2021-05-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oj, oväntat att så många vill rösta på Pedram, jag trodde han skulle ha max hälften av Madde röster.

inte alls oväntat. Nardos, tanja och judiths fans har kommit överens om att rösta kvar honom

Så nu måste vi lägga ALLA våra röster på Madde. annars åker han aldrig ut!
2021-05-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
fan det är lika mellan pedram och Madde. ALLA våra röster måste gå till Madde nu!!!

Aldrig! Vill man ha kvar Emelie så röstar man på Emelie. Ingenting är säkert denna vecka.
2021-05-14, 14:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Klart gudfadern ska steppa in i en diskussion som 1. varit död i 12 timmar och som 2. grundade sig i ett uppenbart skämt som personen i fråga inte fattade.

Du kan ta ditt "beter sig oförskämt" och stoppa upp någonstans, inte mitt problem att folk inte fattar min briljanta humor. Jag kan inte anpassa mig efter den lägre stående pöbeln jämt.

Nej men tydligen verkar du inte ha förmågan att uppleva saker ur andras synvinkel så då tar du dig friheten att slunga ur dig ord riktat mot personer du aldrig träffat eller vet hur dessa tar det? Det är fritt att argumentera här men tydligen har du svårigheter med det som måste gå in på hur andra skriver eller göra dig rolig på andras bekostnad och bara vara allmänt bitter.

Komiskt att du kallar mig för Gudfadern då det är du som verkar vilja styra och ställa här, skrivlektioner, läsförståelse och klaras inte det då blir det skamvrån med en massa hånfulla inlägg. Du drar dig inte en sekund för att försvara ditt dåliga och tråkiga beteende här i tråden!

Med dina resonemang och hur du verkar se på andra kan du riskera att du bli rätt ensam som människa istället för att lägga ner den där stilen för jag hoppas inte att du är så här utanför tråden!

Anser jag att du beter dig oförskämt så kommer jag uttrycka det också!
2021-05-14, 14:30
Medlem
Citat:
Oj, oväntat att så många vill rösta på Pedram, jag trodde han skulle ha max hälften av Madde röster.

Jag kommer lätt rösta på Pedram mest för att jag vill ha ut Madde
2021-05-14, 14:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
inte alls oväntat. Nardos, tanja och judiths fans har kommit överens om att rösta kvar honom

Så nu måste vi lägga ALLA våra röster på Madde. annars åker han aldrig ut!

Haha, ta det lite lugnt nu. Man ska rösta på den man vill ha kvar, sen får man hoppas att det räcker.
2021-05-14, 14:31
Medlem
Men herregud hur ser Nardos ut i håret
2021-05-14, 14:32
Medlem
Zingo2s avatar
Lill Vickans kompis Elina är som henne, dvs fett ärlig.🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
2021-05-14, 14:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Var inne på Simons live igår, och de verkar resonera som att det är bättre att ha kvat Peddi, eftersom han är lättare att slå i en final. Har sett fler som resonerar så.

Själv kommer jag rädda Madde.
2021-05-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej men tydligen verkar du inte ha förmågan att uppleva saker ur andras synvinkel så då tar du dig friheten att slunga ur dig ord riktat mot personer du aldrig träffat eller vet hur dessa tar det? Det är fritt att argumentera här men tydligen har du svårigheter med det som måste gå in på hur andra skriver eller göra dig rolig på andras bekostnad och bara vara allmänt bitter.

Komiskt att du kallar mig för Gudfadern då det är du som verkar vilja styra och ställa här, skrivlektioner, läsförståelse och klaras inte det då blir det skamvrån med en massa hånfulla inlägg. Du drar dig inte en sekund för att försvara ditt dåliga och tråkiga beteende här i tråden!

Med dina resonemang och hur du verkar se på andra kan du riskera att du bli rätt ensam som människa istället för att lägga ner den där stilen för jag hoppas inte att du är så här utanför tråden!

Anser jag att du beter dig oförskämt så kommer jag uttrycka det också!
Dags för dig att lära dig att inte ta allt så jävla stenseriöst jämt. Otroligt tråkigt liv du måste leva, som så fatalt saknar humor och förmågan att ta saker med en klackspark.

Du kanske kan få en lektion av Tanja i hur man är lite mer mañana.
2021-05-14, 14:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Aldrig! Vill man ha kvar Emelie så röstar man på Emelie. Ingenting är säkert denna vecka.

Förstår inte hur de tänker alltså! Madde riskerar alltså att åka ut före Pedram? Madde har ju jäkligt många följare på sin insta men alla kollar väl inte på BB såklart!
2021-05-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men herregud hur ser Nardos ut i håret
Lika snygg som vanligt. Finns ingen därinne som kan mäta sig med Nardos. Nardos is a Queen. Fantastisk och snygg tjej ärlig och har bra värderingar. Hon rockar. Nardos Bardos du är guld värt. Mitt hjärta slår för dig
2021-05-14, 14:37
Medlem
Dukanva85s avatar
Oj vad lika de är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in