2021-05-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad sa Big Brother, visa hänsyn?
Respekt eller? Heter väl ta hänsyn annars?
2021-05-12, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vågade inte nardos säga till dom andra att hon fick en tillsägelse 👮🏽‍♀️✊🏿

Äsch, hon vart rädd. Hon ville bara väl men man ska inte störa folk som sover. Så helt okej att de sa till.
2021-05-12, 23:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Tycker det är ärligast att våga säga och VISA vad man känner...
Måste väl ändå erkänna att jag gillar Emelie dom få gånger hon är sarkastisk, på riktigt.
Som när Nardos-helvetet skrek och Emelie la iväg några träffsäkra kommentarer om den bindgalna narccissisten.

Och gillar även när hon snackar skit om någon i bikten, hon är ju tyvärr typ den enda som gör det, och det har ju alltid varit en vital och viktig del av BB. 😁

Men problemet med Emelie är ju att det är jävligt sällan hon ÄR sarkastisk, utan oftast är hon ju bara en tråkig och bitter surjävel.

Som också i likhet med Nardos och Judith, älskar sin egen jobbiga röst alldeles åt helvete för mycket!
Och hennes vidriga jävla dialekt gör ju henne ingen tjänst direkt, minst sagt.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-13 kl. 00:00.
2021-05-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tycker det var bra snack från båda.
Håller inte med för maddes är genuint och hon menar alltid det hon säger medans nardos kan snacka och snacka och snacka och vara så duktig när hon snackar men sen vänder vinden snabbt
2021-05-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Håller inte med för maddes är genuint och hon menar alltid det hon säger medans nardos kan snacka och snacka och snacka och vara så duktig när hon snackar men sen vänder vinden snabbt

Nu var det en bra dialog med samförstånd, så nej det var inget fel på samtalet denna gång.
2021-05-12, 23:51
Medlem
Så jävla PK produktion att säga att Nardos ska visa respekt när hon endast försöker vara snäll mot Simpa?

Sorgligt att han valde att sova självmant i turkosa för att han vet att dom andra inte vill ha han där. När Nardos sa att hon sket i snarkningarna sa han "Alla tycker tyvärr inte som du"
2021-05-12, 23:52
Medlem
Ni Nardos kramare, jag förstår att ni försöker lyfta Nardos. Ja, klippet om Nardos när hon säger att det är förädlarnas fel att ens barn blir homosexuella är några år gammalt. Men lyssnar ni på hela debatten så hänvisar Nardos till religionen att man skall tänka så. Hon har flera gånger under denna säsong sagt att hon gled ifrån religionen men att hon återigen går i kyrkan och är troende. Religion är uppenbart viktigt för Nardos och där ingår hennes syn på homosexuella. Titta igen på hela Tjafs klippet och väg in hennes ord på att hon åter igen är troende efter att gud hade lämnat henne. Vilket jag har förstått var efter hennes uttalande i Tjafs.
2021-05-13, 00:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Ni Nardos kramare, jag förstår att ni försöker lyfta Nardos. Ja, klippet om Nardos när hon säger att det är förädlarnas fel att ens barn blir homosexuella är några år gammalt. Men lyssnar ni på hela debatten så hänvisar Nardos till religionen att man skall tänka så. Hon har flera gånger under denna säsong sagt att hon gled ifrån religionen men att hon återigen går i kyrkan och är troende. Religion är uppenbart viktigt för Nardos och där ingår hennes syn på homosexuella. Titta igen på hela Tjafs klippet och väg in hennes ord på att hon åter igen är troende efter att gud hade lämnat henne. Vilket jag har förstått var efter hennes uttalande i Tjafs.
Lite konstigt är det allt att Sveriges PK-huvudkontor Tv4 har en böghatare som Nardos som nån slags "huvudperson" i BB?

Men hon uppfyller väl troligen några andra kriterier, som kanske är ännu viktigare för fyran?
2021-05-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Och hennes vidriga jävla dialekt gör ju henne ingen tjänst direkt, minst sagt.

Ang Emelie:
Jag är skåning, Lund, och snackar inte så över huvud taget och verkligen inte som Adrian vilket jag nästan tycker är värre. Hatar ”Zelmerlöv-lundensiska”.
Emelies österlenska är inte charmig men man kan ju inte definiera en människa efter en dialekt. Och inget hon inte kan hjälpa...

Jag fattar hennes humor o sarkasm. Älskar henne. Lite surmule men vem fan utom judith o Tanja är inte det? Är dom givna finalister vinnare för det?
Fatta att leva m så mycket människor 24/7 i månader. Jag hade nog blivit galen o folk tycker jag är en lugn person.

Står fast vid att det är ärligt att våga säga och visa.

Nardos är just nu sjukt falsk. Hela kvällen ikväll var för vad polarna sa. Asjobbig på alla sätt.
Pedram ögontjänare. Fjäskare.
Tanja har fint hjärta men tar inte ställning.
Judith har fint hjärta, snäll, tolerant, hjälpsam men kan säga ifrån.
Simon. Rolig men fjantig.
Madde. Tråkig och visar inte sitt rätta jag.
2021-05-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile

Hoppas hon fattar bättre idag. Okunskap är roten till elaka människor.
2021-05-13, 00:20
Medlem
Citat:
Lite konstigt är det allt att Sveriges PK-huvudkontor Tv4 har en böghatare som Nardos som nån slags "huvudperson" i BB?

Men hon uppfyller väl troligen några andra kriterier, som kanske är ännu viktigare för fyran?

>>Nej det är inte konstigt. Människor är lata och orkar inte på riktigt försöka analysera. De läser antingen instagram inlägg/flashback/facekbook eller bara titta på tjafs inlägget. Men läser du dessa och tittar på tjafs klippet och väger in hur Nardos agerar i BB så kommer en annan bild fram.
2021-05-13, 00:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

Nardos är en ung kvinna med utländsk bakgrund samtidigt som hon är bråkig och har en stor offerkofta.

Det var det hon behövde för att bli TV4:s förutbestämda vinnare och få all TV-tid i varje avsnitt där allt kretsar runt hennes dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in