2021-05-12, 22:54
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tanja är min favorit!

Det jag stör mig på med Simon är dels hans respektlösa sätt att spotta i mat och mot en annan människa (som han säger att han älskar).
Han kallade Tanja för smuts.
Det är bara han som ska vara jättefull och han gömmer alkohol för sina "vänner".

Kul när han förlorar tävlingar

Just det, han gnäller om att han har IBS men alkohol och den maten han glufsar i sig är ju sämsta för den sjukdomen.
Men han kunde inte äta harakirikorven.
Offerkofta.

Let's dance passar dig bättre
2021-05-12, 22:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Dom fick brev och tjejerna skulle dansa och killarna något annat men Simon var endast intresserad av att dricka.
Inte konstigt om man tvingas vistas i det dårhuset. Jag hade stoppat in en tennisboll i truten på dom båda feta gaphalsarna. Djävla kärringar att låta illa.
2021-05-12, 22:57
Bannlyst
Jag tror man får acceptera att deltagarna är slitna, dom super ju nästan varje dag.
Man kan inte kräva att dom ska va vakna o supa tills 2-3 varje natt.
Produktionen får slänga in lite kvällar där dom får se lite avsnitt lr när Nardos tog hand om Berra, roligare att se än deras sura fester.
2021-05-12, 22:58
Bannlyst
Tror Simon förlorade miljonen mot Tanja för han lägger sig tidigt vid varje fest 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
2021-05-12, 22:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Men det står väl inte fyllefest?
Är inte 3 öl lagom att chilla med under de få timmar de faktiskt har fest?

De flesta i huset gillar ju dansa, bada mm då räcker det.
Ingen annan i huset är ju missnöjd?

Om det inte passar så hade det varit bättre om han inte ens sökte till programmet.
Den som sig i leken ger han får leken tåla.

Min poäng är att de kan skita i att skicka in alkohol varenda kväll om de bara ska få 2-3 öl. Själv blir jag aptrött om jag bara dricker tre öl.. det är som ett sömnpiller för mig. Antingen löpande alkohol eller inte alls. Alternativt bara en öl /ett glas vin till maten så att folk orkar hålla sig vakna. Finns väl som sagt andra aktiviteter för produktionen att hitta på än att skicka in en hink med öl varje kväll.

Hade varit roligare att se dem ha filmkväll eller få se ett avsnitt eller varför inte skitsnack från säsongen så det blir lite spicy? Lite klipp från saker som sagts i stängda rum.
2021-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therealworld
Är du full eller??
Nardos före "norr o söder"? HELL NO!!! 😂😂 Skulle inte palla med människan i tio minuter 🤮

Storstad vs. by.
2021-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Tanja är min favorit!

Det jag stör mig på med Simon är dels hans respektlösa sätt att spotta i mat och mot en annan människa (som han säger att han älskar).
Det är bara han som ska vara jättefull och han gömmer alkohol för sina "vänner".

Just det, han gnäller om att han har IBS men alkohol och den maten han glufsar i sig är ju sämsta för den sjukdomen.
Offerkofta.

Polski, en gamer på youtube kallar folk för smuts hela tiden, "Du är smuts du ska ut" och så bannar han folk, bara för folk har en åsikt som inte han gillar. "Smuts" är ett snällt ord, rena skönsången men du kanske är det yngre generationen som blir kränkt av sånt. Du skulle ha varit med på min skoltid, då var det hårda ord dagligen som gick opasserat förbi. Jag reagerar inte alls på det!
2021-05-12, 23:01
Bannlyst
Citat:
Tanja är min favorit!

Offerkofta.

Tanja är en fin tjej, väldigt genuin.

Jag missade den incidenten när Simon var elak mot Tanja, det är inte rättvist att ge sig på Tanja, hon är verkligen älskvärd. Simon har dock bjudit på många skratt och är typ en av få som jag tål i det där huset.
2021-05-12, 23:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Christian var en väldigt känslig kille, alla hans kläder var svart, folk i huset var chockad att han hade bara svarta kläder, killen hade sorg och trodde han inte skulle fylla 30 år. Han vann hela skiten och blev ihop med Linnea från huset, De är sambos idag och tillsammans fortfarande, kollade upp det för några minuter sen, de bor i Falkenberg.

Anders han började tråkigt, han och norsken Pelle låg mest i sängarna kändes det som, men båda var kvar tills slutet, Pelle slutade 4:a det året. Anders vann hela skiten. Men visst Philip, John, Christoffer är ju annars andra man minns betydligt mer det året.

Mina favorit år var 2002 med Alex, Peter, Benjy och dom...och 2004 med Carolina och Olivier.
Känns som det blir sämre och sämre, mer strikt och mer pk. År 2000 fanns det en dir.cut kanal, jag satt på parabol på den tiden och såg då 24/7 och då var inga avbrott alls vad jag minns, idag är det standard att det bryts 20-50 ggr per dag, visst fler kameror idag man kan saxa mellan men saknar tiden när man fick säga det man tyckte, inte som idag att vissa ord är jätte tabu. Folk var mindre kränkta och känsliga för 20 år sedan, trist samhällsutveckling.
Hm Benjy, var det den där lilla irriterande fjanten som jämt skulle "sjunga"?
Pissiväskan Peter var ju hysteriskt rolig (på den tiden), herregud om dom som klagar på att dom i den här säsongen "får mycket alkohol" skulle sett hur det var då! 😂😂

Säsongerna tillsammans med Norge var man ju kopiöst upprörd över i början då man först inte fattade ett skvatt av vad dom sa, men konstigt nog så lärde man ju sig ju längre det höll på och på slutet kändes det ju nästan helt naturligt med norska sjukt nog? Ett bevis på att ett välproducerat BB, kunde vara både underhållande och lärorikt! 😁

Till sist, är ju otroligt nog bara tio år sen Rodneys säsonger och dom var ju nästan lika lite PKfierade som dom på 2000 talet?
Man undrar ju verkligen vad fan som gick snett i det här landet mellan 2011-2021?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-12 kl. 23:06.
2021-05-12, 23:04
Medlem
Citat:
Det var ju bra!
För ärligt talat så har man undrat hur hon orkar jaga honom utan resultat.

Blir kanske en speciell situation i huset, ingen av oss som vet hur det är att vara där inne
2021-05-12, 23:04
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Min poäng är att de kan skita i att skicka in alkohol varenda kväll om de bara ska få 2-3 öl. Själv blir jag aptrött om jag bara dricker tre öl.. det är som ett sömnpiller för mig. Antingen löpande alkohol eller inte alls. Alternativt bara en öl /ett glas vin till maten så att folk orkar hålla sig vakna. Finns väl som sagt andra aktiviteter för produktionen att hitta på än att skicka in en hink med öl varje kväll.

Hade varit roligare att se dem ha filmkväll eller få se ett avsnitt eller varför inte skitsnack från säsongen så det blir lite spicy? Lite klipp från saker som sagts i stängda rum.

Okej men det jag tänkte på var att Simon däckar väldigt tidigt när de får mycket alkohol så det kanske är därför de inte får mer?

Det hade varit mycket roligare att titta på om dom gjorde någonting istället.
Men ikväll fick dom ett uppdrag som de inte ville göra så produktionen måste tydligen tvinga / hota med nominering för att de ska göra som de blir tillsagda.
2021-05-12, 23:06
Medlem
man hör att nardos är 100% säker på att hon kommer vinna nu, spel för gallerian när hon snackar med emelie o madde. hon vill bara höra att hon är safe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in