2021-05-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Word! Bra sagt!
Mestadels småkids som inte ens är torr bakom öronen. Uppkäftiga som borde veta hut! Skulle du ryta till åt dem på skolan så skiter de på sig!
Ouppfostrade ungjävlar!
Nu får ni bestämma er antingen är vi barn i skolåldern, rasistiska alkisgubbar som runkar till Madelene eller feta bittra kärringar som aldrig fått smaka kuk.
Jag blir så förvirrad, går igenom en identitetskris här och nu.
2021-05-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Dem syftar på när Dompa och Emelie hade kärlekssviten
Jaha jag missade den stunden i liven. Så han tafsa på henne fast hon sa nej flera ggr också?
2021-05-12, 09:15
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
På P3 nyheters instagram frontar Vickan deras nyhet ang b.la BBs särbehandling av deltagarna. https://www.instagram.com/p/COwjqkRjFWQ/?igshid=1atuoelqj7lhy
Håller med henne 2 st skulle varit ur huset😠
2021-05-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bra!

Bara poetisk rättvisa om hon också får må dåligt, efter att ha förpestat och förstört en hel säsong av Big Brother!
Hon och Nardos borde tamefan åtalas för hemfridsbrott och upprepande psykiska övergrepp på allmänheten!...

Du vet att du inte behöver titta va???
2021-05-12, 09:19
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD har ingen skam i kroppen som sitter och snackar ner Simon i intervjun när jag och säkerligen många andra här VET att Simon ALDRIG NÅGONSIN skulle säga något negativt om AD om han satt i studion!!!!
Han är inte frisk !
2021-05-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag hoppas ingen av deltagarna låter det som skrivs definiera dem. Det är sinnessjuka saker som folk sitter och skriver bakom skärmens anonymitet och ingen verkar tänka ens ett ögonblick på att det är riktiga människor med egna liv, vänner och anhöriga som de skriver om.

Deltagarna är med i BB och har valt att exponera sig. De har inte valt att bli kallade för olika fula saker eller att folk ska sitta och håna dem och hitta på olika vidriga saker.

Ja, jag vet ”detta är Flashback” men det är f-n så pinsamt att läsa vad somliga vräker ur sig. På andra forum finns ändå moddar som städar undan de värsta avarterna, det som är rent olagligt.

Det behöver dock inte vara olagligt för att vara osmakligt. Med all frihet kommer också ansvar. Yttrandefriheten är inget undantag.

Over and out!
Så du tycker inte det är osmakligt med våldtäkt (pedram) eller sexuella övergrepp (Judith)?? Eller har du missat ngt, du kanske inte kollar på programmet?
2021-05-12, 09:28
Medlem
Citat:
Fint skrivet av dig Paladin och jag håller med dig! Vi blir aldrig fulländade och färdigutbildade som människor och speciellt inte när det gäller livets skola för det händer så mycket som vi inte kan kontrollera över. Inte heller kan vi alltid fronta eller acceptera konsekvenserna som blir av de val vi gör under resans gång! .

Det vi "kan" göra dock är att lära oss hantera och våga möta våra innersta rädslor och känslor av ångest, ensamhet, skuldkänslor eller förtvivlan och blicka framåt och låta de som älskar oss hjälpa till. Genom det kan vi få mer kännedom om oss själva för att kunna fortsätta att utvecklas.

Jag hoppas verkligen att Simon kan finna den trygghet som jag tror att han saknar, något slags tomrum som behöver fyllas för att han ska kunna känna sig mer komplett. Vad det kan vara har jag ingen aning om och kanske inte ens Simon vet och det är det han behöver hjälp med. Att minska på alkoholen för den fyller inga tomrum då den bara gör honom mer sårbar. Förstår ju att det är något gripbart för stunden som kanske i början ger ett visst utbyte av lugn och välbehag men inget som är bestående.

Älskar Dina inlägg! Tack för att Du får mig att komma ner på jorden ibland!
2021-05-12, 09:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Varför låter BB dem sova så här länge
Dem går ju till sängs innan 24.00
Detta årets BB har varit en semester
Fester&Mat i överflöd
Tala om ett bortskämt gäng deltagare
2021-05-12, 09:37
Medlem
Ghandis avatar
Låt dom fastna i tullen nu då. Finns ingen anledning o låta dom sova vidare o lugnt ta sig upp o göra mat o äta först...chockera dom o in med dom i tullen direkt.
2021-05-12, 09:39
Medlem
Citat:
AD har ingen skam i kroppen som sitter och snackar ner Simon i intervjun när jag och säkerligen många andra här VET att Simon ALDRIG NÅGONSIN skulle säga något negativt om AD om han satt i studion!!!!

Ja och samma gäller om Emelie! Han har ju varit så lack för att hon pratar "skit" när hon öppet spekulerar och menar att hon går bakom ryggen på andra...? Men vad kallas detta då..? Här sitter han och pratar skit om flera!! Som dessutom inte kan försvara sig! Så lågt! Men det har vi ju, som du skrev tidigare, vetat hela tiden och det är ju delvis därför han fick lämna.
2021-05-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Jaha jag missade den stunden i liven. Så han tafsa på henne fast hon sa nej flera ggr också?
Nej, han hetsade väl lite kring att hon skulle slappna av och dricka mer, var inget tafs (deras jargong).

De har skämtat om detta flesta gånger att han höll på att åka ut för att hon inte kunde behärska sig och spelar svår. Rätt av produktionen att varna dock (men hade nog inte skett om inte PH-skandalen hade varit samma vecka)
2021-05-12, 09:41
Medlem
En uppmaning till dig som bor i Stockholms området och har en drönare.
Landa med en drönare på utegården i BB huset, gärna när någon är där ute
och fäst en stor lapp på drönaren skrivet med fet tusch penna
"Tanja stor favorit att vinna BB" filmna görna och lägg ut på nätet sen.

Hade jag bott där hade jag lätt kunnat göra en sån sak, hur kul hade inte reaktionen
varit hos deltagarna när en drönare landar på utegården.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in