2021-05-14, 15:54
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram är så fin, på fester umgås han mycket med äldre personer som farmor och farfar, än att stå på dansgolvet.. eller vad han sa, jag orkade inte lyssna klart så jag bytte kamera.
2021-05-14, 15:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han är glad att han vågade ha en dialog med sig själv. Vad fint

Precis, den viktigaste personen 'är Pedram enligt honom själv! Det tänkesätt han har sprider dålig energi men boost till sitt eget ego och just därför kan han inte utvecklas. Att behöva förändra sig är inget alternativ för då spricker hans sprängfyllda fantasibubbla av självkärlek och grandiosa självbild! Det är bara prat, prat, prat, prat..........................zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz Veva ,veva Positiv....
2021-05-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis, den viktigaste personen 'är Pedram enligt honom själv! Det tänkesätt han har sprider dålig energi men boost till sitt eget ego och just därför kan han inte utvecklas. Att behöva förändra sig är inget alternativ för då spricker hans sprängfyllda fantasibubbla av självkärlek och grandiosa självbild! Det är bara prat, prat, prat, prat..........................zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz Veva ,veva Positiv....
Frågan är hur en psyksjuk kunde släppas in i programmet.
2021-05-14, 15:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram är så fin, på fester umgås han mycket med äldre personer som farmor och farfar, än att stå på dansgolvet.. eller vad han sa, jag orkade inte lyssna klart så jag bytte kamera.

Men att människor går på det där? Vi har ju liven iofs så vi har ju lyssnat och sett hans eviga tjat om ingenting, det har ingen betydelse eller innehåll då det bara är just ordsallader. Han lever inte som han lär!
2021-05-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han är glad att han vågade ha en dialog med sig själv. Vad fint
Det är ju ändå VÅGAT, eller? Han kan ju knappast veta vad han ska få för respons, allt beror på om han hänger löst, om han druckit, om han är arg, if he wanna fuck osv.
2021-05-14, 16:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Jag har också det, jag hade nog urartat där inne totalt med alla kumbaja människor som ska ta allt positivt. o då är jag ändå en väldigt glad person. Hon ger mig allt jag vill ha i en bb vinnare. Tycker inte man förtjänar en miljon kronor om man går in i ett hus och bara visar en sida av sig själv o är mellanmjölk dygnet runt. Emelie levererar Glädje, sorg, drama, kärlek, humor, sarkasm, bråk, vänskap, no pokerface, till o med en gnutta spel. Jag tycker deltagare både där inne o folk som åkt ut är alldeles för hårda mot henne. slutat följa henne på instagram o klipper bort henne från bilder dem lägger ut. finns bara en anledning: AVUNDSJUKA!
Hahahaha! 😂😂😂😂

Har vi här måhända en desperat släkting?

Du tar då verkligen i så du nästan kissar på dig, i ditt lite väl rabiata hyllande av den enbart patetiskt gnällande och så bortskämda lilla surpuppan!

Allvarligt, är du inte släkt så måste du ju antingen vara både döv och blind eller kanske har en släng av lite vanföreställningar?

Hursomhelst, tack för veckans skrattattack! 😁

Emelie är ju enbart en sämre och tråkigare Eldorado-version av Amilia.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-14 kl. 16:13.
2021-05-14, 16:03
Medlem
basiss avatar
Vilka 2 blir utan liftkort? Juddan och Nardos? Eller?
2021-05-14, 16:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Frågan är hur en psyksjuk kunde släppas in i programmet.

Jag vet inte hur hans mentala hälsa ser ut men av det jag ser och hör så förstår jag mer och mer att något inte står rätt till. Hans beteende är inte friskt och när han får utbrotten där han måste hävda sig så märker man att han får en slags upphetsning av att få visa sin storhet. Det är extremt och jag anser att Pedram är oerhört labil och han är i princip två personer med tydliga Narcissistiska förtecken.
2021-05-14, 16:04
Medlem
Tänk hur sliskigt det golvet är efter hela säsongen utan att de har svabbat. Som att gå på klister. Enklare för BB att bränna ner huset än sanera det.
2021-05-14, 16:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Nej...Madde ska ut. Produktionens kompis ska knappast vinna en miljon för att hon nästlat sig in i huset Pga en crush... Sjukt ju...
Haha men såklart hon inte for in pga det 😂
Hon e ju störtskön 🙌 Har liksom allt! Och tror t.o.m att hon kanske kommer skippa Adrian när hon kommer ut, även om han så skulle vilja ha henne 💪
2021-05-14, 16:11
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahahaha! 😂😂😂😂

Har vi här måhända en desperat släkting?

Du tar då verkligen i så du nästan kissar på dig, i ditt lite väl rabiata hyllande av den enbart patetiskt gnällande och så bortskämda lilla surpuppan!

Allvarligt, är du inte släkt så måste du ju antingen vara både döv och blind eller kanske har en släng av lite vanföreställningar?

Hursomhelst, tack för veckans skrattattack! 😁
+100😀
2021-05-14, 16:12
Medlem
Ghandis avatar
Om inte knulldith börjar så ska ju den som startar ta ALLA HENNES kläder först, för då kommer hon inte i några andra ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! !

fattar säkert ingen av getterna där inne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in