Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Intressant definition av 'lättmanipulerad'. Du kanske skall ta och titta dig själv i spegeln.
Du menar att man tillåter möjligheten att ställa väskor dolda under bord (förbjudet, straffbart i Georgia) du menar att tillåter sända hem alla observatörer och räkna röstsedlar mitt i natten själv (förbjudet, straffbart i Georgia).
Alla dessa 165130 röster blir enligt lag i Georgia ogiltigförklarade. Trump vinner staten.
Videon och detaljerna är numera bevismaterial. Tittar du på hearingen i Georgia så får du enorma volymer valfusk presenterat. Auditen i Arizona kommer följas av en Audit i Georgia och innefatta det county där videon spelades in.
Poll-officer-fraud är ett felony i Georgia med upp till 10-års fängelse på straffskalan
Vad har de fått för straff?
De gjorde det ju helt synligt så de måste ju sitta inne nu, eller?
Du antyder att de 4 boxarna innehöll 165130 röster. En box rymmer max 2500 om den är full.
Hur lång tid tar det att läsa in 165130 röstsedlar? Du skrev ju i ett tidigare inlägg att strax efter att boxarna tagits fram så lästes det in 165130 röster.
Varje maskin lär klara av att läsa in ca 6000 per timme.
Jag har sett hearingen där Rudy visar en oskarp video och påstod att det var resväskor man drog fram. När han erbjöds ta del av originalvideon som är mycket skarpare tackade han nej med motiveringen att den videon han visade var mycket skarpare än originalvideon. Du håller med honom förstår jag.