2021-05-14, 00:53
Medlem
Skrivefeil

Citat:
Ursprungligen postat av Jgg717
Spent på (bort)forklaringen angående dette.

Om du har lest flere innlegg fra tidligere ville du forstått at jeg var kjent med dette og mye mer fra avhørene av RU.

Som jeg har sagt har ikke RU noen straffbar rolle i dette, men han vet hvem den originale
" kryptopersonen " er.

Nå ble jo som kjent fredag 8. mai en festdag for RU. Han kunne få slippe å sitte varetektfengslet i helgen om han fortalte politiet hva de ønsket å høre samtidig med at han kunne fjerne søkelyset mot den reelle løsningen og hvem som var involvert.

Jeg tror ingen er dumme nok til å tro at politiet ville opprettholde siktelsene mot RU og samtidig sluppet ham ut om de tror han er involvert i noe så alvorlig.

Man kan ikke få det i pose og sekk og være selektiv i hva man tror på og ikke tror på i en forklaring fra en mistenkt.

Hadde påstanden kommet frem under de tidligere mange avhørene av RU og uten en gulrot kunne politiet tillagt dette mer vekt. Men, RU har som jeg har forklart mange ganger ingen straffbar rolle og dette ble en riktig jubeldag for hans del.
Senast redigerad av Bolony 2021-05-14 kl. 01:07. Anledning: Rettelse
Citera
2021-05-14, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Må man være et oppmerksomhetstroll for å drive en suksessrik bedrift?

Forklarer hva du mener med det takk
Citera
2021-05-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Forklarer hva du mener med det takk

Det anser jeg faktisk for å være helt unødvendig.
Citera
2021-05-14, 01:00
Medlem
Citat:
Må man være et oppmerksomhetstroll for å drive en suksessrik bedrift?

Jeg ser i noen medier i Norge at TH har stått i avisene og da kan man vel ikke si at TH er mediesky heller.
Citera
2021-05-14, 01:01
Medlem
Citat:
Veldig spesielt at han lyver i første avhør og endrer forklaring. Men kan han ha vært under press? Det skal godt gjøres at en som er siktet i en alvorlig draps/forsvinningssak blir tatt i løgn og så får nedjustert siktelsen. Politiet må ha oppfattet han som troverdig, jeg ser ikke så mange andre løsninger.

Jeg tror ikke han løy i første avhør. Jeg tror det var sant at de snakket kun om Bitcoin, slik både RU og TH sier.

Men så blir RU siktet og da blir han desperat og endrer forklaring. Da er det viktig å få mistanken bort fra seg selv. Da vil han heller rette mistanken mot TH og sier plutselig. Joda de snakket om Monero. TH var faktisk veldig interesert Monero også, men RU hadde fortalt han at det var en kjeltringvaluta.

Den siste forklaringen er veldig mistenkelig. Bare tull og tøys for å redde seg selv.
Citera
2021-05-14, 01:01
Medlem
Citat:
Jeg ser i noen medier i Norge at TH har stått i avisene og da kan man vel ikke si at TH er mediesky heller.

Åh herregud...
Citera
2021-05-14, 01:04
Medlem
Citat:
Åh herregud...

Så det kan være.
Citera
2021-05-14, 01:07
Medlem
Citat:
Så det kan være.

Det räcker nu!
Citera
2021-05-14, 01:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det räcker nu!

https://www.youtube.com/watch?v=B5yz7TV_a9s
Citera
2021-05-14, 01:20
Medlem
[quote=kornblomst|

Noen har falskt navn, og noen har falsk id. At TH ikke er på facebook under eget navn, er ingen hindring.

DNA fra TH er blitt funnet i knehasene på buksene til AE som ble funnet på badet. Det knytter TH direkte til drapshandlingen.[/QUOTE]

Så hvordan forklarer du dette ? : '' I boken «Lørenskog-mysteriet» kommer det frem at mannen i dette avhøret snakket om monero, kidnapping og «mektige mennesker», uten at politiet hadde gitt ham inngående informasjon om saken.

Dette fikk politiet til å reagere.''

Jeg forstår godt at politiet reagerte på dette. RU har med saken å gjøre. Det er ikke mulig å komme vekk fra dette.
Citera
2021-05-14, 01:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Så hvordan forklarer du dette ? : '' I boken «Lørenskog-mysteriet» kommer det frem at mannen i dette avhøret snakket om monero, kidnapping og «mektige mennesker», uten at politiet hadde gitt ham inngående informasjon om saken.

Dette fikk politiet til å reagere.''

Jeg forstår godt at politiet reagerte på dette. RU har med saken å gjøre. Det er ikke mulig å komme vekk fra dette.

naturligtvis har han något att göra med ärendet, frågan är vad...
Citera
2021-05-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
naturligtvis har han något att göra med ärendet, frågan är vad...

Antageligvis under staging av åsted.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in