Jeg er på lag med de som mener TH er skyldig

Tror det er snakk om tid før han blir tatt på ny. Men likevel, hvem satt i denne plommerøde BMW X3 på Ås?? Denne bilen er mystisk, og uidentifisert. Like mystisk er også denne grå bilen som kjørte over plena ved blokka, som han med hunden observerte. Begge tilfellene var nok hjelpere, men hvor ble det av dem? Det er ikke spor av dem, likeså som det ikke er spor etter AEH.
Jeg har ikke lest boka, men forstår det som at: TEH passet valpen i S4 mens ekteparet var på teater

Han fikk lyst på ett bad, fylte karret, gikk ned til hunden, overfylte karret så det rant over, svabret opp vannet, knuste taklampa med svaberen å fikk av den grunn kuttet seg opp

Hahaha, dersom dette er den virkelige forklaringa tror jeg avhører lo godt

Makan til svada.
Det er grunn til å gå TEH nærmere i sømmene. Hvorfor skulle AEH ringe miliardærsønnen som lønn kl 09 på morgenen? Bare tull. TEH surrer også i avhørene ang dette.
VE prøvde også å skaffe seg falskt alibi på Kvitfjell den dagen.. Men alibiet står frem i media å sier, nei, det var en annen dag. Det har også vært uklarheter rundt VE`s leiebil den dagen. TH, TEH og VE veit hva som har skjedd her, garantert.