2021-05-13, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Frågan är fortfarande varför man raderat från första början? Varför är media och Demokraterna så paranoida och rädda för en riktig audit? Vad har vänsterfascisterna att dölja?

Man har fortfarande inte raderat någon databas. Filerna du runkar dig varm till är bara loggfiler. Dvs inga databasfiler.

Glöm inte bullen!!
2021-05-13, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Hoppsan.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/breaking-maricopa-county-elections-officials-deleted-entire-database-voting-machines-including-elect ion-information-main-database/?utm_source=Gab&utm_campaign=websitesharingbuttons

Maricopa County Elections Officials DELETED ENTIRE DATABASE from Voting Machines – Including “All Election Information” from Main Database — With Copy of Senate Letter

Ni är mer än lovligt korkade Fortfarande handlar det bara om loggfiler, och man kan inte ens bevisa att dessa är raderade.
En loggfil är ingen databas.

Pajas
2021-05-13, 19:18
Medlem
Ajajajaj...

https://twitter.com/ArizonaAudit/status/1392888273631068164?s=20

As we open boxes of ballots delivered by Maricopa County, we are discovering significant discrepancies between the number of ballots therein and the batch reports included in the boxes.
2021-05-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Ni är mer än lovligt korkade Fortfarande handlar det bara om loggfiler, och man kan inte ens bevisa att dessa är raderade.
En loggfil är ingen databas.

Pajas

Lol, för det vet ju du.

Testa att backa upp dina påståenden.
2021-05-13, 19:23
Avslutad
Citat:
Lol, för det vet ju du.

Ja för det syns klart och tydligt på deras screenshot att det handlar om LDF filer. Men vissa av er är ju totalt blinda

LDF is a file extension for a log file used with Microsoft SQL Server. LDF files contain logging information for all transactions completed by the server. LDF files are used to time stamp any transactions to the SQL Server database, allowing the SQL database to be easily recoverable in the case of data loss.

Med andra ord, inte en databas eller databasfiler innehållande information. Runka nu vidare till nästa fredags inbördeskrig pajas.
2021-05-13, 19:26
Medlem
siisters avatar
Citat:
Hoppsan.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/breaking-maricopa-county-elections-officials-deleted-entire-database-voting-machines-including-elect ion-information-main-database/?utm_source=Gab&utm_campaign=websitesharingbuttons

Maricopa County Elections Officials DELETED ENTIRE DATABASE from Voting Machines – Including “All Election Information” from Main Database — With Copy of Senate Letter

Det står "this suggests that". Men kollar man igenom procedurerna verkar inte "Results Tally and Reporting" vara någon databas för allt. Och EMSPrimary? Primary som primärval?

https://votingsystems.cdn.sos.ca.gov/vendors/dominion/ds510-use-proc-jan.pdf
2021-05-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Ja för det syns klart och tydligt på deras screenshot att det handlar om LDF filer. Men vissa av er är ju totalt blinda

LDF is a file extension for a log file used with Microsoft SQL Server. LDF files contain logging information for all transactions completed by the server. LDF files are used to time stamp any transactions to the SQL Server database, allowing the SQL database to be easily recoverable in the case of data loss.

Med andra ord, inte en databas eller databasfiler innehållande information. Runka nu vidare till nästa fredags inbördeskrig pajas.

Jag har inte påstått att det ldf filer, det är du som gör.

Det här låter som något annat.

In addition, the main database for the Election Management System (EMS) Software, “Results Tally and Reporting,” is not located anywhere on the EMSPrimary machine, even though all of the EMS Clients reference that machine as the location of the database.
2021-05-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det står "this suggests that". Men kollar man igenom procedurerna verkar inte "Results Tally and Reporting" vara någon databas för allt. Och EMSPrimary? Primary som primärval?

https://votingsystems.cdn.sos.ca.gov/vendors/dominion/ds510-use-proc-jan.pdf

Absolut står det ”suggests that”. Jag bara rapporterar nyheter. Vad det leder till siar jag inte om.
2021-05-13, 19:38
Avslutad
Citat:

In addition, the main database for the Election Management System (EMS) Software, “Results Tally and Reporting,” is not located anywhere on the EMSPrimary machine, even though all of the EMS Clients reference that machine as the location of the database.

Seriöst, läser ni inte ens det ni själva länkar?? Läs det du länkat till och kom tillbaks och berätta vad för slags filer du ser på deras screenshot som deras bevis på raderade databaser.

Även en blind idiot som du bör ju se att det är LDF filer som syns klart och tydligt på deras screenshot.
2021-05-13, 19:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Absolut står det ”suggests that”. Jag bara rapporterar nyheter. Vad det leder till siar jag inte om.

Du svarade med den länken på inlägget där det står "man har inte alls raderat någon databas". Du verkar tro, baserat på "nyheter", att man visst raderat en databas. Dina "nyheter" hittar på när dom skriver Maricopa County Elections Officials DELETED ENTIRE DATABASE from Voting Machines
2021-05-13, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du svarade med den länken på inlägget där det står "man har inte alls raderat någon databas". Du verkar tro, baserat på "nyheter", att man visst raderat en databas. Dina "nyheter" hittar på när dom skriver Maricopa County Elections Officials DELETED ENTIRE DATABASE from Voting Machines

Det vore rätt smart om folk började läsa det dem länkat till.
2021-05-13, 19:48
Bannlyst
Citat:

Låter som ett "jätteallvarligt brott" i nivå med Kraken. Att radera loggar som lätt kan återskapas dvs. Jag hoppas att Arizonas delstatssenat eller sushininjas gör en anmälan till FEC eller till FBI. Till dess betraktar jag det som clickbait i syfte att hålla igång ilskan och antalet tryck på donationsknappen för den lilla minoritet som tror att valfusk spelat någon roll i detta val.

Vet du föresten vart Frankfurtservern tog vägen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in