2021-05-13, 14:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Vad du ser är ldf filer. Det är loggfiler och inget annat. Hur mycket du än vill så är det inget annat. Inga databaser har blivit raderade och det finns inte ens bevis att dessa loggfiler ens är raderade.

Men som sagt, vi får väl se fram emot massarresteringar och tusentals rättegångar, troligtvis nästa fredag redan. Som vi har gjort varenda fredag i ett halvår.

Är du inte trött på att köra upp dessa domslut i ansiktet på oss gång efter gång?

Domslut.. ?

Att en åklagare kommer begära mer information, förhör med ansvariga efter att Senaten skickat det brev som sänts ser jag som självklart. Rule of law.
Det vore ytterst märkligt om Senatens oro kring raderade filer och brutna sigill inte följs upp av den Republikanska Överåklagaren.

Vi får följa utvecklingen, men det som utförts rankas som en grov brottslig handling (felony 6), nästa steg blir det upp till åklagarmyndigheten att avgöra på vilken nivå detta skett och varför. Svaret från Maricopa Board of Elections blir därför extra intressant att läsa, vi får starta där.

Noterar att Auditen redan nu konstaterar att dom inte fått alla 2.1 miljoner röster, det saknas en stor volym röster. Maricopa är ansvariga för detta. Felony även här.

Hursom krävs endast 6000 flippade röster från Biden till Trump för att DJT skall ta hem Arizona, håll i cowboyhatten. Vinst i Arizona är på väg !
Senast redigerad av Nixter 2021-05-13 kl. 14:47.
2021-05-13, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Här tror jag vändningen kommer.
Det behövs inget domslut.
Så länge den inte dycker upp, så har fel begåtts.
Vem raderade filerna?
Hur ser det ut med filer i de andra delstaterna?

Det är rätt Tok-Frans det behövs inga domslut. Inte heller några lagar, poliser eller domare. Kalla in militären och ta de skyldiga till Gitmo, sätt dem i cellerna bredvid Hillary och Bill, eller ännu hellre ställ de skyldiga framför en exekutionspluton och fyra av.

....eller kanske inte ändå!
2021-05-13, 14:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Om informationen stämmer så är det väldigt misstänksamt.

Filernas namn (adjudicableballotstore) och att de skulle ha ändrats 5 gånger efter valet

https://twitter.com/shb10bkk/status/1392722007570010114?s=20
2021-05-13, 15:05
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Domslut.. ?

Att en åklagare kommer begära mer information, förhör med ansvariga efter att Senaten skickat det brev som sänts ser jag som självklart. Rule of law.
Det vore ytterst märkligt om Senatens oro kring raderade filer och brutna sigill inte följs upp av den Republikanska Överåklagaren.

Vi får följa utvecklingen, men det som utförts rankas som en grov brottslig handling (felony 6), nästa steg blir det upp till åklagarmyndigheten att avgöra på vilken nivå detta skett och varför. Svaret från Maricopa Board of Elections blir därför extra intressant att läsa, vi får starta där.

Noterar att Auditen redan nu konstaterar att dom inte fått alla 2.1 miljoner röster, det saknas en stor volym röster. Maricopa är ansvariga för detta. Felony även här.

Hursom krävs endast 6000 flippade röster från Biden till Trump för att DJT skall ta hem Arizona, håll i cowboyhatten. Vinst i Arizona är på väg !

Du som hela tiden "vet" att man kommer hitta bevis på valfusk.
Kan du konkretisera vad du "vet" att man kommer hitta som du menar kommer leda till fällande domar och som påverkar valutgången.

Alltså vilka konkreta och tydliga bevis förväntar du dig?

Eller "vet" du bara rent allmänt att "något" bevis bör dyka upp om man letar tillräckligt länge? Oklart vad.
2021-05-13, 15:12
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Börjar du radera filer är detta ett lagbrott. Ja, är det något du inte förstår här ?

Ninjas har gjort Kopior på filerna i Dominion maskinerna och skickat tillbaka maskinerna till Maricopa. Man har mao inte utfört arbete på maskinerna mer än kopierat innehållet samt identifierat om och hur de kopplats mot internet (mitt antagande). Det var i samband med detta man noterade:

A. Maskinerna har levererats utan de obligatoriska säckar som försluter varje maskin med ett sigill.

B. Maskinernas sigill var brutna.

Intressant utveckling i detta, vi är nu i starten av en brottsutredning.

Du skriver mycket om lagbrott. Kan du inte citera lagarna? Det blir enklare att förstå vilka brott du talar om då gällande filer, valobservatörer och bilar på nätterna
2021-05-13, 15:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Om informationen stämmer så är det väldigt misstänksamt.

Filernas namn (adjudicableballotstore) och att de skulle ha ändrats 5 gånger efter valet

https://twitter.com/shb10bkk/status/1392722007570010114?s=20

Det har varit några audits sedan valet
2021-05-13, 15:35
Avslutad
Det är ju bara en tidsfråga innan hela fuskapparaten kollapsar.

Skulle faktiskt inte förvåna mig om det blir Trump ändå.
2021-05-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside

Vi har hört detta i sex månader nu. Inget har ännu hänt. Hur länge ska den här tråden få vara kvar?
2021-05-13, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside

Snarare är det en tidsfråga innan både Donnie och Rudy sitter inför rätta...
2021-05-13, 16:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det har varit några audits sedan valet

Då vore det lämpligt att få veta om något ändrats i filerna under dessa "audits"
2021-05-13, 16:49
Medlem
siisters avatar
Citat:
Då vore det lämpligt att få veta om något ändrats i filerna under dessa "audits"

Vilka filer?
2021-05-13, 17:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vilka filer?

Se min länk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto