2021-04-13, 13:34
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Han är utslussad och ska ha boja i ett par månader först vilket brukar betyda att man måste vara hemma en särskild tid, arbeta viss många timmar i veckan och hålla sig drogfri.

Han måste oxå ha en sysselsättning typ jobb lr praktik lr liknande. Annars får man ej boja.
Citera
2021-04-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Han måste oxå ha en sysselsättning typ jobb lr praktik lr liknande. Annars får man ej boja.
Ekar det härinne?

Jag undrar vad han ska syssla med nu när han inte kan sälja narkotika, han kanske kan börja på bolaget och sälja öl istället.
Citera
2021-04-15, 04:03
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ekar det härinne?

Jag undrar vad han ska syssla med nu när han inte kan sälja narkotika, han kanske kan börja på bolaget och sälja öl istället.

Haha ja ibland ekar det, jag hoppas att han har vuxit upp och skärpt sig. Bor han kvar i Stenungsund så tror jag att han trillar dit igen...
Citera
2021-04-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Haha ja ibland ekar det, jag hoppas att han har vuxit upp och skärpt sig. Bor han kvar i Stenungsund så tror jag att han trillar dit igen...
Ja det är vad jag förstår lite utav ett skithål, en av våra moderater är därifrån och han instämmer, florerar mkt narkotika.

Jag är tveksam till om han ens lyckas hålla sig nykter under intensivövervakningen, det är ju tiden efter anstalt som är svår då man ska komma in i samhället igen.
Citera
2021-04-15, 22:29
Medlem
Bara inte han är en sån som tycker det är lite "coolt" att ha suttit inne. Då lär det gå käpprätt åt helvete för Mr Leo!
Citera
2021-04-18, 19:57
Medlem
jjagares avatar
Ngn som har koll på när Kristian Azazzi och Andreas Libera kommer ut?
Kanske vill de tala med sin gamle vän
Citera
2021-04-22, 21:08
Medlem
Det är en hel del prison talk i kommentarerna.

Nån som är bjuden på muckfesten?
Citera
2021-05-05, 17:39
Medlem
Väldigt många grisar i tv-rutan som kommit undan nästan helt och hållet för sitt grisiga beteende, bland annat Johannes. Idag hade han sågats vid fotknölarna. Tillslut blev han utkörd, bland annat för en del incidenter som skett inne i EOTB-huset.

Men han har aldrig riktigt fått ta en smäll offentligt. Enbart en gång då, då han menade på att tjejer ska väga knappt 50kg, men i stort sett har han lyckats hålla sig under radarn.

Han skulle behövt sig en riktig käftsmäll på det offentliga planet!
Citera
2021-05-13, 23:31
Medlem
Hur går det för våran shownidas? Fan jag saknar den jäveln i rutan, han är riktigt bra content, vågar man hoppas på en comeback i ph 2021?
Citera
2021-05-14, 07:06
Medlem
Citat:
Hur går det för våran shownidas? Fan jag saknar den jäveln i rutan, han är riktigt bra content, vågar man hoppas på en comeback i ph 2021?

Har du bott under en sten senaste veckorna? Blir inget PH eller EOTB 2021. Tveksamt om det blir det 2022-2023 heller.
Citera
2021-05-14, 10:18
Medlem
Ja, nu borde ju ’Kingens’ comeback-förhoppningar grusats en smula.

Egentligen konstigt att PH och EotB ”fått hållas” i dessa tider av PK (och efter #metoo dessutom) men programmen är väl feministernas ”guilty pleasure”.
Citera
2021-05-15, 23:04
Medlem
Borttagen från alla personupplysningssidor? Why?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in