2021-05-14, 16:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet inte hur hans mentala hälsa ser ut men av det jag ser och hör så förstår jag mer och mer att något inte står rätt till. Hans beteende är inte friskt och när han får utbrotten där han måste hävda sig så märker man att han får en slags upphetsning av att få visa sin storhet. Det är extremt och jag anser att Pedram är oerhört labil och han är i princip två personer med tydliga Narcissistiska förtecken.
Han berättade igår alt förrgår att han lidit av en stor depression. Tog lång tid för honom att komma tillbaka till ett för honom normalt liv.
2021-05-14, 16:19
Medlem
1754s avatar
Madde är fan het även fast hon har mormorstrosor på sig. Låren!
2021-05-14, 16:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fy fan va Pedram snackar skit! Omg
Vad säger han? Kan inte se liven just nu.
2021-05-14, 16:23
Medlem
1754s avatar
Räknar dom det där rosa plagget som Narnia stoppat ner i byxorna så är det fusk.
2021-05-14, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Räknar dom det där rosa plagget som Narnia stoppat ner i byxorna så är det fusk.

stog väl inget i reglerna att man inte fick göra så eller?
2021-05-14, 16:28
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
stog väl inget i reglerna att man inte fick göra så eller?

Kläderna ska väll sitta på kroppen, inte vara nedstoppade i andra plagg.
2021-05-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet inte hur hans mentala hälsa ser ut men av det jag ser och hör så förstår jag mer och mer att något inte står rätt till. Hans beteende är inte friskt och när han får utbrotten där han måste hävda sig så märker man att han får en slags upphetsning av att få visa sin storhet. Det är extremt och jag anser att Pedram är oerhört labil och han är i princip två personer med tydliga Narcissistiska förtecken.
Han har ju mindrevärdeskomplex, storhetsvansinne (megalomani), narcissism, multipel personlighetsstörning och mani (akut depression). Det är en jäkla sallad av psykiska störningar du inte vill ha. Detta har setts till i stort sett hela säsongen och det började med hans våldsamheter mot Tess, sedan Katti och Tanja. Det är något med han och kvinnor då han är våldsbenägen både fysiskt och sexuellt.
2021-05-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han berättade igår alt förrgår att han lidit av en stor depression. Tog lång tid för honom att komma tillbaka till ett för honom normalt liv.
Han har sagt att han har ocd också, tror att han kämpar mycket inne i huset och att han kommit långt redan innan programmet med sådant han kämpar med. Syntes på hans familj att de var rörda över hur väl han klarar av att hantera hela situationen i huset.
Jag ursäktar inte de märkliga grejer han gjort, men tror att bilden är lite bredare än vad tittare i allmänhet ser.
2021-05-14, 16:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Madde är fan het även fast hon har mormorstrosor på sig. Låren!
Hon ser ut att ha de skönaste trosorna. Kan väl inte vara skönt att ha en tråd i röven?
Medlem
Min dröm är typ att Emelies föräldrar skulle komma dit och hälsa på. Vore så kul att se dom efter allt man hört från Emelie. Men förstår att det inte kommer hända 😂
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon ser ut att ha de skönaste trosorna. Kan väl inte vara skönt att ha en tråd i röven?

Ändå så använder många tjejer trevligt nog stringtrosor.
2021-05-14, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahahaha! 😂😂😂😂

Har vi här måhända en desperat släkting?

Du tar då verkligen i så du nästan kissar på dig, i ditt lite väl rabiata hyllande av den enbart patetiskt gnällande och så bortskämda lilla surpuppan!

Allvarligt, är du inte släkt så måste du ju antingen vara både döv och blind eller kanske har en släng av lite vanföreställningar?

Hursomhelst, tack för veckans skrattattack! 😁

Emelie är ju enbart en sämre och tråkigare Eldorado-version av Amilia.

Amilia? Haha skämtar du med mig? Vart fan är Emelie lik Amilia? Vill inte vara sådan, Emelie är smart taktiskt men inte faktasmart som Amilia. Är hon lik någon från förra året så är det skrik-Jassa (dock hatade jag Jassa men Emelie älskar jag och är varken släkt eller lider av vanföreställningar. Är väl en sur kvinna jag å och kan relatera).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in