Snackade med honom nyss. "Kom igen nu Sara kan vi inte bara träffas"
Hahahah dör, nu kör vi ett till pass, massa pussar och smek på insida lår min kåta kvinna, berätta också vart du finns snälla den är stor annars hej då
Det är helt nya gubbjävlar man får upp när man väl får upp en också, gubbjävlar som jag aldrig någonsin tidigare sett förut under ett helt års tid.
Jag är van att få upp amir, golfarn etc flera gånger dagligen, samt en hel drös andra gubbar som var ständigt återkommande.
Dessa gubbar kommer relativt sällan upp nu, istället är det nästan varje dag helt nya personer, som jag aldrig någonsin sett förut.
Vi har alla börjat slussats in i helt nya köer, köer som är värdelösa, den "vanliga ordinära kön" har istället splittats upp bland massa nya operatörer, det är något sånt som har skett nu och det är helt otroligt jävla värdelöst.
Ska man sitta och vänta flera minuter för varje meddelande så är det ju ingen ide alls.
För 3 veckor sen när jag började gnälla så var det för att det tog kanske 1 min extra per meddelande, men nu är det fan extremt. Inatt satt jag 20 min mellan meddelande ok, 20 JÄVLA MINUTER.
Nu denna morgon loggar jag in igen, c:a 2-4 min mellan varje.
40 mess på 4 timmar? Nog för att det varit segt denna natt men jag har 120 meddelanden sedan midnatt, ladda om sidan om inget meddelande poppar upp på 15 sekunder
Som sagt, jag gjorde andra grejer också och satt inte non-stop med skiten. Man tröttnar till slut.
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Nån som snackat med Fredrik?
Snubben måste vara shizofren. Pratat med player sedan 2019 och kallar henne äcklig osv för att dagen efter kalla henne söt.
Fredrik är ju bae <3
Jag har ett litet Hall of Fame på min dator med targets - Fredrik är en av dem.