2021-05-13, 09:50
Medlem
Skapligt tempo. Gubbarna är långhelgskåta.
2021-05-13, 09:51
Medlem
När kommer er cash?
2021-05-13, 10:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
srs svar: Gör lite stretchövningar (dagligen) för underarms-extensorer + flexorer och massera triggerpunkterna/muskelknutarna där med. Du kan köra på foam-roller men fingrarna fungerar bättre för underarmsmuskulatur. Tänk lite sedan på ergonomi (hållning, höjd på skrivbordet osv) och experimentera och se vad som känns skönt för dig. Går lätt att söka på nätet.

Hade lite problem tidigare med ont men inte längre (peppar peppar) då jag började med ^ovanstående. Love&Kisses.
Så ligga i soffan som en ostbåge är inget du rekommenderar? Kanske därför jag skriver så sakta.
2021-05-13, 10:09
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
När kommer er cash?

Undrar jag med. Brukar få det på tisdagar men fortfarande inget.
2021-05-13, 10:34
Medlem
anre24s avatar
På Tisdag kommer pengar så vi får höras då. Får önska en fin o trevlig helg älskling.
2021-05-13, 10:48
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
På Tisdag kommer pengar så vi får höras då. Får önska en fin o trevlig helg älskling.
Gäller det även slita hemifrån?
2021-05-13, 11:22
Bannlyst
Kommit fram till att jag skriver faktiskt sjukt jävla bra, när jag kollar på vad många av de andra jönsarna sysslar med i chatten. Sen hur de loggar också, jag går ofta tillbaka och loggar skit som andra glömmer bort.

Snittar väl c:a 190 tecken senaste dagarna eller något.

Detta borde fan vara prestationsbaserat istället, dvs de som skriver bra, loggar etc borde bli belönad med bättre kö, MEN ICKE SAN ICKE.

Inatt var det sinnessjukt bra rull ett tag, alltså en timme med konstant jävla kö, så sjukt härligt var det.

Nu? Halvsegt, suck.
2021-05-13, 11:22
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Så ligga i soffan som en ostbåge är inget du rekommenderar? Kanske därför jag skriver så sakta.

Väldigt intressant och framförallt viktigt att du lyfter upp detta scenario gällande detta ärende; eftersom det verkar vara fler än enbart du som är i den så kallade "ost-båge" positionen då de jobbar. För att utvärdera och evaluera just din situation behöver jag göra en noggrannare och utförligare analys.

Jag föreslår att du kommer till min klinik här borta på Vaxholm? Ser att du gillar livsstil och ergonomi? Jag är naturligt ergonomisk och kan även vara det i sängen, ifall du vill.
Mmmm binda upp dina händer i sängstolpen och ta dig hårt bakifrån, hålla dig i håret och smiska dina kåta skinkor röda medan jag evaluerar dig. Skulle du gilla det? Ditt utseende attraherar mej, din text gör mej nyfiken på Dej.

Får jag se ditt vackra ansikte?
Senast redigerad av fanvaslitet 2021-05-13 kl. 11:27.
2021-05-13, 11:34
Medlem
Ingen som fått jh-degen än?
2021-05-13, 11:44
Medlem
Nej, vart är våra stålar?!
2021-05-13, 12:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Väldigt intressant och framförallt viktigt att du lyfter upp detta scenario gällande detta ärende; eftersom det verkar vara fler än enbart du som är i den så kallade "ost-båge" positionen då de jobbar. För att utvärdera och evaluera just din situation behöver jag göra en noggrannare och utförligare analys.

Jag föreslår att du kommer till min klinik här borta på Vaxholm? Ser att du gillar livsstil och ergonomi? Jag är naturligt ergonomisk och kan även vara det i sängen, ifall du vill.
Mmmm binda upp dina händer i sängstolpen och ta dig hårt bakifrån, hålla dig i håret och smiska dina kåta skinkor röda medan jag evaluerar dig. Skulle du gilla det? Ditt utseende attraherar mej, din text gör mej nyfiken på Dej.

Får jag se ditt vackra ansikte?
Sötis på dig. Det där med att binda händerna var något nytt för mig, och skulle du gilla att bli bunden på samma sätt, kanske med en dildo i rumpan? Menar du att man faktiskt kan knulla ergonomiskt? Längtar
2021-05-13, 12:33
Medlem
Inga deg än här heller. Har hänt att man får in senare under dagen. Kanske är en sådan dag idag. Love&Kisses

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in