2021-05-13, 20:24
Medlem
Låt dom sitta till dom skitit ner sig. Så kan surbankerna o idioterna sitta i stanken.
Citera
2021-05-13, 21:08
Medlem
LeifD2s avatar
[quote=Qusimoto|75851233]
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

På bilderna så har dom bara limmat fast handen på bankens fönster haha

Snuten och/eller bankpersonalen borde med epoxi på den fastlimmade handen + fötterna. Då vet man var man har dom. Så kan dom stå där tillsvidare till allmän beskådan.
Citera
2021-05-13, 21:35
Medlem
Onanikrems avatar
Låt dem stå där fastlimmade tills de lessnar, jag skulle inte lyfta ett finger för att hjälpa dem, hellre limma fast andra handen också.

Limma ihop aschlet på dem och släng ner dem i källaren några veckor
Senast redigerad av Onanikrem 2021-05-13 kl. 21:37.
Citera
2021-05-13, 21:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Du glömde ju skriva det som människor är mest arga på bankerna för: Nedstängda bankkontor och dåliga öppettider på de som finns kvar samt går bankerna mot lagen och vägrar att hantera kontanter!! Inte underligt att folk limmar fast sig och skriker i megafon. En bank ska hantera kontanter och vara öppen för folk!!
Antar de var arga på flygplan och tyckte det var elakt de inte fick åka gratis? Då när de limmade fast sig på flygplan...

Jävlar vad de skulle fått springa om jag var piloten då!
Citera
2021-05-13, 22:27
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vad farao är särskillt utbildade dialogpoliser??

Man brukar se dem ibland och de hjälper gärna till och knäböjer när det behövs eller hålla upp skyltar vid olagliga demonstrationer
Citera
2021-05-13, 23:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antar de var arga på flygplan och tyckte det var elakt de inte fick åka gratis? Då när de limmade fast sig på flygplan...

Jävlar vad de skulle fått springa om jag var piloten då!

Det är ju skillnad på folk som limmar fast sig på flygplan och de som är arga för att de inte kan göra sina ärenden på banken vilka till råga på eländet inte hanterar kontanter. Jag vet inte varför de limmade fast sig i bankdörren men min och mångas kritik mot bankerna har att göra med att de inte hanterar kontanter och att öppettiderna är urusla så man får inte den hjälp man behöver.
En bank ska serva kunderna på kundernas villkor. Bara det är värt att skrika i megafonen om.
Citera
2021-05-14, 00:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Låt dom sitta till dom skitit ner sig. Så kan surbankerna o idioterna sitta i stanken.
Precis, det hade varit ett perfekt straff.
Citera
2021-05-14, 00:26
Medlem
Secs avatar
Fan jag är så jävla hög nu så måste ställa frågan. Den där kostymnissen som plötsligt stod där. Han måste varit en del av "showen" va?
Citera
2021-05-14, 03:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det är ju skillnad på folk som limmar fast sig på flygplan och de som är arga för att de inte kan göra sina ärenden på banken vilka till råga på eländet inte hanterar kontanter. Jag vet inte varför de limmade fast sig i bankdörren men min och mångas kritik mot bankerna har att göra med att de inte hanterar kontanter och att öppettiderna är urusla så man får inte den hjälp man behöver.
En bank ska serva kunderna på kundernas villkor. Bara det är värt att skrika i megafonen om.
Kan ge dig det, har en morsa som är över 80år och inte klarar av internet och digitala tjänster men för övrigt helt klar i huvudet.

Dock tvivlar jag starkt på att det är orsaken till fastlimmandet, har en känsla av att det är professionella "protestanter" som inte har kontanter i fickorna, samma folk som limmade fast sig på flygplan.
Citera
2021-05-14, 05:25
Medlem
Kriminella handlingar från vänstern fortsätter, föga förvånande och inte ett ljud i tidningen förutom positiva ordalag istället för att måla ut dom som dom bovar dom är.
Citera
2021-05-14, 10:59
Medlem
HateWrecks avatar
Buskisaktivism.
Fastlimmad i Limhamn.
Stefan och Krister.
Citera
2021-05-14, 11:10
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Skulle inte förvåna mig om klistret eller vad det är de "limmat" sig fast med är av en giftig sort...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in