2021-05-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
De har en sådan relation där de skämtar om varandras relation. Simon är inte den typen som skulle medvetet göra något sånt för att trakassera en tjej.

Nä det tror inte jag heller, han ville skämta till det men det är lite väl mycket han är på Madde. Är nog en 4-5 gånger nu han han skojat om hon vill ligga med honom om han gör det eller det. Det blir uttjatat och på gränsen till sexuell trakassering. Jag är inte pk, förstår att han skämtar men linjen är tunn. Han får tänka sig för.

Simon har samlat ihop ett antal varningar, vill inte att han skickas ut för nått töntigt nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag tror inte hon kommer få någon hälsning från Adrian. Jag tror inte ens att dom kommer träffas på utsidan, förutom på finalen då Adrian kommer försöka umgås med alla andra utom Madde.

Yep.👍
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hon har knappt pratat om honom, igår eftersom Emelie frågade hur det kändes.
Dessutom sa hon att gårdagen var en av de roligaste.

Det var ju bra!
För ärligt talat så har man undrat hur hon orkar jaga honom utan resultat.
2021-05-12, 22:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag tror inte hon kommer få någon hälsning från Adrian. Jag tror inte ens att dom kommer träffas på utsidan, förutom på finalen då Adrian kommer försöka umgås med alla andra utom Madde.

Finalen och sedan skulle alla ses på midsommar har dom bestämt.
2021-05-12, 22:34
Medlem
upptagetvardets avatar
Är det sant att Simon redan däckat! Han kan ju inte få vinna längre tycker jag...
2021-05-12, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Men herregud det problemet ligger hos Simon själv.
En alkoholist blir förbannad över att det inte finns fri tillgång till alkohol dygnet runt.
Är alkohol en mänsklig rättighet eller?

Nej givetvis är det inte det. Men om produktionen skriver FEST på schemat och de laddar för fest.. och sedan skickar in 2-3 öl per skalle så är det väl fan ingen fest.
Bättre isåfall att inte skicka in alkohol överhuvudtaget. De får in det alldeles för ofta... 1-2 gånger RIKTIG fest i veckan hade räckt, istället för teasing varje kväll. De kunde fått film, spel, roliga uppdrag eller vad som helst.
2021-05-12, 22:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Förmodligen inte, han fick nån fråga idag på sin live " ska du vänta på Madde eller är du öppen att träffa någon annan"
Och han svarade typ att han alltid är öppen för kärlek bla bla bla men träffa Madde såklart.
Så lär inte hända så mkt på den fronten.

Man vet ju aldrig vad som händer.
Men jag hoppas att det inte blir något för jag tror att Madde är längre fram i att hon vill ha familj direkt och det är helt naturligt för hon har inte många år kvar av fertilitet.
2021-05-12, 22:37
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej givetvis är det inte det. Men om produktionen skriver FEST på schemat och de laddar för fest.. och sedan skickar in 2-3 öl per skalle så är det väl fan ingen fest.
Bättre isåfall att inte skicka in alkohol överhuvudtaget. De får in det alldeles för ofta... 1-2 gånger RIKTIG fest i veckan hade räckt, istället för teasing varje kväll. De kunde fått film, spel, roliga uppdrag eller vad som helst.

Håller med.
2021-05-12, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Men herregud det problemet ligger hos Simon själv.
En alkoholist blir förbannad över att det inte finns fri tillgång till alkohol dygnet runt.
Är alkohol en mänsklig rättighet eller?

Simon är min favorit Lady Cindy vem tycker du bäst om?
2021-05-12, 22:39
Medlem
upptagetvardets avatar
Mössan har live nu med nardos vänner nu... Jag spyr ut mina tarmar och tänder.
2021-05-12, 22:40
Medlem
Vet ni vilken kille Nardos pratar om just nu?
2021-05-12, 22:42
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Men det står väl inte fyllefest?
Är inte 3 öl lagom att chilla med under de få timmar de faktiskt har fest?

De flesta i huset gillar ju dansa, bada mm då räcker det.
Ingen annan i huset är ju missnöjd?

Om det inte passar så hade det varit bättre om han inte ens sökte till programmet.
Den som sig i leken ger han får leken tåla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in