2021-05-12, 21:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det var ett tjat från dig hela tiden att produktionen skyddar Nardos. Fatta och inse att hon är populär. Verkar ju som att du är besatt och kåt på Nardos fast du inte vågar skriva det haha. Allt du skriver är ju om Nardos.
Nu kastar du allt sten i glashus Mange, din lilla fanatiska knäppgök. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-12 kl. 22:00.
2021-05-12, 21:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Magnus766

Citat:
Vad heter jag på insta då?

precis
2021-05-12, 21:59
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Pedram drack! Jag har aldrig legat med nån i huset.

Såg nån om Tanja också drack?

noterade att han drack lite i smyg senare än andra... såg ej om tanja drack eller hennes reaktion för bb e inte med i svängarna med kameran.
2021-05-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis
haha skrattar åt er nu så fel ni har
2021-05-12, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos har så dåligt batteri att hon fick en adapter?
2021-05-12, 22:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Efter att ha läst vad du skrivit så glad över att vi tittare bestämmer vem som vinner bb. Hade detta varit pH så hade Pedram vunnit och han hade kastat kulan på 500 000. Förstår fortfarande inte hur han inte åkte ut vecka 2. Jesper måste ha lämnat frivilligt alltså annars går det inte ihop.
Pedram är en människa som i varje omröstning i appen endast får 1-4% när vi har fått röstat om belöningar och fördelar till deltagarna. Han är endast kvar för att han är gillad av produktionen och är duktig på att manipulera huset med sitt bror, syster och frusnack. Han har INGET eget stöd alls. Bara en jävla massa stödröster har han fått.

Pedram borde inte få lov att nå finalveckan. Jag tycker det är så tråkigt att produktionen inte gör så att alla sitter löst denna vecka. Det borde ha hänt efter halva tiden har gått så man får bort allt skräp som inte borde vara här så sent i tävlingen endast pga stödröster och tur. Om vi kollar på alla deltagare som har åkt ut så tror jag inte att Peddot hade klarat en röstningsduell mot någon av dem förutom KANSKE Jackie.

Usch
2021-05-12, 22:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Låter mer rimligt som hon kanske lånade ut pengar till hyra så festade han upp det. Hon har alltså tre småbarn nu och är fattig? Aldrig hört så har missat det men varför skulle det vara wt?

Nej hon lånade ut pengar till hans festande och kunde inte betala sin egen hyra.
Han sa att hon var fattig mm.

Han festar mycket och vill inte ha ett vanligt jobb.
För mig är det WT.

Finns så många människor som vill jobba och många är sjuka och så kommer det någon som festar loss och sedan ska snyfta sig till en mille. WT.
2021-05-12, 22:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Efter att ha läst vad du skrivit så glad över att vi tittare bestämmer vem som vinner bb. Hade detta varit pH så hade Pedram vunnit och han hade kastat kulan på 500 000. Förstår fortfarande inte hur han inte åkte ut vecka 2. Jesper måste ha lämnat frivilligt alltså annars går det inte ihop.
Den biten lär ha varit riggad, just för att han saknade tjejen sin. Så tror jag att det var. Kåt-Kattis händer kanske blev för mycket.
2021-05-12, 22:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
haha skrattar åt er nu så fel ni har
....skriver du, samtidigt som du febrilt försöker komma på hur man raderar ett Insta-konto, med svetten rinnande från pannan och med ett begynnande hjärtflimmer på gång.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-12 kl. 22:09.
2021-05-12, 22:06
Medlem
Ghandis avatar
Ashålet i slussen o låtsas gråter eller försöker sitt bästa . O pratar med mamma o pappa... oj oj oj oj
Medlem
Ridnes avatar
Antar att det är Juddan som får besök imorgon..
Guldkvartetten går alltid först för produktionen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pedram är en människa som i varje omröstning i appen endast får 1-4% när vi har fått röstat om belöningar och fördelar till deltagarna. Han är endast kvar för att han är gillad av produktionen och är duktig på att manipulera huset med sitt bror, syster och frusnack. Han har INGET eget stöd alls. Bara en jävla massa stödröster har han fått.

Pedram borde inte få lov att nå finalveckan. Jag tycker det är så tråkigt att produktionen inte gör så att alla sitter löst denna vecka. Det borde ha hänt efter halva tiden har gått så man får bort allt skräp som inte borde vara här så sent i tävlingen endast pga stödröster och tur. Om vi kollar på alla deltagare som har åkt ut så tror jag inte att Peddot hade klarat en röstningsduell mot någon av dem förutom KANSKE Jackie.

Usch

Så sant! BB, låt oss rösta på den vi vill ska LÄMNA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in