Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Klart gudfadern ska steppa in i en diskussion som 1. varit död i 12 timmar och som 2. grundade sig i ett uppenbart skämt som personen i fråga inte fattade.
Du kan ta ditt "beter sig oförskämt" och stoppa upp någonstans, inte mitt problem att folk inte fattar min briljanta humor. Jag kan inte anpassa mig efter den lägre stående pöbeln jämt.
Nej men tydligen verkar du inte ha förmågan att uppleva saker ur andras synvinkel så då tar du dig friheten att slunga ur dig ord riktat mot personer du aldrig träffat eller vet hur dessa tar det? Det är fritt att argumentera här men tydligen har du svårigheter med det som måste gå in på hur andra skriver eller göra dig rolig på andras bekostnad och bara vara allmänt bitter.
Komiskt att du kallar mig för Gudfadern då det är du som verkar vilja styra och ställa här, skrivlektioner, läsförståelse och klaras inte det då blir det skamvrån med en massa hånfulla inlägg. Du drar dig inte en sekund för att försvara ditt dåliga och tråkiga beteende här i tråden!
Med dina resonemang och hur du verkar se på andra kan du riskera att du bli rätt ensam som människa istället för att lägga ner den där stilen för jag hoppas inte att du är så här utanför tråden!
Anser jag att du beter dig oförskämt så kommer jag uttrycka det också!