2021-05-13, 22:21
Medlem
xrlpyts avatar
Nog för att det har supits tillräckligt i BB, men en av få gånger som någon annan än Simon har chans att bli riktigt full så får de in en sketen hink ...
2021-05-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Man kan ju undra hur kul hennes festkvällar är som hon alltid tjatar är.. bara massa skrik och dans framför en spegel puttandes med munnen
Vissa puttar burk, andra puttar mun

eller menar du att hon puttar saker med munnen, typ burkar?

isf så förstår jag varför hon gillade Adrian
2021-05-13, 22:23
Bannlyst
Tror Emelie kommer tappa stöd på slutet då hon inte kan vara lika sur och bitter och klaga lr bråka med folk längre.
2021-05-13, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vissa puttar burk, andra puttar mun

eller menar du att hon puttar saker med munnen, typ burkar?

isf så förstår jag varför hon gillade Adrian

Är det värt att slå på liven heligmoder?
2021-05-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är det värt att slå på liven heligmoder?
Jag har ingen aning, jag kollar inte
2021-05-13, 22:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -h3lic0pt3r-
den enda munkorgen som ska delas är till din mammas fitta som födde en horunge som dig.

Haha nejmen har orten hittat hit också? Tillbaka till instagram där du hör hemma din pajas
Nardos ÄR en skrikapa. Håller aldrig tyst.
2021-05-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kvar blir lite gråsprängt svinto.. hon är så djävla ful...
Hon har ingen peruk 70% av tiden i huset och är skitsnygg.
Sen kan jag sätta alla pengar i världen på att hon inte ens hade rört dig med tång. Ni tror verkligen att ni är Supermodeller själva
2021-05-13, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han säger klart och tydligt att han inte kan ha kul utan sprit. Då är det tragiskt .

Har du någon gång varit sadistisk nog att utsätta dig för att vara nykter i ett sällskap där alla är berusade så borde du förstå honom. Det gör jag.
2021-05-13, 22:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahahah kollar på avsnittet där de ska få hem BERRA i rullstolen. Fyfan vad jag garvar. Sjukt roligt uppdrag 😂😂😂
Berra kunde ha varit Peddots brorscha. Han är syskon med varenda människa som har en nyans av brunt.
2021-05-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har du någon gång varit sadistisk nog att utsätta dig för att vara nykter i ett sällskap där alla är berusade så borde du förstå honom. Det gör jag.
Jag har varit chaffis otaliga ggr. Där inne är dom ju inte berusad dom flesta ggr dom får in alkohol. Senaste gångerna är det bara han som har blivit snorfull
2021-05-13, 22:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Hon har ingen peruk 70% av tiden i huset och är skitsnygg.
Sen kan jag sätta alla pengar i världen på att hon inte ens hade rört dig med tång. Ni tror verkligen att ni är Supermodeller själva
Peruk? Så fort hon tar av sig löshår så kommer det gråa krullet fram och hon ser fördjävlig ut. Den gaphalsen finns ingen risk att jag någonsin kommer stöta på och det tackar jag för. Bor så lång ifrån förorten som det bara går.
2021-05-13, 22:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
100%.
Han "straffar" de andra deltagarna för att han är sur på produktionen.

Äsch låt honom vara själv om han känner för det. Det är ingen som hetsar när Nardos går och lägger sig eller inte är med och äter med de andra när hon inte ens fått alkoförbud.

Vaddå "straffa".. De klarar sig väl en kväll utan Simon eller? Det är väl bättre att han låter dem ha en kul kväll istället för att döda stämningen med att sitta med och vara ett åskmoln tycker jag. Är man på dåligt humör är det bättre att hålla sig undan gruppen så man inte förstör stämningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in