Om Simon vinner BB sätter dom då in pengarna direkt på Systembolaget ?? Borde vara smidigt för det är väl ändå där dom kommer hamna !!
Det kommer fördelas mellan hans Systembolagets-konto och droger. Utvägen blir att han tar livet av sig när han inte orkar tjacka och dricka sprit längre.
Haha, lite jobbigt om han kommer som Emelies besök, igår sa hon ”vad fan ska jag säga om Dennis kommer, tack för senast typ”
Älskar Emelie också, fan ta dom om dom (hon) inte försöker på utsidan.
Det är klart hon kommer försöka på utsidan! Särskilt om Dompa kommer in och berättar att han är kär i henne. Hon är nog bara rädd att han inte vill något seriöst, vilket han ju sa i huset.
Nardos får in 3 peruker, kostar 1000-tals kronor och massa saker får att kunna fixa till sig.
Alla samlas runt det och pratar, produktionen visar utegården med Judith 👮🏽♀️🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️
allt för att dölja särbehandlingen dem ger till nardos ju
Nardos får in 3 peruker, kostar 1000-tals kronor och massa saker får att kunna fixa till sig.
Alla samlas runt det och pratar, produktionen visar utegården med Judith 👮🏽♀️🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Varför? För att hon har klagat i bikten? Så klart att de måste passa upp prinsessan. Jag spyr på detta beteende ifrån produktionen. Det är rekvisita ifrån TV4 som de har haft sedan innan. Men detta daltande med Skriknegern är helt sanslöst.
JAG DÖÖÖR FÖR SIMON
Judith ”vi ska nog till Australien”
Simon ”Australien åker ju alla som ska hitta sig själva.... och sen kommer dem hem med haremsbyxor och skit”
Hahahahahaha
Har varit rätt så uttråkad på dom i huset på sistone, och dom gånger jag kollat har jag "roat" mig genom att hålla koll på Rovdjuriths rörelsemönster.
Hon följer ju Tanja som en bortglömd släpvagn! Hela jävla tiden!
Helt otroligt, och att inte Tanja lessnar på den efterhängsna heffaklumpen är ju helt ofattbart!?
Är helt säker på att Tanja är trött på henne men är för snäll för att säga ifrån. Detta tar Rovdjuret som en kärleksförklaring som bara bekräftar hennes klängande.
Det kommer fördelas mellan hans Systembolagets-konto och droger. Utvägen blir att han tar livet av sig när han inte orkar tjacka och dricka sprit längre.
Fan vad vidrigt du är som varje dag ska påtala att Simon kommer ta livet av sig. Förhoppningsvis har han bättre folk runt om sig än såna som du.
Önskar verkligen Simon all lycka i livet.
Och att han vinner, så det svider lite extra i dina ögon.
Varför det? Pedram kommer ju lägga på Madde och Emelie?
Förra veckan var han tvungen att lägga på Simon då han knappast hade lagt på Adrian, Judith eller Tanja? Sluta tänka med rövhålet nu.
Han behövde inte lägga 2 poäng på Simon så han tänkte väl med rövhålet