2021-05-14, 17:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Amilia? Haha skämtar du med mig? Vart fan är Emelie lik Amilia? Vill inte vara sådan, Emelie är smart taktiskt men inte faktasmart som Amilia. Är hon lik någon från förra året så är det skrik-Jassa (dock hatade jag Jassa men Emelie älskar jag och är varken släkt eller lider av vanföreställningar. Är väl en sur kvinna jag å och kan relatera).
It takes one to know one, kanske? 🙂
Jasmin? Nä! Eller, njaä. Vettefan?
2021-05-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad är det som gör att så många känner ett behov av att kommentera de olika, självklart då tjejernas, vikt? Är det inte ett sjukt tröttsamt ämne?
Det vore btw VÄLDIGT märkligt att INTE gå upp i vikt efter de omständigheterna som dem lever efter där inne.
Tycker dessutom Tanja ser hur bra ut som helst.
Omständigheter? I vilken värld lever du i? Det är ingen som TVINGAR dom att trycka i sig all skit. Chips, godis, snacks, pizza, kinamat, thaimat, nattamat och alkohol fem dagar i veckan. Det går bra att skippa nattamaten och alla extra portioner med snabbmat. Så håll käft med din moralpredikan.
2021-05-14, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad är det som gör att så många känner ett behov av att kommentera de olika, självklart då tjejernas, vikt? Är det inte ett sjukt tröttsamt ämne?
Det vore btw VÄLDIGT märkligt att INTE gå upp i vikt efter de omständigheterna som dem lever efter där inne.
Tycker dessutom Tanja ser hur bra ut som helst.

Alla har gått upp i vikt i varje säsong av Bb sedan start. Jag håller med, det är sjukt tröttsamt.
2021-05-14, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Stringtrosor är aldrig skönt. Finns inte en kvinna i världshistorien som valt att sätta på sig stringtrosor p g a skönt eller bekvämt. Stringtrosor är ett nödvändigt ont för att inte få världens fulaste troskanter genom byxorna.
Den som säger att stringtrosor är sköna lever i en fullständig illusion och ljuger för sig själv.

Facts.

Oj så intressant att du kan tala för alla tjejer! Du har ju helt fel i det du säger! Jag kan knappt ha annat än stringtrosor. Alla andra trosor åker in i rumpan på mig och det är skönare med en string som inte känns någonting än massa tyg som rullat ihop sig! Tala för dig själv nästa gång!
2021-05-14, 17:07
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Blir betydligt lättare för Tanja eller Emelie att vinna då också så det tackar de nog för
Åker Madde ut så kommer nog rätt många av dem rösta på Emelie framöver.
Madde har otur för hade inte Emelie varit nominerad så hade hon fått stödröster från henne fanbas
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Omröstningen just nu
Emelie 492 röster
Madde 269
Peddo 236
2021-05-14, 17:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Hatade Amilia. Emelie dock, stjärna! Dramatisk, känslosam, naiv, koko, lojal, överdriven, bitter, osäkert självsäker osv. Hon har gjort BB.

Gillar verkligen inte Pedram, men tycker det är dags att Madde drar. Tjejen mår inte bra. Tror Emelie skulle vara bättre utan, tillit till trots. Madde har dragit ner Emelie och gjort henne ännu osäkrare på hennes och Dennis relation genom att dra paralleller till hennes och ADs icke relation. Trodde aldrig jag skulle säga, men hon kan dra nu. Pedram next. (skulle svida mer för Pedram ju närmare också...).
😀😀😀😀 Börjar hoppas att Lill Vickan blir kvar bland de 4:a sista och åker som fyra alt trea. Kvar är då Simon och Tanja. Det vore drömmen.👍
2021-05-14, 17:08
Medlem
Citat:
Stringtrosor är aldrig skönt. Finns inte en kvinna i världshistorien som valt att sätta på sig stringtrosor p g a skönt eller bekvämt. Stringtrosor är ett nödvändigt ont för att inte få världens fulaste troskanter genom byxorna.
Den som säger att stringtrosor är sköna lever i en fullständig illusion och ljuger för sig själv.

Facts.
Hittade oskulden.
2021-05-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
😀😀😀😀 Börjar hoppas att Lill Vickan blir kvar bland de 4:a sista och åker som fyra alt trea. Kvar är då Simon och Tanja. Det vore drömmen.👍
Drömmen vore att Emelie vann. 😀😀😀😀
2021-05-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Åker Madde ut så kommer nog rätt många av dem rösta på Emelie framöver.
Madde har otur för hade inte Emelie varit nominerad så hade hon fått stödröster från henne fanbas
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Omröstningen just nu där är
Emelie 492 röster
Madde 269
Peddo 236

Låt dem. Låt Madde åka hem och krama familjen och ha en AD cleanse. Och finna sitt värde och nån som ser det.
2021-05-14, 17:10
Medlem
Hahaha min första bh var det också nalle puh på
2021-05-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Oj så intressant att du kan tala för alla tjejer! Du har ju helt fel i det du säger! Jag kan knappt ha annat än stringtrosor. Alla andra trosor åker in i rumpan på mig och det är skönare med en string som inte känns någonting än massa tyg som rullat ihop sig! Tala för dig själv nästa gång!
samma för mig, har aldrig något annat
än string. motsatsen till vad alla killar tror så är det de enda som inte känns något. panik på vanliga trosor
2021-05-14, 17:11
Medlem
Citat:

Facts.
Hahaha "facts", efter att langar anekdotisk bevisföring utan dess like.

Det beror mycket på hur ens underliv och kropp i övrigt är utformat. För vissa skaver string, för andra inte. Vissa har blygdläppar som är ivägen osv, andra inte. Jag har några riktigt sköna stringtrosor, som jag knappt känner att jag har på mig, och som används även utan byxor där troskanten syns. Är 100% ärlig med mig själv i det, och jag tror att varje kvinna kan få tala för sig själv i detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in