Citat:
Ursprungligen postat av
Rumblebee
Christian var en väldigt känslig kille, alla hans kläder var svart, folk i huset var chockad att han hade bara svarta kläder, killen hade sorg och trodde han inte skulle fylla 30 år. Han vann hela skiten och blev ihop med Linnea från huset, De är sambos idag och tillsammans fortfarande, kollade upp det för några minuter sen, de bor i Falkenberg.
Anders han började tråkigt, han och norsken Pelle låg mest i sängarna kändes det som, men båda var kvar tills slutet, Pelle slutade 4:a det året. Anders vann hela skiten. Men visst Philip, John, Christoffer är ju annars andra man minns betydligt mer det året.
Mina favorit år var 2002 med Alex, Peter, Benjy och dom...och 2004 med Carolina och Olivier.
Känns som det blir sämre och sämre, mer strikt och mer pk. År 2000 fanns det en dir.cut kanal, jag satt på parabol på den tiden och såg då 24/7 och då var inga avbrott alls vad jag minns, idag är det standard att det bryts 20-50 ggr per dag, visst fler kameror idag man kan saxa mellan men saknar tiden när man fick säga det man tyckte, inte som idag att vissa ord är jätte tabu. Folk var mindre kränkta och känsliga för 20 år sedan, trist samhällsutveckling.
Hm Benjy, var det den där lilla irriterande fjanten som jämt skulle "sjunga"?
Pissiväskan Peter var ju hysteriskt rolig (på den tiden), herregud om dom som klagar på att dom i den här säsongen "får mycket alkohol" skulle sett hur det var då! 😂😂
Säsongerna tillsammans med Norge var man ju kopiöst upprörd över i början då man först inte fattade ett skvatt av vad dom sa, men konstigt nog så lärde man ju sig ju längre det höll på och på slutet kändes det ju nästan helt naturligt med norska sjukt nog? Ett bevis på att ett välproducerat BB, kunde vara både underhållande och lärorikt! 😁
Till sist, är ju otroligt nog bara tio år sen Rodneys säsonger och dom var ju nästan lika lite PKfierade som dom på 2000 talet?
Man undrar ju verkligen vad fan som gick snett i det här landet mellan 2011-2021?