2021-05-12, 21:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vad har Simon ställt till med nu? Pillade han på Madde kan det bli utgång för honom med de varningar han redan har.

BB skyddar honom o cencurerar. Men failar lite hehe o vi vet nu vad han gjorde men såg bara inte det. Men det fins på band som bevis. Så om någon anmäler det eller klagar så...

Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tur för Simon att Madde är så snäll och friar honom, det kunde han åkt ut på annars.

Hon såg väl inte så glad ut när hon "friade" honom o gav tummen upp i efterhand...såg besvärad ut....
2021-05-12, 21:44
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
BB skyddar honom o cencurerar. Men failar lite hehe o vi vet nu vad han gjorde men såg bara inte det. Men det fins på band som bevis. Så om någon anmäler det eller klagar så...

Hon såg väl inte så glad ut när hon "friade" honom o gav tummen upp i efterhand...såg besvärad ut....

Du ba spekulerar
2021-05-12, 21:45
Medlem
Anonym396s avatar
I dagens avsnitt fick man se Emelies bikt där hon hade en känsla att det kanske är taktiskt att Pedram började prata med Madde. Vi i tråden reagerade direkt på hans smörande när Adrian åkte hem och Madde kom ut från annexet.

Men Kirsty och Arantxa tror inte på Emelie och att det kunde vara en möjlighet. Vilket jag tycker är tråkigt då jag tror att de inte tittar på LIVEN så dessa studioavsnitt känns onödiga då de ej är lika insatta som oss samtidigt som de ej har kunskapen till att upplysa de som bara tittar på avsnitten om vad som händer i huset. Vet Kirsty att det antagligen bara är Madde och Emelie som kan tänka sig nominera Peddot? Resten av deltagarna har han ju förtrollat med sitt syster, bror och frusnack. Men jag förstår att produktionen ville ha ett avsnitt som hyllar Peddot då han fick se sin familj i detta.

Men det känns som studioavsnitten är endast till för att få de som bara tittar på avsnitten att rösta på produktionens gullegris Nardos i finalen så att hon vinner.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-12 kl. 21:47.
2021-05-12, 21:45
Medlem
Anonym396s avatar
Tanja fick lite TV-tid i dagens avsnitt så det var roligt. Synd bara att hon måste umgås med produktionen gullegris Nardos för att få det.
2021-05-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
I dagens avsnitt fick man se Emelies bikt där hon hade en känsla att det kanske är taktiskt att Pedram började prata med Madde. Vi i tråden reagerade direkt på hans smörande när Adrian åkte hem och Madde kom ut från annexet.

Men Kirsty och Arantxa tror inte på Emelie och att det kunde vara en möjlighet. Vilket jag tycker är tråkigt då jag tror att de inte tittar på LIVEN så dessa studioavsnitt är känns onödiga då de ej är lika insatta som oss samtidigt som de ej har kunskapen till att upplysa de som bara tittar på avsnitten om vad som händer i huset. Vet Kirsty att det antagligen bara är Madde och Emelie som kan tänka sig nominera Peddot? Resten av deltagarna har han ju förtrollat med sitt syster, bror och frusnack. Men jag förstår att produktionen ville ha ett avsnitt som hyllar Peddot då han fick se sin familj i detta.

Men det känns som studioavsnitten är endast till för att få de som bara tittar på avsnitten att rösta på produktionens gullegris Nardos i finalen så att hon vinner.
Det var ett tjat från dig hela tiden att produktionen skyddar Nardos. Fatta och inse att hon är populär. Verkar ju som att du är besatt och kåt på Nardos fast du inte vågar skriva det haha. Allt du skriver är ju om Nardos.
2021-05-12, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skriva ner? Jag ogillar henne och det beror på att när hennes idol Victoria kom in i huset och hon sa:
Jag är precis som henne! Då började jag ogilla henne, för jag ogillade verkligen Victoria.
Det hon visat, tycker jag är exakt som stor Vickan visade ifjol och iår.

Wow var långsint av dig att hänga upp dig på en så liten sak. Och så skrev du det långa fredsinlägget om delstagarna. Your a lost case
2021-05-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tycker du från ditt perspektiv kan byta ut du mot jag för är det någon som är kåt på nardos så är det fan i mig du vi alla vet ditt dagliga jävla sekt beteende på instagram där du hela tiden spammar om nardos hit och nardos dit
Vad heter jag på insta då?
2021-05-12, 21:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det var ett tjat från dig hela tiden att produktionen skyddar Nardos. Fatta och inse att hon är populär. Verkar ju som att du är besatt och kåt på Nardos fast du inte vågar skriva det haha. Allt du skriver är ju om Nardos.
Är jag besatt av Nardos? Det är ju du som har skrivit inlägg hela säsongen om hur kåt du är på henne.

Jag tycker det bara är tråkigt att i Sverige så har politiken infiltrerat allt så TV4 har förutbestämda vinnare som de ger TV-tid till.
2021-05-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Magnus766
Wrong
2021-05-12, 21:56
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Men Kirsty och Arantxa tror inte på Emelie och att det kunde vara en möjlighet. Vilket jag tycker är tråkigt då jag tror att de inte tittar på LIVEN så dessa studioavsnitt känns onödiga då de ej är lika insatta som oss samtidigt som de ej har kunskapen till att upplysa de som bara tittar på avsnitten om vad som händer i huset. Vet Kirsty att det antagligen bara är Madde och Emelie som kan tänka sig nominera Peddot? Resten av deltagarna har han ju förtrollat med sitt syster, bror och frusnack. Men jag förstår att produktionen ville ha ett avsnitt som hyllar Peddot då han fick se sin familj i detta.

Efter att ha läst vad du skrivit så glad över att vi tittare bestämmer vem som vinner bb. Hade detta varit pH så hade Pedram vunnit och han hade kastat kulan på 500 000. Förstår fortfarande inte hur han inte åkte ut vecka 2. Jesper måste ha lämnat frivilligt alltså annars går det inte ihop.
2021-05-12, 21:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Pedram drack! Jag har aldrig legat med nån i huset.

Såg nån om Tanja också drack?
2021-05-12, 21:57
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Du ba spekulerar

Nej jag kollar och lyssnar live....alla kan se o höra samma sak om dom är uppmärksamma....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in