2021-05-12, 22:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är jag konspiratorisk om jag säger att de skickar in EN hink med alkohol medvetet för de vet att Simon blir förbannad..? De kanske vill sänka hans chanser sista veckorna.
Varför skickar de in något alls.. Kan de inte bara få chilla och sedan få MER alkohol på typ Fredag eller Lördag istället för att bara retas med ett par ynkans öl så man blir dåsig och salongs. Dåligt tycker jag.
+1
Har dom bara fått in en hink ikväll?
2021-05-12, 22:23
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pk? Ja jag är inte pk men det är inte ok att ta en tjej på brösten eller flåsa henne i nacken utan hennes samtycke. Det var det knappast nu, de har inte den relationen.

Hur kan du få det till pk och humor?

De har en sådan relation där de skämtar om varandras relation. Simon är inte den typen som skulle medvetet göra något sånt för att trakassera en tjej.
2021-05-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Som de flesta i restaurangbranschen så har han en ohälsosam relation till sprit , säkert väldigt drogliberal också. Sen om han nu har en diagnos så blir det ännu mer komplicerat eftersom det tyvärr är vanligt att vissa självmedicinerar med både alkohol och droger.

Ja, det är mycket möjligt. Sen ska jag vara ärlig att säga att jag inte vet "exakt" hur mycket alkohol som kommer in och hur mycket som konsumeras av Simon (kollar inte liven jättefrekvent). Men är hur som helst ett varningstecken.
2021-05-12, 22:25
Medlem
1754s avatar
Undrar om Adrian kommer hälsa till Madde också via dom hon får besök av, eller om han bara gör det till sin älskling Narnia.
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Är Simon alkoholist?
Jag har ingen erfarenhet av alkoholism, därför jag frågar. Men av det jag har sett så skulle jag tro att det kanske kan vara så.

Ja det är han.
Varje fest jättefull, stjäler alkohol och gömmer så att dom andra inte får.
Halsar i sig jättesnabbt och tar mer så inte alla får.

Då är man alkoholist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Lysande sammanfattning må jag säga! 👏

Intressant att man minns dom flesta vinnarna, utom 2014 och 2015?
Big Brother måste ju börjat sin nedåtgående spiral då? 🤔

Christian var en väldigt känslig kille, alla hans kläder var svart, folk i huset var chockad att han hade bara svarta kläder, killen hade sorg och trodde han inte skulle fylla 30 år. Han vann hela skiten och blev ihop med Linnea från huset, De är sambos idag och tillsammans fortfarande, kollade upp det för några minuter sen, de bor i Falkenberg.

Anders han började tråkigt, han och norsken Pelle låg mest i sängarna kändes det som, men båda var kvar tills slutet, Pelle slutade 4:a det året. Anders vann hela skiten. Men visst Philip, John, Christoffer är ju annars andra man minns betydligt mer det året.

Mina favorit år var 2002 med Alex, Peter, Benjy och dom...och 2004 med Carolina och Olivier.
Känns som det blir sämre och sämre, mer strikt och mer pk. År 2000 fanns det en dir.cut kanal, jag satt på parabol på den tiden och såg då 24/7 och då var inga avbrott alls vad jag minns, idag är det standard att det bryts 20-50 ggr per dag, visst fler kameror idag man kan saxa mellan men saknar tiden när man fick säga det man tyckte, inte som idag att vissa ord är jätte tabu. Folk var mindre kränkta och känsliga för 20 år sedan, trist samhällsutveckling.
2021-05-12, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
+1
Har dom bara fått in en hink ikväll?

Jag vet inte faktiskt.. Inte tittat idag i ärlighetens namn. Men igår fick de bara en vad jag såg!
Såg bara att Simon var sur igen... Tro fan det när de ska teasa med 2-3 öl. Varför ens? Antingen ger de dem FEST eller ingenting alls. Bättre att de bara har myskväll än töntmängd med alkohol varje kväll. Ge dem något annat kul att göra istället.
Jag hade faktiskt också blivit sur om man tror att man ska få fest men bara får 2-3 öl. What's the point liksom
2021-05-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Undrar om Adrian kommer hälsa till Madde också via dom hon får besök av, eller om han bara gör det till sin älskling Narnia.

Vad tror du?🤣🤣🤣
2021-05-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Förmodligen inte, han fick nån fråga idag på sin live " ska du vänta på Madde eller är du öppen att träffa någon annan"
Och han svarade typ att han alltid är öppen för kärlek bla bla bla men träffa Madde såklart.
Så lär inte hända så mkt på den fronten.
2021-05-12, 22:28
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är jag konspiratorisk om jag säger att de skickar in EN hink med alkohol medvetet för de vet att Simon blir förbannad..? De kanske vill sänka hans chanser sista veckorna.
Varför skickar de in något alls.. Kan de inte bara få chilla och sedan få MER alkohol på typ Fredag eller Lördag istället för att bara retas med ett par ynkans öl så man blir dåsig och salongs. Dåligt tycker jag.

Men herregud det problemet ligger hos Simon själv.
En alkoholist blir förbannad över att det inte finns fri tillgång till alkohol dygnet runt.
Är alkohol en mänsklig rättighet eller?
2021-05-12, 22:28
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Vad tror du?🤣🤣🤣

Jag tror inte hon kommer få någon hälsning från Adrian. Jag tror inte ens att dom kommer träffas på utsidan, förutom på finalen då Adrian kommer försöka umgås med alla andra utom Madde.
2021-05-12, 22:29
Medlem
1754s avatar
Simon måste vara skittråkig att parta med. Han är den som går hem tidigt för att sova.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in