2021-05-13, 20:12
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han står och drar i snoppen och har inte tid med sådant kvinnotrams.

Sprutade på lite tändvätska hann han med innan censuren slog på, jisses vad han anstränger sig 🤪
2021-05-13, 20:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Den 26 åriga alkisen har fått alkoholförbud så han ska sova hela kvällen.

Kanske gråter han en skvätt kramandes en elefant vill du ha en riktig kul kväll kan du alltid hoppas på delerium.

Någon miljon ska fanskapet inte få, sanna mina ord.
Skicka in en dildo, den största på marknaden i hans RÖV!
2021-05-13, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nja, jag skriver vad jag ser. Är det märkligt?

Det är märkligt att du bara ser vad Emelie gör? Och att det kliar så mycket i dina fingrar att du bara måste skriva ut det. Testa ha en anteckningsbok som du döper till ”Emelies Bravader” där du skriver ner dina tolkningar om vad Emelie känner och tycker och gör. Sedan kan du läsa igenom den nästa år och jämföra när du hittat en ny deltagare att störa dig på och obsessa över 👏🏽
2021-05-13, 20:17
Medlem
så simon ska ligga och sura i sängen hela kvällen...alkisbeteende deluxe. mami från gutland får nog ta och boka en tid på en beroendemottagning till lilla bubbisen
2021-05-13, 20:19
Medlem
Fy fan vad Simon är tröttsamt bitter för att han inte får supa ut sig.
Har har verkligen problem.

Jag gillar mycket hos honom, men det negativa väger över.
Han behöver inte en BB seger. Han behöver hjälp och lära sig ta ansvar för sina handlingar.
2021-05-13, 20:23
Medlem
ziggarillens avatar
Väldigt många nya medlemmar här med 0 inlägg som ska hjälpas åt att förminska Simon och tro att vi köper deras trams. Dom flesta har redan klart för sig och kan bestämma själva vem man röstar på. Bra försök i alla fall fast några borde ta tag i läxorna från SFI-kursen istället. Simon är the King och favorit hos dom flesta. Trots tårarna så är han den som lyft programmet och gjort det uthärdligt.
2021-05-13, 20:24
Medlem
...och nu ska Simon vara bitter och sabba kvällen för alla andra.
Diva.

Jämför när Tanja tyckte det var skitjobbigt med eldräkterna- Hon häll god min, och gick sedan och bröt ihop i bikten istället.
Eller när Madde varit ledsen, och hon försöker bli insläppt i bikten och sedan gömmer sig under ett täcke i gymmet för att inte sabba stämningen för alla.

Skärp dig för fan Simon!
2021-05-13, 20:24
Medlem
Emelie i denna klänning får mig tänka på Rachel Word i Törnfåglar
2021-05-13, 20:25
Medlem
så alla era små bögar och även lebbor härinne här kommer en liten gåva med simons samtal med produktionen

https://mega.nz/file/aQt2RJiR#TSfXyl3W8j1wFvqmqDIiDSqmtaa7yqyXFGVi02sMD RU
2021-05-13, 20:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fy fan vad Simon är tröttsamt bitter för att han inte får supa ut sig.
Har har verkligen problem.

Jag gillar mycket hos honom, men det negativa väger över.
Han behöver inte en BB seger. Han behöver hjälp och lära sig ta ansvar för sina handlingar.
Du behöver också hjälp mot din depression. Vad i helvete vet du om Simon och om han har problem med alkohol? I det huset skulle nog vem som helst ta till sponken för att stå ut. Ser inte att dom andra spottar mindre i några glas utan tjuter av glädje så fort det vankas alkohol. Är du bakfull eftersom du är så djävla gnällig och grinig i alla dina inlägg? Fyllkärrng!!!
2021-05-13, 20:27
Medlem
Verkar som att gamla deltagare ska in på söndag. Steph var kryptisk i sin live ang det
2021-05-13, 20:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så alla era små bögar och även lebbor härinne här kommer en liten gåva med simons samtal med produktionen

https://mega.nz/file/aQt2RJiR#TSfXyl3W8j1wFvqmqDIiDSqmtaa7yqyXFGVi02sMD RU

Han försöker verkligen, "men jag känner mig utanför.." och "jag kan inte ha kul utan det [alkohol] så jag kommer gå iväg" ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in