2021-05-14, 16:32
Medlem
Tanja har blivit en riktig griskulting där inne med sitt svullande och drickande. Säkert en 20 kg extra hon har lagt på sig om man jämför nu med när hon gick in.
2021-05-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Amilia? Haha skämtar du med mig? Vart fan är Emelie lik Amilia? Vill inte vara sådan, Emelie är smart taktiskt men inte faktasmart som Amilia. Är hon lik någon från förra året så är det skrik-Jassa (dock hatade jag Jassa men Emelie älskar jag och är varken släkt eller lider av vanföreställningar. Är väl en sur kvinna jag å och kan relatera).

Håller med Emelie är absolut inte lik Amalia
Medlem
Chandler Bings avatar
Nardos fuskade!
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Tanja har blivit en riktig griskulting där inne med sitt svullande och drickande. Säkert en 20 kg extra hon har lagt på sig om man jämför nu med när hon gick in.

I hennes fall är det bara bra. Hon är snyggare nu än när hon kom in.
Avslutad
Citat:

Gillar inte att påpeka folks vikt men kollade på en bild när hon gick in i huset, för sakens skull nu. Jävlar vilken skillnad.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag ursäktar inte de märkliga grejer han gjort, men tror att bilden är lite bredare än vad tittare i allmänhet ser.
Tror jag också. Tyvärr har han ett icke svenskt utseende och då blir hatet stort här.
Inte min favorit, men ändå.
2021-05-14, 16:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Han har ju mindrevärdeskomplex, storhetsvansinne (megalomani), narcissism, multipel personlighetsstörning och mani (akut depression). Det är en jäkla sallad av psykiska störningar du inte vill ha. Detta har setts till i stort sett hela säsongen och det började med hans våldsamheter mot Tess, sedan Katti och Tanja. Det är något med han och kvinnor då han är våldsbenägen både fysiskt och sexuellt.

Det är oftast kvinnorna som han avreagerar sig på och då för att trycka ner och sätta på plats och när andra blir lidande av Pedrams beteende då är det nog dags att söka hjälp!
2021-05-14, 16:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ändå så använder många tjejer trevligt nog stringtrosor.
Det är väl upp till var och en?😀 Tycker dom det är skönt med nåt i röven, så är det väl det.
Medlem
Citat:

Sa det också här om dagen, men fick massa mothugg då alla sa att jag var elak och dum i princip eftersom Tanja har haft en ätstörning.
Handlade inte om att jag tyckte det var fint eller fult. Det var bara ett konstaterande om att de lever extremt ohälsosamt där inne med all beige mat (piroger,nudlar,billys) och alkohol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror jag också. Tyvärr har han ett icke svenskt utseende och då blir hatet stort här.
Inte min favorit, men ändå.
Nej det är inte hans etnicitet som är vidrig, det är hans personlighet. Åsikter som dina är grunden till varför Sverige är så PK som det är.
Medlem
1754s avatar
Simon är just nu i samma störighetsklass som Narnia. Smaskar, sjunger hela jävla tiden.
2021-05-14, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Varför?

För att det kanske får Emelie att må bra. Zingo stalker vill att hon ska lida

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in