2021-05-14, 15:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Utegångsförbud nu. Lät skumt.
Kan det vara några idioter som försöker forcera sig in via utegården?
2021-05-14, 15:37
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Absolut, men produktionen går med stor vinst och ser självklart till att få betalt för folks resor och eventuella hotellövernattningar. Sen om TV4 går med förlust beror ju inte på något enskilt program. Snarare på att kanalen präglas av en tydlig, synlig (t o m för idioter) PK-agenda.

Tv4 är fula med sitt sätt att tjäna pengar. Gör reklam att folk får halva säsongen av Big Brother för halva priset, men drar ändå fullpris på sista dragningen.
Jag har inget emot att betala för dom tjänster jag använder, men nyttjar jag ett erbjudande så vill jag att det som står ska gälla också.
Kundtjänst bemöter med tystnad.
Medlem
Citat:

har med afterski och göra kanske? eller så ska dem plocka bort baren från utegården
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej men tydligen verkar du inte ha förmågan att uppleva saker ur andras synvinkel så då tar du dig friheten att slunga ur dig ord riktat mot personer du aldrig träffat eller vet hur dessa tar det? Det är fritt att argumentera här men tydligen har du svårigheter med det som måste gå in på hur andra skriver eller göra dig rolig på andras bekostnad och bara vara allmänt bitter.

Komiskt att du kallar mig för Gudfadern då det är du som verkar vilja styra och ställa här, skrivlektioner, läsförståelse och klaras inte det då blir det skamvrån med en massa hånfulla inlägg. Du drar dig inte en sekund för att försvara ditt dåliga och tråkiga beteende här i tråden!

Med dina resonemang och hur du verkar se på andra kan du riskera att du bli rätt ensam som människa istället för att lägga ner den där stilen för jag hoppas inte att du är så här utanför tråden!

Anser jag att du beter dig oförskämt så kommer jag uttrycka det också!
Bry dig inte om henne. Hon blev bedragen av sin fästman med en yngre tjej och sedan dess, 10 år sedan, så har hon inte fått smaka kuk. Efter det så har hon varit fast bestämd att utöva sitt 'manshat' vartän hon vänder. Det har nu blivit hennes personlighet.
2021-05-14, 15:38
Medlem
Och snälla...kan Madde skaffa sig ett ordförråd!?? Wow! Hon säger ”typ såhär”, ”asså såhär” i varje mening...
2021-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Oj...😂 Idioten är väl ändå Madde som inte fattat ALLA signaler Adrian sänt ut...

Kanske inte så enkelt när han sa till henne att han kanske vill dejta henne på utsidan! Fett äckligt att ljuga på det sättet!
2021-05-14, 15:39
Medlem
Citat:
Och snälla...kan Madde skaffa sig ett ordförråd!?? Wow! Hon säger ”typ såhär”, ”asså såhär” i varje mening...
Asså typ såhär, lixom, lixom, lixom, asså hon ba, han ba, dom ba, sen ba. Asså asså asså typ såhär. *hjärnblödning*
2021-05-14, 15:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Skulle inte förvåna mig ett dugg! Produktionen bör ju ha folk som tar hand sånt ifall något skulle hända?
2021-05-14, 15:41
Medlem
Citat:
Säker källa... Madde känner flera i produktionen...

På tal om Madde såg jag en bild på Arantxas instagram från 28 oktober 2015 när Madde sitter på knä och har huvudet innanför Arantxas tröja och syr hennes byxor. Så de två är nog mer än bekanta iallafall och garanterat känner hon fler i produktionen.
2021-05-14, 15:42
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle inte förvåna mig ett dugg! Produktionen bör ju ha folk som tar hand sånt ifall något skulle hända?

Dom måste ju ha skyhög säkerhet på ett ställe som Big Brother.
2021-05-14, 15:43
Medlem
1754s avatar
Dom har tagit bort baren från utegården.
2021-05-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Bry dig inte om henne. Hon blev bedragen av sin fästman med en yngre tjej och sedan dess, 10 år sedan, så har hon inte fått smaka kuk. Efter det så har hon varit fast bestämd att utöva sitt 'manshat' vartän hon vänder. Det har nu blivit hennes personlighet.
För tio år sedan var jag ett barn, så om min fästman bedrog mig med en yngre tjej var han obvi pedofil. Skönt att jag slapp honom då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in