte har! Och så förväntas man bara vara glad med och le hela tiden! Äh dra åt helvete...så jävla skönt att lyssna och se på Emelielajnen!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-14 kl. 17:15.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Åker Madde ut så kommer nog rätt många av dem rösta på Emelie framöver.
Madde har otur för hade inte Emelie varit nominerad så hade hon fått stödröster från henne fanbas
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Omröstningen just nu
Emelie 492 röster
Madde 269
Peddo 236

Jag tror rösterna kommer delas ganska jämnt mellan Emelie, Judith och Tanja då. Åker Pedram kommer Simon och Nardos få mest av hans röster. Åker Madde är nog Emelie storfavorit i finalen och Simon rätt körd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
😀😀😀😀 Börjar hoppas att Lill Vickan blir kvar bland de 4:a sista och åker som fyra alt trea. Kvar är då Simon och Tanja. Det vore drömmen.👍

Haha. Orka. Så mkt bryr jag mig inte. Tanja kan absolut få vinna för min del. Simon... nja. Han har förlorat mig i det senaste, hellre Nardos än honom.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
😀😀😀😀 Börjar hoppas att Lill Vickan blir kvar bland de 4:a sista och åker som fyra alt trea. Kvar är då Simon och Tanja. Det vore drömmen.👍
Nej du..Du e förstörd över att hon e kvar.Emelie lär bli topp 4
Vad spelar det för roll om en person som kommer 4 värre att komma Tvåa som Simon lär göra
2021-05-14, 17:12
Avslutad
Citat:

Jag skiter i om hon åker ut, men hon ska till finalveckan iallafall.
2021-05-14, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Hatade Amilia. Emelie dock, stjärna! Dramatisk, känslosam, naiv, koko, lojal, överdriven, bitter, osäkert självsäker osv. Hon har gjort BB.
.

Kunde inte sagt det bättre själv. Love Emelie!!
2021-05-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Oj så intressant att du kan tala för alla tjejer! Du har ju helt fel i det du säger! Jag kan knappt ha annat än stringtrosor. Alla andra trosor åker in i rumpan på mig och det är skönare med en string som inte känns någonting än massa tyg som rullat ihop sig! Tala för dig själv nästa gång!

Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hittade oskulden.

Haha! Pinsamma ni är!😂
2021-05-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

+1
2021-05-14, 17:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Låt dem. Låt Madde åka hem och krama familjen och ha en AD cleanse. Och finna sitt värde och nån som ser det.

Nej skulle vi skicka ut Madde före pedram, nej han får åka hem och göra en djupdykning i sig själv!

Alla där inne och många andra värdesätter Madde och hon vet nog vem hon är men är ödmjuk och förstår att hon inte är The center of The universe!
2021-05-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
samma för mig, har aldrig något annat
än string. motsatsen till vad alla killar tror så är det de enda som inte känns något. panik på vanliga trosor

Haha verkligen! Så lustigt att dom tror att det är så oskönt! Jag har nog aldrig haft ett par osköna string! Har ofta med spets och det känns ingenting!
2021-05-14, 17:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon kommer ju till finalveckan. Så vad är problemet för dig?
2021-05-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej skulle vi skicka ut Madde före pedram, nej han får åka hem och göra en djupdykning i sig själv!

Alla där inne och många andra värdesätter Madde och hon vet nog vem hon är men är ödmjuk och förstår att hon inte är The center of The universe!

Mitt leende när Pedram får lämna på måndag... Åh fy faaaa-an vad skönt.
Då återstår bara frågan; HUR får vi ut Narcos? Helst väldigt snabbt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in